Wat je even kwijt wilt #4

@Charlie gefeliciteerd!

1 like

Hier zijn er ook maar 4 zaken die het doen en 1 heeft totnutoe niets.

1 like

Pfoe ik moet het hele weekend (freelance) werken, behalve vanavond. Zie er een beetje tegenop, maarrrr heb het geld nodig. Hallo bijna Lowlands.

dankjewel! :grin:

Status: net gedoucht en gemakeupt en aangekleed. Ik drink nog koffie.

Werkmail maar thuis alvast bijgewerkt haha lekker goedpraten voor mezelf.

5 likes

Ik zit in de bus naar Düsseldorf en er is zoveel been ruimte :scream:. Ik ben 1,70 en kan gewoon niet bij de voetsteunen omdat er zoveel ruimte is. Zoveel beter als een flixbus

6 likes

Ik had gister een plaktattoo op de binnenkant van mn bovenarm geplakt en nu vind ik het me zo mooi staan dat ik een echte tattoo wil

2 likes

Ik snap dat Too Good To Go niet helemaal. Bij alle winkels in mijn buurt staat dat medewerkers een magic box voor je vullen en dat je die kunt afhalen. Okeeee maar wat zit er dan in? En hoe duur is dat? Kun je dat ergens zien?

Als het goed is staat in de app wel wat je moet betalen maar wat je krijgt is een verrasssing dus als je veel allergieen etc hebt is het niet zo handig om het te bestellen.

1 like

Hahahahahahahahah

1 like

Oja, bij eentje staat er wat je moet betalen, nu zie ik het! Alleen bij de rest staat niks :thinking:

Bah voel me misselijker dan normaal.

Apart bij mij staat overal wel een bedrag bij ook als iets al sold out is.

@Fukaeri Ja bij mij ook inderdaad.

Beetje jammer dat wat hier vooral dichtbij zit, bakkers zijn die meedoen :'D Ik wil saladessssss etc

@anon44204370 ik vind het knap van je dat je je collega hebt meegevraagd. Misschien niet het gewenste antwoord maar je hebt het wel mooi gedaan!

5 likes

Haha, ik ben juist blij met de bakkers. Met salades heb ik niets :stuck_out_tongue:

Ik ben altijd een hele slechte broodeter geweest, ach heb jij minder concurrentie. Maar croissantjes kan ik niet weerstaan. :croissant:

Ja zoiets had ik inderdaad ook in mijn hoofde. Ik ga het er ook nog even goed overhebben met een vriendin van me die bij het Juridisch loket werkt om te kijken wat wijsheid is. Bedankt voor de info!
Er valt zo’n last van m’n schouders af nu ik weet dat ik hier over twee maanden lekker weg ben, DOEI KLOOTZAKKERIGE WERKGEVER!

18 likes

Haha, ik hou vooral van croissantjes en taartjes enzo. Ben benieuwd wat ik vandaag krijg :smiley:

1 like