Wat je even kwijt wilt #4

Over je comment op @Evi-lena

Ik zie er juist een stukje bezorgheid in, net zoals in de rest van de comments.
Wel fijn dat je eruit bent wat je ermee gaat doen!
Ik hoop dat het afbouwen goed gaat!

1 like

Effe serieus. ER IS NIEMAND GVD. Huilen dit.

1 like

Dankje! Ben er bang voor. Het is ook zo warm en alsof dat nog niet erg genoeg is steekt er een of andere debiel vuurwerk af hiero?!! Ach als die 2 maar goed uitgerust zijn voor morgen. Ik red me dan wel.

Yes me. Ben met trein onderweg naar Italie en vertraging dus nu ff wifi tappen in de mac. Maar heb dus ook inderdaad niks bereik. Maar was eigenlijk wel blij om te lezen dat het een storing is want zag al voor me dat ik hele vakantie geen bereik had haha

Ik heb vandaag per ongeluk met een fles limoncello in mijn handtas gevlogen. Securify heeft er niks over gezegd. Ik had er al weinig vertrouwen in want ik vond ze niet gemotiveerd overkomen. Misschien was een kettingzaag ook wel gelukt. Kortom: ik vind je limoncello een uitstekende keus en kan zeggen daf ik er ook een aantal keer goed dronken van ben geworden. Fijne nachtwandeling!

11 likes

Oh gossie dit klinkt echt als de hel voor me

Jeej heb zo’n fijne avond gehad met een vriendin in de stad, wijn gedronken en kaasjes gegeten en kei hard gelachen, nu lig ik zo wat aangeschoten in bed, zo’n avonden wil ik vaker hebben :heart:

6 likes

@anon68622085 Bedankt voor je tijd en aandacht op dit forum! :heart:

23 likes

Sluit ik mij bij aan. Ik kon helaas niet meer reageren op het bericht.

6 likes

Thanks. Sta nu in mn eentje dansen.

1 like

Dank je wel @anon68622085! Jammer dat er dingen zijn voorgevallen waardoor je je genoodzaakt voelt afscheid te nemen. Succes!

11 likes

@anon68622085 :frown::frown::frown::frown::frown::frown:

7 likes

Jammer dat je weg gaat @anon68622085 en vervelend dat het zo gelopen is… Bedankt voor alles!

4 likes

@anon68622085 wat erg dat je wordt weggepest. Ik hoop dat degene(n) die dit doet zich nu flink achter de oren krabt maar dat zal wel niet, die zal wel blij zijn. Ik ben iemand die vindt dat je moet zeggen waar het op staat en die niet houdt van geheimzinnig en achterbaks gedoe dus war mij betreft kun je hier gewoon aangeven wat er gebeurd is, maar ik denk dat je dat nu niet meer zult willen. Ik kan er oprecht van balen dat je het gevoel hebt weg te moeten van een plek die je fijn vindt. Wie dit ook gedaan heeft, ik hoop dat je je diep schaamt.

@Nescio, waarom zou je zeggen dat de details niet belangrijk zijn? Dit is ook een beetje jouw forum, jij zou op moeten staan voor @anon68622085. Of heb je er soms iets mee te maken?

17 likes

maf systeem :frowning:

Heel jammer om te lezen dat je weggaat! ): @anon68622085

4 likes

De vraag waarom we eigenlijk niet af en toe een soort algemene ledenvergadering hebben komt bij me op :thinking:

9 likes

Ja dit dus, en ik vind het raar dat het topic eerst bovenaan vast wordt gezet, en dat vervolgens (voor zover ik kan zien door @Lula) ongedaan wordt gemaakt. Een gewoon topic waar niemand op kan reageren verdwijnt heel snel naar beneden. Kan iedereen het dan wel lezen? Vervelend dat dit zo gaat. @anon68622085 jammer dat je weggaat! Weet verder ook niet hoe en wat maar vervelend dat je het nodig vindt

19 likes

Oke jongens ik hoop niet dat er ghb zat in het drankje dat ik kreeg. Lovw jullie

3 likes

Hoop het ook niet voor jou!
Drink ze :orange_heart:

1 like