Zo hallo dat begin van het nieuwe seizoen van OITNB, duurde echt veeel te lang en had hem bijna uitgezet. Nu ben ik volledig ingepakt maar ik ga mezelf toch nog even naar de sportschool slepen. (Want ja bijna op vakantie dus ik doe net alsof deze keer sporten me mijn vakantielijf gaat geven haha wat een grap )
Omg de snackbar waar we normaal friet halen is gesloten wegens vakantie, en dus moest ik bij een andere gaan maar die friet is heel slap en goor helemaal chagrijnig nu.
Ik zakte net door een stoel (goedkoop, verroest, want staat al jaren buiten), maar volgens mijn moeder komt het door mijn gewicht en is zij de helft van mij. Ja, ik weet dat ik dik ben, hoef je niet steeds in te wrijven. Je kunt ook vragen of ik pijn heb.
Wat naar dat ze zo doet! Heb je je pijn gedaan?
Het is de chat en het kan niet weg
Ben je oke?
@anon39978576 Nee gelukkig niet. Alleen een vieze broek. Maar dit doet ze vaker en snapt oprecht niet dat t een kutopmerkimg is, want ‘het is toch zo?’
ik heb nogal een kutdag, zit ook mega chagrijnig op werk waar ik de hele tijd gebeld wordt en het knetterdruk is (okee niet zo druk dat ik niet kan forummen). maar net werd ik opnieuw gebeld door iemand waar ik toevallig een oproep van had gemist doordat ik in gesprek was (2 telefoons), belt ie om me te bedanken omdat ik m goed had geholpen avond gemaakt
Oh neeee! Dat is nog erger hoor, zeker na zoveel maanden. Hopelijk heb je nu wel weer een goede gevonden!
Naaaah dat ligt absoluut niet aan je gewicht, wat een onzin! Heel vervelend dat ze je gewicht erbij betrekt
Zouden haar ouders/moeder vroeger ook zo gereageerd hebben op haar? Kattig in plaats van bezorgd, altijd haar onzekerheden erbij betrekkend?
Denk eerder dat de stoel gewoon gaar is.
@KREN Als kind was ze altijd te dun (inmiddels niet meer), dus misschien komt het daar vandaan?
Godver.
Heb mijn schouders verbrand.
Wel een goede daad verricht op mijn fietsavontuur. Een Spaanse met translate geholpen naar het stadscentrum. Hoop dat ze is aangekomen met de bus
Heeft ze een mail dan zal ik haar eens leren!!
Hahaha Ga je haatmail sturen?
Kan je niet beter iets anders gaan eten dan? Niets zo erg als teleurstellend eten
Een envelop met konijnenkeutels.
@Trenchcoat heb jij tips voor webshops/winkels waar ze fijne lingerie hebben? op dat vlak ben je toch wel forum-expert volgens mij. ben op zoek naar wat leuke setjes/fijne bralettes etc.
Mochten anderen tips hebben zijn die natuurlijk ook welkom hoor haha
Hahaha ja
Gij zult lief doen tegen uw dochter!
Wel goed verpakken dan, ik moet ‘t uit de brievenbus halen