Ik denk dat ik mezelf gewoon dronken voer en gewoon alleen de stad in ga. Mocht het te awkward worden ga ik gewoon naar huis
Plz film
Misschien
Ohh ik had dit ook deze week! Werd er ook echt chagerijnig van
Je weet dat het beter is om af te bouwen maar je bent wel gewoon abrupt gestopt al 4(!!!) dagen?
Waarom nou? Hier gaat het zo vaak mis
Waarom de bh?
Zo onnodig
Ik zit in mn blote kut in een a lijn jurk zonder bh op de bank. Over een kwartiertje staat mn bff voor de deur. Denk dat ik toch maar wel ff zo een onderbroek ga aantrekken.
Jij bent omringt met rare kindertjes
Een kort wasje kost juist meer energie toch?
Milieucentraal:
Veel wasmachines hebben een kort wasprogramma of ‘snelle was’ knop. Dit bespaart je wel tijd, maar verbruikt meer energie! Het hogere energieverbruik komt doordat het snelle programma de temperatuur verhoogt om de kortere wastijd te compenseren.
Edit sorry ik dacht dat ik bij was maar je bericht was al van eerder en er waren al allerlei reacties op
Heeeeerlijk, daar ga ik ook voor!
Alleen als je die niet ontvoerd hebt.
Hahaha onze ambassadeur van de kerst spreekt
Kun je niet verzenden met enter?
Nee Den Bosch. Ik vind het engste eigenlijk wel om vage bekenden of vrienden van mijn vriend tegen te komen. Ben liever helemaal incognito haha.
Jij ook nog veel plezier met je dronken chill avond!
Ik ben altijd al gefascineerd geweest door Afrikaans, en nu heb ik daarstraks een boek gevonden om het te leren en heb meteen al vier hoofdstukken gedaan omdat ik het zo fijn vind om alles luidop te lezen. Klinkt waarschijnlijk nergens naar, maar boeien
Sorry voor de late reactie, maar op (bijna) elke wasmachine zit een knop voor een kort programma/tijd besparen. Ik heb een eco-wasprogramma dat op 60 graden eigenlijk 3:25 duurt, maar met die knop duurt het nog maar 1:32.
Bacteriën gaan overigens pas dood bij een temperatuur vanaf 60 graden, dus het is wel aan te raden om je vaatdoekjes e.d. (af en toe) iets warmer te wassen.
Wat een tof cadeau. Ik zit na te denken over een cadeau voor mijn vriend en zit hier nu ook over te denken waar ga jij boeken?
Omg mijn moeder wordt over twee maanden ook 50 en als ik hier lees over Disney en een iPad raak ik wat in paniek
Ugh, alweer een bh kapot. Zo blijven er niet veel over Kutbeugels.
Ik vroeg me al af waarom je dan niet naar de tandarts ging, maar ik dacht t zal wel aan mij liggen hahaha.
Succes ermee wel