Wat je even kwijt wilt #4

Goed punt!

Nouja als het topic binnen 3 seconden gesloten wordt dan is er vastttttt iets gebeurd waarvan de huidige mods niet willen dat wij plebs dat weten. :slightly_smiling_face: :upside_down_face: :slightly_smiling_face: :upside_down_face:

16 likes

Ik vind het wel echt heel shit om te lezen dat er achter de schermen allemaal dingen spelen waar we hier helemaal geen zicht op hebben. En dat een mod zich nu weggepest voelt vind ik ook niet kunnen.
Wordt het binnenkort niet eens tijd om forumwijd een goed gesprek te gaan voeren over hoe, wat qua communicatie en organisatie etc? Voor mij persoonlijk is dit 1 van de fijnste plekken op internet en ik zou graag willen dat iedereen zich hier goed blijft voelen.

#drunkonkombucha

32 likes

't is maar wat je sfeer verpest noemt, ik vind het feit dat een lid en moderator zich niet meer prettig voelt hier ook niet bepaald sfeerbevorderend…

9 likes

Nee dat klopt, maar je kunt toch verwachten dat als er zo’n bom gedropt wordt en er daarna radiostilte is, er speculaties komen?

Het zou inderdaad jammer zijn als de sfeer verpest wordt, maar juist door dit soort acties verpest je het.

1 like

Er stonden eerst wel meer dingen in het bericht, maar die zijn er na een bewerking uit gehaald. Hierin werd het wat verder toegelicht voor mijn gevoel. Maar ik denk dat die eruit zijn gehaald om verdere onrust te voorkomen.

@Sedana ik zat me echt precies net te bedenken dat ik eigenlijk geen flauw benul heb van wie modereert hier haha :thinking:

2 likes

Ik dacht dat er dan zo’n schild achter de naam stond, maar blijkbaar niet

Ow ja dat klinkt logisch hoor! Ik zit hier niet meer zo frequent en als je dan misschien net niet zulke posts tegenkomt :slight_smile:

Oh nee dat snap ik helemaal hoor!

1 like

En @FredPaillet ? Heeft ergens in de begin posts gestaan of doet zij het niet meer?

1 like

Er staat wel een lijst ergens, maar jij staat daar ook niet tussen?

… you rang?

Ik ben hier voor de techniek hoor :wink:

Ik krijg natuurlijk wel mee wat er allemaal gebeurt maar ik probeer me daar niet heel actief in te mengen - het is jullie forum en ik behoor tot een andere doelgroep volgens mij :slight_smile:

(Ik vind het overigens wel erg jammer wat er is gebeurd, en als ik eerlijk ben denk ik dat de situatie heel veel genuanceerder ligt dan wat jullie hebben meegekregen uit de post van DeProfessor.)

Wow, wat nice! Hoe is hij er uiteindelijk uitgekomen? Toch hulp aanvaard?

1 like

Wauw, dat moest zeker een fijn gevoel hebben gegeven toen hij dat zei! :orange_heart: Ik zat niet op egf maar het was vast een moeilijke tijd voor jou en je moeder. Echt Heel mooi om dit te lezen! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk zal het langzaam steeds beter met hem gaan. Ik gun het jullie!

1 like

What dw fuck. Volgensmij werd ik net uitgenodigd voor wen trio.

7 likes

Wat heb je gezegd?

Awh geen probleem! Ja een forum is daar heel erg fijn voor. Maar jeetje helemaal zelf! Wauw wat is ie sterk dan! :orange_heart:

1 like

Damn, wat goed! Dat lijkt me soms ook het lastigste, dat iemand uiteindelijk zelf moet ā€œwillenā€ of kunnen ondanks dat jij er naast staat voor hem. Hoe gaat het met je moeder?

2 likes

Ik kan niet slapen omdat mn maag overstuur is van kombucha en ik heb vette trek in pasta carbonada maar mag et nu niet maken van mezelf omdat ik het voor mijn blog wilde fotograferen :sob:

Millenials be like…

4 likes