Ugh, ik vraag me dus af hoe koel die teststrips (voor glucosemetingen bij diabetes) moeten zijn.
Is de chat
Ik vind dat ook overdreven idd. Ik stel het vaak handmatig in, dat kan bij sommige programma’s. Met 1,5 uur wassen wordt het ook schoon naar mijn idee, en beddengoed en handdoeken was ik sowieso met 60graden.
Als je wat netters zoekt Wehkamp, Bijenkorf?
Als je wat lossers zoekt: Loavies, Mostwanted, Comegetfashion?
Nooo wanneer leren mensen dat deze vraag niet oké is?!
Ah ja dat wist ik inderdaad. Maar normaal kleurt die toeter rood als er iets te doen is in die chat, maar nu heb k zo’n enorme blauwe bol. Ik zie niets in de chat waarmee ik dat weg kan halen
Ja klopt, is iets veranderd oid. Betekent dat er een nieuw bericht in is. Heel irritant, ik moet dat dan steeds aanklikken zodat het weggaat,want ik kan daar niet tegen
Heeft iemand een goede vakantie inpaklijst? Ik ben master in dingen vergeten namelijk
Dit was van mijn vakantie, en heb niet het idee gehad dat ik wat ben vergeten haha.
(Edit: m’n make-up tasje zat al in m’n koffer)
Inpaklijst
Handbagage
- [x] Paspoort
- [x] Reispapieren
- [x] Mobiel + oplader
- [x] Ereader + oplader
- [x] fitbit + oplader
- [x] Zonnebril
- [ ] Snacks
- [x] Bril
- [x] Lippenbalsem
Toilettas
- [x] Zonnebrand
- [x] Aftersun
- [x] Lenzen
- [x] Shampoo
- [x] Cremespoeling
- [x] Douchegel
- [x] Nagellak + remover
- [x] Wettenschijfjes + wattenstaafjes
- [x] Gezichtsverzorging
- [x] Dagcreme
- [x] Tandenborstel + tandpasta
- [x] Deo
- [x] Scheermesje
- [x] Nagelknipper
- [x] Borstel
- [x] Droogshampoo
- [x] EHBO
Koffer
- [x] Bikini’s
- [x] shirts
- [x] tops
- [x] shorts
- [x] rokjes
- [x] jurkjes
- [x] ondergoed
- [x] sokken
- [x] Birkenstocks
- [x] Nikes
- [ ] Handdoek
Ik zet mijn wasmachine ook altijd op de kortste tijd. Word prima schoon. En als je toch een heftige vlek hebt even van de voren insmeren met vanisch of iets. Of even wachten tot je veel smerige dingen hebt en die verzamelen voor een lang was programma
@Kamerbreed @anon39978576 Ik heb hier een boek liggen over het aanpassen van patronen zodat ze bij verschillend lichaamstypen passen. Het heet “Naaipatronen aanpassen voor een maatje meer” van Lorna Knight
Haha zo lief, iedereen mag bij me cupcakes komen afhalen als ik er weg ben!!
Yes ik ben SOA vrij!! Bloedwaarden zijn ook oke!
En ik heb vandaag voor het eerst in m’n leven een tampon in, voelt best vreemd. Ik droeg anders altijd maandverband.
Biecht: mijn 3 jaar jonger zusje moest me tonen hoe ik een tampon moet gebruiken hahaha.
Ah goed om te weten dat je er ook zo over denkt!
Ik steun je ook van een afstandje hoor!
Zit bij de pedicure en omg HET KIETELT ZO ERG. Moet me echt inhouden die arme vrouw geen trap te verkopen.
Ik was onverwacht en onvoorbereid in een sephora en nu heb ik alleen douchegel gekocht
M’n pakje komt zo!! Echt zin in, dan is alles wat ik besteld heb binnen. M’n vakantie komt ook zo dichtbij, nog twee weekjes
Denk dat het wel belangrijk genoeg is om voor te bellen hoor! Afbouwen is inderdaad beter maar ik ben er toen ook plotseling mee gestopt en daar heb ik toen helemaal niets van gemerkt, maar dat ligt ook aan de dosis lijkt me.