Ik zet mijn wasmachine ook altijd op de kortste tijd. Word prima schoon. En als je toch een heftige vlek hebt even van de voren insmeren met vanisch of iets. Of even wachten tot je veel smerige dingen hebt en die verzamelen voor een lang was programma
@Kamerbreed @anon39978576 Ik heb hier een boek liggen over het aanpassen van patronen zodat ze bij verschillend lichaamstypen passen. Het heet “Naaipatronen aanpassen voor een maatje meer” van Lorna Knight
Haha zo lief, iedereen mag bij me cupcakes komen afhalen als ik er weg ben!!
Yes ik ben SOA vrij!! Bloedwaarden zijn ook oke!
En ik heb vandaag voor het eerst in m’n leven een tampon in, voelt best vreemd. Ik droeg anders altijd maandverband.
Biecht: mijn 3 jaar jonger zusje moest me tonen hoe ik een tampon moet gebruiken hahaha.
Ah goed om te weten dat je er ook zo over denkt!
Ik steun je ook van een afstandje hoor!
Zit bij de pedicure en omg HET KIETELT ZO ERG. Moet me echt inhouden die arme vrouw geen trap te verkopen.
Ik was onverwacht en onvoorbereid in een sephora en nu heb ik alleen douchegel gekocht
M’n pakje komt zo!! Echt zin in, dan is alles wat ik besteld heb binnen. M’n vakantie komt ook zo dichtbij, nog twee weekjes
Denk dat het wel belangrijk genoeg is om voor te bellen hoor! Afbouwen is inderdaad beter maar ik ben er toen ook plotseling mee gestopt en daar heb ik toen helemaal niets van gemerkt, maar dat ligt ook aan de dosis lijkt me.
Mijn zusje viert haar verjaardag komend weekend em allebei mikn ouders met “nieuwe” partner komen ook. Ik kan alleen maar denken
Scheiding is al 11 jaar geleden.
Ik had alleen mijn vriend die het allemaal te lang vond duren
Het maakt me wel des te trotser dat België (na Nederland) het tweede land ter wereld (!!!) was om het holebi-huwelijk goed te keuren. Geen idee waar die progressiviteit vandaan kwam in ons conservatief landje ;).
Ik ben er echt al zo lang niet geweest, gebruik eigenlijk nog maar 1 merk de laatste tijd
Ja hè! Ik kreeg als kind van vijf al te horen dat je mensen niet naar zwangerschappen vraagt (tenzij ze zwanger zijn).
De buurvrouw had het over een gele jurk waarin ik zwanger lijk. Heb vandaag de gele jurk aan
Oh welk merk dan?
Haha lekker bezig
Miss Sporty natuurlijk
Ik heb dit jaar ook een nieuwe wasmachine gekocht en die heeft bij elk programma drie keuzes qua tijd (langste duurt ook ongeveer 3 uur). Zelfs in de gebruiksaanwijzing van de wasmachine zelf staat dat je die 3 uur alleen hoeft te gebruiken als je was echt uitzonderlijk vies is. Dus voor standaard was doe ik eigenlijk altijd de middelste tijdsduur (verschilt per wasprogramma hoe lang dat is, maar tussen de 1,5 en 2 uur).