Wat je even kwijt wilt #4

Lekker, geniet ervan!

1 like

Kun je je mobiel niet gebruiken als hotspot? Dan maar wat extra gb“s kopen

1 like

Nu ben ik erg nieuwsgierig welk topic dit dan is :smiley:

1 like

Ik ben zo intens gelukkig met dit weer. Ik heb altijd gedacht dat het zo fijn moet zijn om in Spanje te wonen qua klimaat en nu kan ik het eindelijk eens meemaken hoe het is om de zekerheid te hebben dat het gewoon daaagen achter elkaar mooi weer is, om boodschappen in dit hete weer te doen en gewoon te moeten werken met dit weer. Is vast mega onpopulair en ignorant maar het droge gras enzo draagt ook bij aan de beleving.

14 likes

Zo die eerste zin geeft me koppijn :roll_eyes:

2 likes

Ja opzich, ik heb 10gb haha dus kom wel een eindje. Even kijken hoe duur dat is als ik zou moeten bij kopen.

1 like

Ik heb twee dagen gedaan over mijn koffer uitpakken, wat wasjes draaien, mn planten oplappen en wat boodschappen in huis halen, lekker productief dus…

En ik heb last van een jetlag, had ik eerder nooit en is zo irritant. En ik moet op een of andere manier afkicken van al het ongezonde eten en drinken daar en ik word er echt chagrijnig van

Het is hier nu 38 graden, echt niet te doen gewoon :tired_face:

2 likes

Waaah, er lijkt geen einde aan de zilvervisjes te komen! Iedere keer komt er weer ergens een te voorschijn… Als iemand een gouden tip heeft?

Nou, mijn moeder had zich niet hoeven verheugen op die Too Good To go :joy: Heb 2 bananen, stuk of 10 tomaten, stuk brood en stuk taart gehad. Op zich wel netjes voor die 2.99. Die voor me kregen een cakeachtig ding, taart en brood.

8 likes

Hm ja ik zweer hierbij. Van mij mag dit van mei tot oktober duren

2 likes

Haha, nou, dan weet je waar je naartoe verhuizen moet

1 like

Ik erger me dood aan mijn ik wil feesten en dronken worden bui.

4 likes

Bakker slash groenteman nu? :stuck_out_tongue: Nu maar tomatensoep maken met brood? XD

Omg same, de laatste week. Ik kan alleen maar aan dronken worden denken

1 like

Hahaha nee want nu is het ook hier. En het blijft nog wel even:

https://www.ad.nl/utrecht/universiteit-utrecht-vorige-keer-duurde-de-hitte-500-000-jaar~a779cb9b/

1 like

We hebben een ernstige zonnesteek opgelopen

Ik zat vanochtend nog te klagen maar heb toevallig net een bon besteld voor Marqt! Vanavond ophalen, ben benieuwd.
Wat je hebt gekregen klinkt opzich goed voor 3 euro! Jammer dat het geen gebak was tho

Pfff kom ik thuis, wil ik de ventilator aanzetten, doet ie het niet :eek:
Na meer dan een half uur en alle delen in mijn handen te hebben gehad en op nieuw in elkaar te hebben gezet, doet ie het gelukkig weer. Ik overleef het niet zonder 'm hoor.

3 likes

Hoe cool dat dat je gelukt is, ik zou zo’n apparaat nooit kunnen maken!