Wat je even kwijt wilt #4

Ik herinner me nog dat je een tijdje geleden poste over dat het niet goed ging met haar. Heel veel sterkte

1 like

Wat leuk, post je het hier? Bij mij in de buurt moet je echt om 1 uur snachts al bestellen, nu is alles al uitverkocht :unamused:

Status 2: er om kwart voor 10 achter komen dar je om 10 een afspraak had. Gebeld om te verzetten naar een uur later en nu toch maar onderweg.

#unsuccesfuladulting

3 likes

Jup, doe ik :slight_smile: Deze was gisteravond ook al rond 00:00 weg, dus afgelopen nacht echt om 12 uur besteld, haha. Maar die hebben maar 1 ding elke keer. Bij de bakker gaat het een stuk slomer, die hebben 3-4 bonnen ofzo.

1 like

Ik ook! Ik ga denk ik weer voor een philips sonicare. Ik vind dat die weinig geluid maken en fijn trillen. En ik vind het ook fijn dat je bij sommige (niet bij allemaal) de stand kan kiezen van hoe hard het gaat, omdat ik gevoelig tandvlees heb.

Ik kreeg zojuist een mail dat yoga with adriene weer in Amsterdam een lesje komt geven. Was ik 2 jaar geleden ook geweest dus ik dacht leuk, ga wel nog een keer. Zijn de kaartjes 50 EURO!!1!!! Voor 1 les, zonder eten of iets. Volgens mij verdubbeld tov de vorige keer. M’n bek viel echt open.

1 like

Ik ben echt blij dat dit forum er is nu het komkommertijd is op m’n werk. Zo saai anders.

5 likes

Same. Blij met twee schermen ook, 1 scherm werk, 1 scherm FF.

3 likes

Huh wat toevallig @anon98052296 zit ook in die bus. Naaaah

4 likes

Omg is er nou een direct chat message functie even testen haah.

Even een vraag. We hebben een nieuwe wasmachine en de programma’s duren allemaal bijna drie uur of langer (katoen, 20 t/m 60) graden. En een programma mix 40 graden en dat duurt een uur. Ik vind het persoonlijk echt onzin om een wasmachine drie uur te laten draaien. Kost te veel energie, water en tijd. Denken jullie nou dat de was echt niet goed schoon wordt als ik dat programma van een uur gewoon gebruik? Sowieso heb ik nooit het idee dat m’n spullen echt vies zijn en mijn bed bijvoorbeeld verschoon ik bijne elke week.

Wat betekent die blauwe bol bovenaan bij mijn scherm?

7 likes

Welke webshops hebben snelle levering? Ik zoek een zomers jurkje met LANGE mouwen voor dinsdag?

Iemand tips :thinking:

Ugh, ik vraag me dus af hoe koel die teststrips (voor glucosemetingen bij diabetes) moeten zijn. :woman_shrugging:

Is de chat

1 like

Ik vind dat ook overdreven idd. Ik stel het vaak handmatig in, dat kan bij sommige programma’s. Met 1,5 uur wassen wordt het ook schoon naar mijn idee, en beddengoed en handdoeken was ik sowieso met 60graden.

1 like

Als je wat netters zoekt Wehkamp, Bijenkorf?
Als je wat lossers zoekt: Loavies, Mostwanted, Comegetfashion?

Nooo wanneer leren mensen dat deze vraag niet oké is?!

1 like

Ah ja dat wist ik inderdaad. Maar normaal kleurt die toeter rood als er iets te doen is in die chat, maar nu heb k zo’n enorme blauwe bol. Ik zie niets in de chat waarmee ik dat weg kan halen

Ja klopt, is iets veranderd oid. Betekent dat er een nieuw bericht in is. Heel irritant, ik moet dat dan steeds aanklikken zodat het weggaat,want ik kan daar niet tegen :tongue:

6 likes