Hahahah ja misschien moet ik mn vlogs spannender maken bush crafting klinkt spannend. Of ik moet uuuber bekakt gaan praten.
Jaa dat onder een zeiltje dat eh hoeft van mij ook niet.
Bijna alle afleveringen van Dark Tourist op Netflix gekeken, wat een bizarre dingen bestaan er toch op de wereld!
Mijn vriend rijdt voor het eerst vanaf zijn werk naar mijn huis met de scooter en nu heeft ie via Whatsapp zijn live locatie gedeeld en kan ik hem de hele route volgen, hahaha. Helemaal aan mijn telefoon gekluisterd. Voel me net een nieuwe moeder die haar baby via de babycam stalkt en geen seconde uit het oog verliest
Ik kan het hele stuk niet vinden. Maar ik moest hier aan denken toen het je opviel dat er veel nederlandse toeristen in het nieuws zijn.
Oh ik vond het zo vet! Wel bizar idd.
Nu lekker weekend en daarna gewoon weer een nieuwe week met nieuwe pogingen <3
Ga voor het eerst in 5 jaar niet naar de Pride en vind het echt kut eigenlijk⦠dikke FOMO.
Nah niet echt, ik ben gewoon begonnen met normale dingen doen (werken, ik doe niet aan opbouwen :P) en dat kost(te) veel energie, maar elke dag ging het beter.
Nu ben ik sinds een tijdje wat aan het wandelen/fietsen, gewoon op mn gevoel en dat gaat wel okƩ.
Verder geen schema of verplichtingen ofzo, ik doe wat goed voelt en probeer wel iedere dag wat te doen.
(Je zou voor jezelf wel eeen schema kunnen maken met beginnen met dag 1: 10 minuten wandelen en dan om de dag een paaar minuten erbij ofzo, ik probeer zo veel mogelijk naar mn lichaam te luisteren en wat ik aankan).
Dit klinkt allemaal super ideaal enzo, maar zo gaat het in de praktijk natuurlijk niet elke keer. (Regelmatig niet). En dat luisteren naar mn lichaam klinkt ook mooi, maar ik vertrouw er niet op dus waar luister ik naar.
Maar goed. Dit zeg ik dan tegen mezelf en dan gaat t redelijk.
Ik ben ook niet te streng voor mezelf (want dat werkt averechts) en ik heb als enige verplichting aan mezelf: niet de hele dag in bed liggen en niks doen. En dat gaat goed.
Hoop dat je er iets aan hebt, kan me voorstellen dat je niet alles herkent, maar misschien sommige dingen wel.
En misschien dat we elkaar kunnen stimuleren ofzo? (Niet als verplichting of wedstrijd ofzo, maar gewoon positief bekijken wat wel gelukt is ofzo?)
Goed verhaal, lekker kort ook
Nee in Amsterdam, bij de Utrechtsestraatweg!
Leuk! Ik ga even een topic bouwen
Oh en @Jauregui wat ook helpt (zeg ik heel vaak tegen mezelf) is bedenken waar je vandaan komt. Dus een paar maanden geleden kon ik de trap niet eens afkomen en nu kan ik al een uur wandelen.
(Ook dit klinkt veel simpeler dan het is, maar is wel vaak de manier om het net wat makkelijker te maken. Niet makkelijk, wel makkelijker).
Zijn er momenteel meer meiden in het buitenland die tele2 hebben? Ik heb al vanaf vanochtend 11:00 geen service vanwege een storing en ik vind het zo vervelend. Tele2 geeft al vanaf 19:15 geen updates meer. Buiten onze airbnb kan ik niemand of niks bereiken, ik vind het echt naar.
Oke ik heb me klaar gemaakt voor mijn remi feestje. I can do it.
Veeeeel plezier!!!
Bush craften klinkt echt als een competitie voor vormpjes in je schaamhaar scheren ofzoš
Dankjewel ļø
Ik ben net naar de kermis geweest en ben na twee uur nog steeds misselijk van een of andere vreselijke attractie.
Heb je een kelder of kast waar het koel is?
In een koeltas met een koelelement dat niet helemaal bevroreb is?
Ik kan niet slapen en moet om kwart voor 4 op om voor het eerst te gaan vliegen met mn zoontje en man met vliegangst. Dat wordt een lange lange dag.
Gvd. Gisteren niet geslapen door muggen en ben nu echt moe na een dag werken. Beginnen ze net focking hard jamaicaanse muziek te draaien een blok verder. Allemaal lui op straat. Wtf is dit.
Hoop dat je snel in slaap valt. Veel succes morgen!!