Wat je even kwijt wilt #4

Mijn zusje viert haar verjaardag komend weekend em allebei mikn ouders met “nieuwe” partner komen ook. Ik kan alleen maar denken :slightly_smiling_face::anguished::scream_cat:

Scheiding is al 11 jaar geleden.

5 likes

Ik had alleen mijn vriend die het allemaal te lang vond duren :sob:

Het maakt me wel des te trotser dat België (na Nederland) het tweede land ter wereld (!!!) was om het holebi-huwelijk goed te keuren. Geen idee waar die progressiviteit vandaan kwam in ons conservatief landje ;).

3 likes

Ik ben er echt al zo lang niet geweest, gebruik eigenlijk nog maar 1 merk de laatste tijd :flushed:

Ja hè! Ik kreeg als kind van vijf al te horen dat je mensen niet naar zwangerschappen vraagt (tenzij ze zwanger zijn).

De buurvrouw had het over een gele jurk waarin ik zwanger lijk. Heb vandaag de gele jurk aan :blush:

Oh welk merk dan?

:japanese_ogre: :japanese_ogre::japanese_ogre:

1 like

Haha lekker bezig

Miss Sporty natuurlijk

6 likes

Ik heb dit jaar ook een nieuwe wasmachine gekocht en die heeft bij elk programma drie keuzes qua tijd (langste duurt ook ongeveer 3 uur). Zelfs in de gebruiksaanwijzing van de wasmachine zelf staat dat je die 3 uur alleen hoeft te gebruiken als je was echt uitzonderlijk vies is. Dus voor standaard was doe ik eigenlijk altijd de middelste tijdsduur (verschilt per wasprogramma hoe lang dat is, maar tussen de 1,5 en 2 uur).

1 like

Nooo ik las je post zo van: YESSS coool… ohhhh…oh :’(
Love Adriene, wist helemaal niet dat ze dat soort dingen deed.
Echt achterlijk dat het zo duur is >:(

1 like

Volgens mij was het vorig jaar ook zo duur. Vind het altijd een beetje dubbel, ik snap dat er geld betaald moet worden voor de locatie en haar maar het maakt yoga meteen weer zo elitair en ontoegankelijk. Aan de andere kant is al haar content altijd gratis.:tired_face:

2 likes

Ik las net een artikel waarin de slechtste looks van Hillary Clinton werden besproken. En allemaal zo veel bullshit Daily Fail. Deze outfit uit de 60s in nu juist weer helemaal hip. :sunglasses:

24 likes

Hahah maar letterlijk! Die bril, broek, sandalen…

2 likes

Hoeveel mensen kunnen er heen eigenlijk? Dat maakt misschien ook nog wel uit (als in: is het meer exclusief of zit je daar met 100 man).

Het is idd dubbel maar vind yogalessen in het algemeen sowieso duur (in elk geval bij m’n plaatselijke yoga docent -nooit heen geweest-) en dat is waarom ik het met haar filmpjes doe. Achja dan maar niet er heen haha maar voor de helft van de prijs was het misschien eens leuk geweest :stuck_out_tongue:

1 like

Iemand had het er laatst over dat je bh’s het beste met een handwas kunt doen. Maar hoe doe je dan zo’n handwas? Laat je het gewoon weken? Dompel je het onder? Op hoeveel graden doe je dit? #durfttevragen

Vriendin van me was vorig jaar geweest en dat was wel echt een paar honderd man.

http://www.cbimages.eu/album/adriene-mishler-in-sporthallen-zuid-in-amsterdam/

Maar ik kan dat dus niet echt instellen. Het is of 2,5 uur op 20 graden (hoe hoger hoe langer) of een uur op 40. Tot nu toe steeds een uur op 40 gedaan, volgens mij is dat echt wel genoeg.

Dan doe je je kleding in een emmer en dan ga je keihard met je arm roeren om het wasmachine effect na te bootsen.

Nja het licht er aan hoe vies het is ik laat het in een sopje weken. En in het begin en op het einde even zo op en neer dompelen. En als er een vlek of iets op zit even wrijven.

5 likes

Das alweer 2 jaar geleden! Toen was ik er ook. Ik kan me herinneren dat het zo’n 25-30 euro was. Dat vind ik heel redelijk voor zo’n evenement. Maar 50 euro voor een yogales van 90minuten is wel echt bizar. Zag ook dat ze eens zo’n retraite week in Nicaragua deed en dat begon geloof ik ook vanaf 1800 euro. Dan wordt het in 1x heel elitair inderdaad.

@Ditto inderdaad een paar honderd man, maar er was gelukkig relatief wat ruimte tussen de matten. Ik zag wel eens foto’s voorbij komen van andere steden en dat is ook nog eens hutjemutje

Weet echt niet waar ik dit kwijt moet dus plaats het maar hier. Ik heb de laatste tijd echt zo vaak het gevoel dat mensen mij na een eerste indruk meteen al niet aardig vinden en begin hier last van te krijgen. Zojuist kwam ik een studiegenootje tegen wat ik een paar keer eerder gesproken heb. Dus ik zei hallo en vroeg gewoon uit aardigheid hoe het met haar ging en ik kreeg nauwelijks respons? Zo heel kortaf en daarna liep ze snel weg. Kan natuurlijk zijn dat ze gewoon druk was maar ik heb dit heel vaak, ook met andere mensen die ik niet supergoed ken. Ook zo vaak dat die mensen dan doen alsof ze me niet zien zodat ze geen hallo hoeven te zeggen? Ligt dit nou aan mij of wordt dit gewoon erger naarmate je ouder wordt?
Merk dat ik hierdoor ook steeds minder sociaal wordt en wil hier echt iets aan doen maar weet niet hoe :worried: