Wat je even kwijt wilt #4

Nooo ik las je post zo van: YESSS coool… ohhhh…oh :’(
Love Adriene, wist helemaal niet dat ze dat soort dingen deed.
Echt achterlijk dat het zo duur is >:(

1 like

Volgens mij was het vorig jaar ook zo duur. Vind het altijd een beetje dubbel, ik snap dat er geld betaald moet worden voor de locatie en haar maar het maakt yoga meteen weer zo elitair en ontoegankelijk. Aan de andere kant is al haar content altijd gratis.:tired_face:

2 likes

Ik las net een artikel waarin de slechtste looks van Hillary Clinton werden besproken. En allemaal zo veel bullshit Daily Fail. Deze outfit uit de 60s in nu juist weer helemaal hip. :sunglasses:

24 likes

Hahah maar letterlijk! Die bril, broek, sandalen…

2 likes

Hoeveel mensen kunnen er heen eigenlijk? Dat maakt misschien ook nog wel uit (als in: is het meer exclusief of zit je daar met 100 man).

Het is idd dubbel maar vind yogalessen in het algemeen sowieso duur (in elk geval bij m’n plaatselijke yoga docent -nooit heen geweest-) en dat is waarom ik het met haar filmpjes doe. Achja dan maar niet er heen haha maar voor de helft van de prijs was het misschien eens leuk geweest :stuck_out_tongue:

1 like

Iemand had het er laatst over dat je bh’s het beste met een handwas kunt doen. Maar hoe doe je dan zo’n handwas? Laat je het gewoon weken? Dompel je het onder? Op hoeveel graden doe je dit? #durfttevragen

Vriendin van me was vorig jaar geweest en dat was wel echt een paar honderd man.

http://www.cbimages.eu/album/adriene-mishler-in-sporthallen-zuid-in-amsterdam/

Maar ik kan dat dus niet echt instellen. Het is of 2,5 uur op 20 graden (hoe hoger hoe langer) of een uur op 40. Tot nu toe steeds een uur op 40 gedaan, volgens mij is dat echt wel genoeg.

Dan doe je je kleding in een emmer en dan ga je keihard met je arm roeren om het wasmachine effect na te bootsen.

Nja het licht er aan hoe vies het is ik laat het in een sopje weken. En in het begin en op het einde even zo op en neer dompelen. En als er een vlek of iets op zit even wrijven.

5 likes

Das alweer 2 jaar geleden! Toen was ik er ook. Ik kan me herinneren dat het zo’n 25-30 euro was. Dat vind ik heel redelijk voor zo’n evenement. Maar 50 euro voor een yogales van 90minuten is wel echt bizar. Zag ook dat ze eens zo’n retraite week in Nicaragua deed en dat begon geloof ik ook vanaf 1800 euro. Dan wordt het in 1x heel elitair inderdaad.

@Ditto inderdaad een paar honderd man, maar er was gelukkig relatief wat ruimte tussen de matten. Ik zag wel eens foto’s voorbij komen van andere steden en dat is ook nog eens hutjemutje

Weet echt niet waar ik dit kwijt moet dus plaats het maar hier. Ik heb de laatste tijd echt zo vaak het gevoel dat mensen mij na een eerste indruk meteen al niet aardig vinden en begin hier last van te krijgen. Zojuist kwam ik een studiegenootje tegen wat ik een paar keer eerder gesproken heb. Dus ik zei hallo en vroeg gewoon uit aardigheid hoe het met haar ging en ik kreeg nauwelijks respons? Zo heel kortaf en daarna liep ze snel weg. Kan natuurlijk zijn dat ze gewoon druk was maar ik heb dit heel vaak, ook met andere mensen die ik niet supergoed ken. Ook zo vaak dat die mensen dan doen alsof ze me niet zien zodat ze geen hallo hoeven te zeggen? Ligt dit nou aan mij of wordt dit gewoon erger naarmate je ouder wordt?
Merk dat ik hierdoor ook steeds minder sociaal wordt en wil hier echt iets aan doen maar weet niet hoe :worried:

Krijg je hem dadelijk terug, staat er door hun een regel in geschreven :rofl:

11 likes

Oh heel naar! Ik kan me herinneren dat ik heel slecht voelde na een paar dagen geen ad te hebben gehad. Maar elk lichaam reageert wel anders.

Je kan de huisartsenpost bellen voor advies? Zij kunnen misschien door aan de hand van vragen te stellen of het spoed is of niet denk ik

1 like

Wel gek dat je dat niet bij elk programma en elke temperatuur apart kunt kiezen! Maar een uur op 40 lijkt me voor een normale was prima.

1 like

Wat betreft de wasmachinevraag: het is niet zo dat een programma dat langer duurt, ook automatisch meer stroom en water verbruikt. Sommige programma’s doen er langer over, maar gebruiken in totaal minder stroom en minder water. Een kort programma is dus niet altijd voordeliger/beter voor het mileu dan een lang programma. In het boekje van je wasmachine kun je als het goed is per programma vinden hoeveel waterverbruik en stroomverbruik er is. En anders even Googelen, dan vind je het soms ook.

2 likes

Pff ik ga volgende week op vakantie, dus ik ging vanmorgen waxen en even de laatste ‘kleine dingetjes’ kopen en nu ga ik blut op vakantie.

Ja klopt ook. Er zit wel ook een eco stand op, dan duurt het 3,5 tot 4 uur. Dus ik denk eigenlijk niet dat gewone programma’s erg eco zijn. Maar ik ga het even opzoeken in het boekje, dat is wel een goeie tip!

Please send some luck.
Ik moet door de bloedhitte naar de winkel.
Ik smel al weg als ik naar buiten kijk

3 likes

Ik ben vanaf mei 8 kilo aangekomen terwijl ik niks anders eet. Ben wel overgestapt op de Microgynon 30, en ga daar vandaag per direct mee stoppen. Wat een hoerenpil zeg, bleh

Wow, ze lijkt hier echt op een karakter uit OITNB nieuwste seizoen

4 likes