De internet/tv aanvoer is stuk waarschijnlijk. Maandag pas een monteur Dus het hele weekend geen internet en tv, first world problem dit!
Pffff ik haat mān koffer uitpakken zo erg, het liefst zou ik iemand willen inhuren om dat te laten doen
Oh ik ook! Ik zit nu op het vliegveld voor de terugvlucht van mān vakantie, bijna alles in mān koffer is al gewassen, maar gewoon het hele idee dat ik straks alles eruit moet halen, opnieuw moet opvouwen en weer terug in de kast moet leggen is al vermoeiendā¦
Ahhhh supah cute ļø
Wow wist helemaal niet dat ModeMusthaves gestopt was!
Het lijkt net of die onderste een zonnebrilletje op heeft.
Mn pakketje zou tussen 14.05 en 16.05 komen het is inmiddels half 5 en hij is er nog niet.
Ik heb een mix van gevoelens. Beetje geirriteerd en ongerust. Wat als die bezorger iets is overkomen.
Ja, keek er niet zo vaak op, maar vond het wel een leuke shop voor dingen voor een feestje?
Lekker, geniet ervan!
Kun je je mobiel niet gebruiken als hotspot? Dan maar wat extra gb“s kopen
Nu ben ik erg nieuwsgierig welk topic dit dan is
Ik ben zo intens gelukkig met dit weer. Ik heb altijd gedacht dat het zo fijn moet zijn om in Spanje te wonen qua klimaat en nu kan ik het eindelijk eens meemaken hoe het is om de zekerheid te hebben dat het gewoon daaagen achter elkaar mooi weer is, om boodschappen in dit hete weer te doen en gewoon te moeten werken met dit weer. Is vast mega onpopulair en ignorant maar het droge gras enzo draagt ook bij aan de beleving.
Zo die eerste zin geeft me koppijn
Ja opzich, ik heb 10gb haha dus kom wel een eindje. Even kijken hoe duur dat is als ik zou moeten bij kopen.
Ik heb twee dagen gedaan over mijn koffer uitpakken, wat wasjes draaien, mn planten oplappen en wat boodschappen in huis halen, lekker productief dusā¦
En ik heb last van een jetlag, had ik eerder nooit en is zo irritant. En ik moet op een of andere manier afkicken van al het ongezonde eten en drinken daar en ik word er echt chagrijnig van
Het is hier nu 38 graden, echt niet te doen gewoon
Waaah, er lijkt geen einde aan de zilvervisjes te komen! Iedere keer komt er weer ergens een te voorschijn⦠Als iemand een gouden tip heeft?
Nou, mijn moeder had zich niet hoeven verheugen op die Too Good To go Heb 2 bananen, stuk of 10 tomaten, stuk brood en stuk taart gehad. Op zich wel netjes voor die 2.99. Die voor me kregen een cakeachtig ding, taart en brood.
Hm ja ik zweer hierbij. Van mij mag dit van mei tot oktober duren