Haha Groentebakker? Ik heb trouwens ook nog een stuk gember.
@vitaminwater Haha, ja, vond ik ook wel jammer. Ik denk dat ik het maandag nog eens bij de bakker ga proberen, kijken of die guller zijn
Haha Groentebakker? Ik heb trouwens ook nog een stuk gember.
@vitaminwater Haha, ja, vond ik ook wel jammer. Ik denk dat ik het maandag nog eens bij de bakker ga proberen, kijken of die guller zijn
Nou volgens mij heb ik ook niet echt iets gemaakt hoor haha
Ik denk dat er gewoon iets niet meer goed vast zat of juist te strak. Ik wist verder ook echt niet wat ik er mee aan moest!
Goedzo!
Uh ik lees dit nu nadat ik gedoucht heb. Ik zal er morgen een maken en misschien doorsturen hahahaha
Misschien zet ik voor het eerst in mn FF (en EGF) carrière wel een foto in wayrwt.
Hoewel mn outfit niet superspeciaal is.
Ik ga denk ik maar mn fles limonchello atten en een nachtwandeling maken.
Ligt het aan mij of overlijden atm wel erg veel Nederlanders op vakantie?
Italië, Tatjikistan, en nu ook nog Kroatië en Laos.
Malta kan helaas ook toegevoegd worden…zie nu.nl
Maar ik dacht het ook al ja
Ja viel mij ook al op hoeveel mensen er al in het buitenland zijn overleden laatste dagen/weken! Las straks ook al een bericht over een vrouw die in een rivier in Canada is verdronken.
Ja valt me ook op!!
Er zal wel een kern van waarheid inzitten (helaas).
Zij is gelukkig gevonden!
Edit: levend dus
Zo hallo dat begin van het nieuwe seizoen van OITNB, duurde echt veeel te lang en had hem bijna uitgezet. Nu ben ik volledig ingepakt maar ik ga mezelf toch nog even naar de sportschool slepen. (Want ja bijna op vakantie dus ik doe net alsof deze keer sporten me mijn vakantielijf gaat geven haha wat een grap )
Omg de snackbar waar we normaal friet halen is gesloten wegens vakantie, en dus moest ik bij een andere gaan maar die friet is heel slap en goor helemaal chagrijnig nu.
Ik zakte net door een stoel (goedkoop, verroest, want staat al jaren buiten), maar volgens mijn moeder komt het door mijn gewicht en is zij de helft van mij. Ja, ik weet dat ik dik ben, hoef je niet steeds in te wrijven. Je kunt ook vragen of ik pijn heb.
Wat naar dat ze zo doet! Heb je je pijn gedaan?
Het is de chat en het kan niet weg
Ben je oke?
@anon39978576 Nee gelukkig niet. Alleen een vieze broek. Maar dit doet ze vaker en snapt oprecht niet dat t een kutopmerkimg is, want ‘het is toch zo?’
ik heb nogal een kutdag, zit ook mega chagrijnig op werk waar ik de hele tijd gebeld wordt en het knetterdruk is (okee niet zo druk dat ik niet kan forummen). maar net werd ik opnieuw gebeld door iemand waar ik toevallig een oproep van had gemist doordat ik in gesprek was (2 telefoons), belt ie om me te bedanken omdat ik m goed had geholpen avond gemaakt
Oh neeee! Dat is nog erger hoor, zeker na zoveel maanden. Hopelijk heb je nu wel weer een goede gevonden!