Omg @Maestoso ik klikte die spoiler open en ik schrok me kapot. Ik vind het HELEMAAL niet raar dat je hier bang voor bent gatver de gatverdamme.
Ik vind jou echt een topper
Ja ik verschoot ook echt. Eng.
Misschien ff gekke vraag hiero maar hoe weet je of je een teen hebt gekneusd/gebroken?
Edit ; ja langs de dokter gaan dat snap ik maar geen tijd
@Noomie @SpeedOfSound oh top! Dan plak ik die kleine motherfucker wel ff vast ana mân andere teen. Thanks!
Wat erg voor je/ jullie, gecondoleerd en sterkte! Knuffel!
Ik heb net wc-papier gekocht met Trump zn hoofd erop.
Volgens mij klopt dat niet helemaal en wprd er caan vanuit 1.70/1.75 uitgegaan.
Ik ben 1.70 en veel broeken enzo zijn vaak te lang voor mij.
Haha nee je hebt geen raar lichaam.
Vaak worden confectie maten een beetje bepaald door de maten van zon standaart paspop.
En ja niemand heeft een paspop lichaam.
Je hebt helemaal gelijk. Mijn vader is net langs gekomen en door gewoon heel hard te trekken heeft hij hem toe gekregen dus dat weten we dan ook weer
Ja klopt. Nu is het wel zo dat bij Plussize , tall en petite lijnen er wel beter word gekeken naar echte lichamen. ( Behalve bij h&m plus echt wtf is dat haha)
Ik heb de indruk dat dit vooral opgaat voor Zuid-Europese merken waar de vrouwen standaard een stukje kleiner zijn zoals Zara, Mango, etc
Ik heb normaal broek maat 44, maar bij h&m raakte ik in geen enkele broek dus ik dacht ja laat ik wat maten groter passen van de plussize lijn, dus 46 en 48, en ik raakte gewoon nergens in. Het was gewoon hetzelfde als die 44 uit de gewone lijn. Gelukkig zijn er winkels die het beter snappen.
Lief dat je nog even reageert!
Voor die tijd gaat hem helaas echt niet worden, er gaan nog heel veel mensen hier op vakantie en ik heb de maand september om een stagiaire hier in te werken.
5 februari stopt mijn verlof, maar ik heb toegezegd gekregen dat ik tot 20 februari nog vrij mag (en dus 2 weken vakantiedagen opneem). Als ik dan voor 1 januari mijn contact opzeg, is er toch eigenlijk geen probleem en mag hij mij niet dwingen nog op mijn werk te komen toch? Want dan zou ik eigenlijk per 1 februari niet weer werkzaam zijn bij het bedrijf.
Ik heb vandaag een redelijk kort, maar niet strak jurkje aan, waar ik normaal sneakers onder draag. Maar men sneakers waren zo vuil dat ik ze niet voor men werk durfde aan doen, dus ik draag nu een paar zwarte leren botjes. Maar nu voel ik me zo âfestivalstijlâ en ik weet niet of dit okĂ© is voor naar men werk te dragen Ik ben ook al onderweg naar men werk dus eigenlijk moet ik me er gewoon bij neerleggenâŠ
Ik ben net weer eens in de krochten van het internet beland door op Facebook steeds bij iemandâs vrienden door te klikken naar een ander. Allemaal mensen van de middelbare school die ik al eeuwen niet meer heb gezien, het blijft lachen.
Bij goede plussize lijnen zijn de patronen ookal wat meer curvy gemaakt. Ipv een standaart patroon vergroten.
Het is idd slim om bij de tall lijn te kijken. Zoëso is het als je moeilijk goede kleding kunt vinden misschien beter om bij de plus,tall,petite te kijken. Ookal ben je misschien niet 1 van die 3. Maar als broeken altijd te lang of te kort zijn bij normale maten heb je kans dat je bij 1 van die lijnen beter slaagt.
Ik ga vanmiddag wat ophalen via Too Good To Go. Ben benieuwd
Ik heb me verslapen en in plaats van op te schieten ben ik nu op mijn dooie gemak aan het klaarmaken. Omdat ik ook de enige op locatie ben dus 0 sociale controle. Whats wrong with me