Wat je even kwijt wilt #4

I send you some good luck :four_leaf_clover:
Ik ga zo ook de warmte in dus ook een beetje voor mezelf:)

1 like

Kan wel hoor! Mijn wasmachine heeft ook een eco-stand, maar alsnog zijn de gewone wasstanden duurzamer dan de korte wasstand.

Kwam ik ook pas heel laat achter…

Wow haha, dan zou ik me ook echt niet kunnen focussen xD
@Okapi 23-30 euro is nog wel redelijk inderdaad.
Mweh, blijf lekker yoga’en in m’n slaapkamertje in m’n eentje met YouTube :’).

Ik stel mijn vraag ook maar even hier.

Weet iemand of je je inschrijving in Studielink kunt wijzigen? Ik heb me blijkbaar voor de verkeerde variant ingeschreven. Met Studielink kun je natuurlijk geen contact opnemen en op school is ook iedereen op vakantie. Ik krijg ineens dikke stress.

Ik denk wel dat die grotere eetlust daar wel mee te maken heeft. Alleen heb ik zelf het idee dat ik normaliter minder snel aankwam als ik er eens aan toegaf aangezien ik al 5 jaar hetzelfde gewicht had. Maar ik merk verschil, misschien is het ook vocht wat ik vasthoud, maar ik merk dat ik me er niet prettig bij voel. Misschien dat mijn lichaam het vet nu sneller vasthoud? Ga ook weer sporten, want weet ook wel dat ik niet wonderbaarlijk 5 kilo afval wanneer ik stop :stuck_out_tongue:

Wat is een beetje een webshop zoals ModeMusthaves (R.I.P.)?

Dankje! Dit ga ik nu braaf doen :nerd_face:

Wooo ja nu je het zegt!

Kapotte bh is al vervelend, met een beetje meer pech is je hele wasmachine kapot :stuck_out_tongue:

Loavies, Comegetfashion, Lofboutique

1 like

Met muisjes? :heart_eyes:

Ik heb het de vorige keer moeten afbouwen met een half pilletje per keer en daarna om de 2 dagen een halve.
Ze zeggen dat het jiet goed is om direct te stoppen, maar ik ben geen arts.

Merk je verschil? Of iets anders?

1 like

Er komt straks een bezorger van dpd met een pakje. En ik ga hem een raketje geven. Helemaal zin in.

21 likes

Ik zou die van een uur kiezen. 3 uur is trouwens echt wel lang :open_mouth:

Denk dat de bezorger wel blij is met een raketje trouwens :slight_smile:

1 like

Bij mij komt er straks een bezorger van postnl met een pakje. Met mijn nieuwe vibo erin. Ben benieuwd wie van mijn huisgenoten m gaat aannemen :sunglasses:
Lief van dat raketje!

15 likes

Ik ga straks een Too good to go bestelling ophalen en mijn moeder zit er nu al op te azen. :joy:

4 likes

Ja hoor ik moest even naar de huisarts omdat een wondje bij m’n lies steeds niet goed dicht gaat / gaat ontsteken
Is het natuurlijk een of andere mega lekkere nieuwe dokter ?? Die ik overigens nergens op de praktijk website kan terugvinden
Ging dus heel snel van 0 naar punani met deze man

:sob:

11 likes

Wtf. Dit kan echt niet. Totaal niet oké! Je maakt het niet groter dan het is, want dit is gewoon belachelijk.

Edit: ik lees net je andere reacties. Goed dat je er wat over hebt gezegd tegen hem! Jammer dat hij zo schofterig reageert. Ik kan echt niet tegen zulke mensen. Bah.

1 like

Hij was er blij mee!

24 likes

Ik vind dit echt extreem lief aaah

1 like