hahaha ja dat ook nog, oeps
Met muisjes?
Ik heb het de vorige keer moeten afbouwen met een half pilletje per keer en daarna om de 2 dagen een halve.
Ze zeggen dat het jiet goed is om direct te stoppen, maar ik ben geen arts.
Merk je verschil? Of iets anders?
Er komt straks een bezorger van dpd met een pakje. En ik ga hem een raketje geven. Helemaal zin in.
Ik zou die van een uur kiezen. 3 uur is trouwens echt wel lang
Denk dat de bezorger wel blij is met een raketje trouwens
Bij mij komt er straks een bezorger van postnl met een pakje. Met mijn nieuwe vibo erin. Ben benieuwd wie van mijn huisgenoten m gaat aannemen
Lief van dat raketje!
Ik ga straks een Too good to go bestelling ophalen en mijn moeder zit er nu al op te azen.
Ja hoor ik moest even naar de huisarts omdat een wondje bij mân lies steeds niet goed dicht gaat / gaat ontsteken
Is het natuurlijk een of andere mega lekkere nieuwe dokter ?? Die ik overigens nergens op de praktijk website kan terugvinden
Ging dus heel snel van 0 naar punani met deze man
Wtf. Dit kan echt niet. Totaal niet oké! Je maakt het niet groter dan het is, want dit is gewoon belachelijk.
Edit: ik lees net je andere reacties. Goed dat je er wat over hebt gezegd tegen hem! Jammer dat hij zo schofterig reageert. Ik kan echt niet tegen zulke mensen. Bah.
Hij was er blij mee!
Ik vind dit echt extreem lief aaah
De internet/tv aanvoer is stuk waarschijnlijk. Maandag pas een monteur Dus het hele weekend geen internet en tv, first world problem dit!
Pffff ik haat mân koffer uitpakken zo erg, het liefst zou ik iemand willen inhuren om dat te laten doen
Oh ik ook! Ik zit nu op het vliegveld voor de terugvlucht van mân vakantie, bijna alles in mân koffer is al gewassen, maar gewoon het hele idee dat ik straks alles eruit moet halen, opnieuw moet opvouwen en weer terug in de kast moet leggen is al vermoeiendâŠ
Ahhhh supah cute ïž
Wow wist helemaal niet dat ModeMusthaves gestopt was!
Het lijkt net of die onderste een zonnebrilletje op heeft.
Mn pakketje zou tussen 14.05 en 16.05 komen het is inmiddels half 5 en hij is er nog niet.
Ik heb een mix van gevoelens. Beetje geirriteerd en ongerust. Wat als die bezorger iets is overkomen.
Ja, keek er niet zo vaak op, maar vond het wel een leuke shop voor dingen voor een feestje?