Wat je even kwijt wilt #4

Krijg je hem dadelijk terug, staat er door hun een regel in geschreven :rofl:

11 likes

Oh heel naar! Ik kan me herinneren dat ik heel slecht voelde na een paar dagen geen ad te hebben gehad. Maar elk lichaam reageert wel anders.

Je kan de huisartsenpost bellen voor advies? Zij kunnen misschien door aan de hand van vragen te stellen of het spoed is of niet denk ik

1 like

Wel gek dat je dat niet bij elk programma en elke temperatuur apart kunt kiezen! Maar een uur op 40 lijkt me voor een normale was prima.

1 like

Wat betreft de wasmachinevraag: het is niet zo dat een programma dat langer duurt, ook automatisch meer stroom en water verbruikt. Sommige programma’s doen er langer over, maar gebruiken in totaal minder stroom en minder water. Een kort programma is dus niet altijd voordeliger/beter voor het mileu dan een lang programma. In het boekje van je wasmachine kun je als het goed is per programma vinden hoeveel waterverbruik en stroomverbruik er is. En anders even Googelen, dan vind je het soms ook.

2 likes

Pff ik ga volgende week op vakantie, dus ik ging vanmorgen waxen en even de laatste ‘kleine dingetjes’ kopen en nu ga ik blut op vakantie.

Ja klopt ook. Er zit wel ook een eco stand op, dan duurt het 3,5 tot 4 uur. Dus ik denk eigenlijk niet dat gewone programma’s erg eco zijn. Maar ik ga het even opzoeken in het boekje, dat is wel een goeie tip!

Please send some luck.
Ik moet door de bloedhitte naar de winkel.
Ik smel al weg als ik naar buiten kijk

3 likes

Ik ben vanaf mei 8 kilo aangekomen terwijl ik niks anders eet. Ben wel overgestapt op de Microgynon 30, en ga daar vandaag per direct mee stoppen. Wat een hoerenpil zeg, bleh

Wow, ze lijkt hier echt op een karakter uit OITNB nieuwste seizoen

4 likes

Haha omg ik had echt alles getypt en toen heb ik mijn reactie per ongeluk verwijderd (!?). Oké , ga ik weer. Ik denk dat ik dat was, maar ik had ook gezegd dat je 'm best in de machine mag doen want niemand heeft tijd om elke 2 dagen z’n bh in een handwasje te doen (of wel, dan mag je dat ook doen uiteraard :stuck_out_tongue:)

Handwas:

• in een teiltje water max 30 graden (dat voelt lauw/koud aan want je doucht vaak met 37 graden, even ter referentie)
  • Klein scheutje vloeibaar wasmiddel
  • doe je bh in het water en ‘duw’ 'm een aantal keer onder water, daarna even laten weken
  • afspoelen met koud water
  • bh in een handdoek vouwen en zo het meeste water eruit drukken, dan ophangen aan het middenstukje van de bh (tussen de cups) zodat hij helemaal kan drogen

Machinewas

• Vouw je bh dubbel met de cups op elkaar, en dan de ‘vieze’ binnenkant buiten
  • doe 'm in een waszakje (kunnen evt meer bh’s in)
  • Niet teveel andere was erbij, alleen lichtgewicht dingen (als de waslading te zwaar wordt kan je beugel klem komen te zitten in de wasmachine = kapotte bh)
  • Handwasprogramma, 30 graden, niet te hard centrifugeren
  • Ophangen aan het middenstuk zodat hij evenredig opdroogt.

Klaar!

1 like

I send you some good luck :four_leaf_clover:
Ik ga zo ook de warmte in dus ook een beetje voor mezelf:)

1 like

Kan wel hoor! Mijn wasmachine heeft ook een eco-stand, maar alsnog zijn de gewone wasstanden duurzamer dan de korte wasstand.

Kwam ik ook pas heel laat achter…

Wow haha, dan zou ik me ook echt niet kunnen focussen xD
@Okapi 23-30 euro is nog wel redelijk inderdaad.
Mweh, blijf lekker yoga’en in m’n slaapkamertje in m’n eentje met YouTube :’).

Ik stel mijn vraag ook maar even hier.

Weet iemand of je je inschrijving in Studielink kunt wijzigen? Ik heb me blijkbaar voor de verkeerde variant ingeschreven. Met Studielink kun je natuurlijk geen contact opnemen en op school is ook iedereen op vakantie. Ik krijg ineens dikke stress.

Ik denk wel dat die grotere eetlust daar wel mee te maken heeft. Alleen heb ik zelf het idee dat ik normaliter minder snel aankwam als ik er eens aan toegaf aangezien ik al 5 jaar hetzelfde gewicht had. Maar ik merk verschil, misschien is het ook vocht wat ik vasthoud, maar ik merk dat ik me er niet prettig bij voel. Misschien dat mijn lichaam het vet nu sneller vasthoud? Ga ook weer sporten, want weet ook wel dat ik niet wonderbaarlijk 5 kilo afval wanneer ik stop :stuck_out_tongue:

Wat is een beetje een webshop zoals ModeMusthaves (R.I.P.)?

Dankje! Dit ga ik nu braaf doen :nerd_face:

Wooo ja nu je het zegt!

Kapotte bh is al vervelend, met een beetje meer pech is je hele wasmachine kapot :stuck_out_tongue:

Loavies, Comegetfashion, Lofboutique

1 like