Haha, nou, dan weet je waar je naartoe verhuizen moet
Ik erger me dood aan mijn ik wil feesten en dronken worden bui.
Bakker slash groenteman nu? Nu maar tomatensoep maken met brood? XD
Omg same, de laatste week. Ik kan alleen maar aan dronken worden denken
Hahaha nee want nu is het ook hier. En het blijft nog wel even:
https://www.ad.nl/utrecht/universiteit-utrecht-vorige-keer-duurde-de-hitte-500-000-jaar~a779cb9b/
We hebben een ernstige zonnesteek opgelopen
Ik zat vanochtend nog te klagen maar heb toevallig net een bon besteld voor Marqt! Vanavond ophalen, ben benieuwd.
Wat je hebt gekregen klinkt opzich goed voor 3 euro! Jammer dat het geen gebak was tho
Pfff kom ik thuis, wil ik de ventilator aanzetten, doet ie het niet
Na meer dan een half uur en alle delen in mijn handen te hebben gehad en op nieuw in elkaar te hebben gezet, doet ie het gelukkig weer. Ik overleef het niet zonder 'm hoor.
Hoe cool dat dat je gelukt is, ik zou zoān apparaat nooit kunnen maken!
Haha Groentebakker? Ik heb trouwens ook nog een stuk gember.
@vitaminwater Haha, ja, vond ik ook wel jammer. Ik denk dat ik het maandag nog eens bij de bakker ga proberen, kijken of die guller zijn
Nou volgens mij heb ik ook niet echt iets gemaakt hoor haha
Ik denk dat er gewoon iets niet meer goed vast zat of juist te strak. Ik wist verder ook echt niet wat ik er mee aan moest!
Goedzo!
Uh ik lees dit nu nadat ik gedoucht heb. Ik zal er morgen een maken en misschien doorsturen hahahaha
Misschien zet ik voor het eerst in mn FF (en EGF) carriĆØre wel een foto in wayrwt.
Hoewel mn outfit niet superspeciaal is.
Ik ga denk ik maar mn fles limonchello atten en een nachtwandeling maken.
Ligt het aan mij of overlijden atm wel erg veel Nederlanders op vakantie?
Italiƫ, Tatjikistan, en nu ook nog Kroatiƫ en Laos.
Malta kan helaas ook toegevoegd wordenā¦zie nu.nl
Maar ik dacht het ook al ja
Ja viel mij ook al op hoeveel mensen er al in het buitenland zijn overleden laatste dagen/weken! Las straks ook al een bericht over een vrouw die in een rivier in Canada is verdronken.
Ja valt me ook op!!
Er zal wel een kern van waarheid inzitten (helaas).
Zij is gelukkig gevonden!
Edit: levend dus