Ik werd net uitgemaakt voor slet toen ik naar huis fietste van werk. Ok bedankt heeee
Ik heb zo’n zin in speculaas en warme chocolademelk
Gaat niet gebeuren. Ze hebben ons nu precies waar ze ons willen hebben: in de chat
Waar slaat dit nou weer op?
Dat was een grapje. Daar had ik het net al over met Lula in de chat.
Sorry, ik zal weer serieus zijn.
Haha ok sorry! Ik negeer en vermijd de chat gewoon altijd
Ik ben zo moe dat ik denk dat ik zometeen ga hallucineren ofzo maar ik houd niet van slapen en nu al helemaal niet bleh boeeehoee huiwlie huiwlie
Wil je een test berichtje sturen in de chat? dan kan ik kijken of het bij mij ook is
Ja, ik weet het, maar toch. Ze zat net te zeuren dat magere mensen het ook weleens te horen krijgen, maar dan andersom (dus: ‘neem nog een gebakje, je bent zo dun.’). Maakt het nog niet oke ofzo?
Op 2 boterhammen zou ik niet eens kunnen werken joh
Voor het eerst in weken dat ik weer zoo moe ben.
Ik ben echt mega chagrijnig o.a. door het snikhete weer/geen airco en nu ben ik nog chagrijniger, omdat mijn hamburger vies en droog was . Wat een teleurstelling
Ik ga volgende week uit en als ik niet dronken word dan ben ik teleur gesteld.
Ik ben moe, het is half 8 en ik zou zo kunnen slapen. Hoe dan?
Maar goed ik heb zo’n leuke “vakantie” Echt heel chill en leuke dingen gedaan mt mn zus. Zo fijn, even tijd samen. Ondanks dat ze soms puberale kutopmerkingen maakt, is ze meest van de tijd best lief en gezellig.
Ook samen geshopt en hetzelfde jurkje en shirt gekocht en dat vindt ze dan helemaal leuk
Einde van dit blije bericht, we gaan zo over het strand wandelen en de zonsondergang bekijken
Ja dan stel je mij ook teleur!
Ik word wel dronken voor jou ook!
In een loft boven mensen hun eigen huis (zeeloftje? Of iets op airbnb). Die mensne verhuren ook een huisje wat aan hun huis vast zit, daar zitten m’n ouders nu in hihi
De body’s van H&M vind ik altijd heel fijn (en als je goed zoekt bij H&M vindt je vaak wel mooie kanten bralettes. Vaak vind ik de lingerie van H&M in winkels vrij basic maar check vooral de online webshop). Voor de rest de "Noir’ lijn van Hunkemoller, kan je vooral in de sale tegen hele leuke prijsjes scoren.
Iets duurder maar Agent Provocateur is zo zo mooi (check ook even L’Agent by Agent Provocateur, iets goedkoper), hierbij geldt eigenlijk hetzelfde als wat ik hierboven typte, in de sale kan je echt goed scoren. Kijk vooral ook even op Asos.com en Zalando! (ben zelf ook fan van La Perla/La Maisson Nouvelle / Tisja Damen lingerie).
Ik heb te veel friet gegeten ik voel me bedrogen
het is dus een wondje bij m’n LIES niet m’n kies haha
Hahaha foto. Ik ken ook iemand met een ontzettend hoge boxspring waar ik altijd echt in moest klimmen .