Wie niet luisteren wil moet maar voelen
Ik heb mijn To Good to Go pakketje opgehaald bij Marqt! Dit zat erin
Best een leuke buit voor 5 eu. Is er animo voor een to good to go topic? Vind het wel leuk om te zien wat anderen krijgen
Wie niet luisteren wil moet maar voelen
Ik heb mijn To Good to Go pakketje opgehaald bij Marqt! Dit zat erin
Dit wordt beter, als het goed met je blijft gaan kun je over een tijdje steeds verder lopen zonder last.
Sporten is ook gewoon goed hoor, maar dit wordt beter
Beekse bergen?
Huisje op het strand?
Heeft iemand een enig idee waarom ik geen Uber kan plannen voor morgenochtend, binnenstad Amsterdam naar Schiphol. Ik weet dat gay pride morgen is en mijn straat is autovrij maar niet in de tijd dat ik naar Schiphol wil Vanmiddag kon het wel.
Ik schrijf een paper over, o.a., motivatie en ik kan er de motivatie niet voor vinden. De ironieā¦
Ik ben niet eens ongesteld en voel me ook al weken opgeblazen maar volgens mij houd ik veel vocht vast door het warme weer
Had echt zoān takkewijf op mān werk vandaag. Denk altijd trek het je niet aan, is nergens goed voor. Maar toch blijf ik er aan denken??
Wat is er juist gebeurd? Ik had je foto gezien met die kleurtjes waar je mee aan de slag ging dus jammer dat het niet is uitgedraaid hoe je het wou!
Ja, dat verhaal heb ik ook nog gehoord! Maar ik vrees dat ik me er niet met een āthis is what a lack of motivation looks likeā kan van af maken, hahaha.
Ja, dat is al de hele dag mijn tactiek en dat gaat niet echt vooruit . Ik ga nog eventjes verder doen. Dank je!
Weet iemand hoe betrouwbaar dit is/heeft iemand hier ook een treinkaartje gekocht? : https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
Ik heb vandaag alleen maar drie uurtjes gewerkt en ik ben helemaal kapot. Ik kan niks meer de laatste tijd.
Ja, leuk! Ik vind dit best veel ook nog.
ik ga volgende week EINDELIJK op vakantie
Ja, ik heb ooit via deze link treinkaartjes gekocht! Die actie komt eens in de zoveel tijd voorbij. Is gewoon betrouwbaar!
Thanks voor je antwoord!
Haha, dat is leuk juist, doe ik ook weleens.
Ik vind mijn moeder zo lief hĆØ! Ik ga eind augustus een dagje met haar naar Gent, had ik voor haar verjaardag gegeven. Nu zei mān moeder dat ze het misschien wel leuk zou vinden om dan de dag daarvoor la in de middag te gaan en daar ergens te overnachten, dan zou zij dat wel betalen (want student hier). Nu is het zo dat in bad gaan echt een van mijn favoriete dingen oooooit is, ik vind het zo heerlijk. Maar ik heb geen bad. Mijn ouders ook niet meer (sinds een verbouwing 10 jaar geleden - dit beschouw ik nog steeds als hoogverraad) dus ik ga hooguit een keertje per jaar in ad. Zegt mān vader gisteren: had je gezien dat je moeder speciaal op zoek is gegaan naar een hotel met bad?! YES. Zo lief!
TLDR: ik ben gelukkig want ik kan binnenkort ergens in bad, also, iemand tips voor Gent (voornamelijk leuke plekjes voor vega/vegan eten, duurzame/tweedehands mode of iets qua moderne kunst/beeldhouwkunst wordt gewaardeerd, maar al het ander ook wel!)
EDIT: ik vergeet een andere bealngrijke vraag - welke lush bruisbal moet ik voor deze happening halen?!
Ja, zou ik ook leuk vinden!
Klinkt wek aantrekkelijk Bush craften. Nja het klinkt als iets waar Jan Willem Pieter over op zou scheppen