Ik ga volgende week uit en als ik niet dronken word dan ben ik teleur gesteld.
Ik ben moe, het is half 8 en ik zou zo kunnen slapen. Hoe dan?
Maar goed ik heb zoân leuke âvakantieâ Echt heel chill en leuke dingen gedaan mt mn zus. Zo fijn, even tijd samen. Ondanks dat ze soms puberale kutopmerkingen maakt, is ze meest van de tijd best lief en gezellig.
Ook samen geshopt en hetzelfde jurkje en shirt gekocht en dat vindt ze dan helemaal leuk
Einde van dit blije bericht, we gaan zo over het strand wandelen en de zonsondergang bekijken
Ja dan stel je mij ook teleur!
Ik word wel dronken voor jou ook!
In een loft boven mensen hun eigen huis (zeeloftje? Of iets op airbnb). Die mensne verhuren ook een huisje wat aan hun huis vast zit, daar zitten mân ouders nu in hihi
De bodyâs van H&M vind ik altijd heel fijn (en als je goed zoekt bij H&M vindt je vaak wel mooie kanten bralettes. Vaak vind ik de lingerie van H&M in winkels vrij basic maar check vooral de online webshop). Voor de rest de "Noirâ lijn van Hunkemoller, kan je vooral in de sale tegen hele leuke prijsjes scoren.
Iets duurder maar Agent Provocateur is zo zo mooi (check ook even LâAgent by Agent Provocateur, iets goedkoper), hierbij geldt eigenlijk hetzelfde als wat ik hierboven typte, in de sale kan je echt goed scoren. Kijk vooral ook even op Asos.com en Zalando! (ben zelf ook fan van La Perla/La Maisson Nouvelle / Tisja Damen lingerie).
Ik heb te veel friet gegeten ik voel me bedrogen
het is dus een wondje bij mân LIES niet mân kies haha
Hahaha foto. Ik ken ook iemand met een ontzettend hoge boxspring waar ik altijd echt in moest klimmen .
Ik denk dat ik mezelf gewoon dronken voer en gewoon alleen de stad in ga. Mocht het te awkward worden ga ik gewoon naar huis
Plz film
Misschien
Ohh ik had dit ook deze week! Werd er ook echt chagerijnig van
Je weet dat het beter is om af te bouwen maar je bent wel gewoon abrupt gestopt al 4(!!!) dagen?
Waarom nou? Hier gaat het zo vaak mis
Waarom de bh?
Zo onnodig
Ik zit in mn blote kut in een a lijn jurk zonder bh op de bank. Over een kwartiertje staat mn bff voor de deur. Denk dat ik toch maar wel ff zo een onderbroek ga aantrekken.
Jij bent omringt met rare kindertjes
Een kort wasje kost juist meer energie toch?
Milieucentraal:
Veel wasmachines hebben een kort wasprogramma of âsnelle wasâ knop. Dit bespaart je wel tijd, maar verbruikt meer energie! Het hogere energieverbruik komt doordat het snelle programma de temperatuur verhoogt om de kortere wastijd te compenseren.
Edit sorry ik dacht dat ik bij was maar je bericht was al van eerder en er waren al allerlei reacties op
Heeeeerlijk, daar ga ik ook voor!
Alleen als je die niet ontvoerd hebt.