Er staat wel een lijst ergens, maar jij staat daar ook niet tussen?
… you rang?
Ik ben hier voor de techniek hoor
Ik krijg natuurlijk wel mee wat er allemaal gebeurt maar ik probeer me daar niet heel actief in te mengen - het is jullie forum en ik behoor tot een andere doelgroep volgens mij
(Ik vind het overigens wel erg jammer wat er is gebeurd, en als ik eerlijk ben denk ik dat de situatie heel veel genuanceerder ligt dan wat jullie hebben meegekregen uit de post van DeProfessor.)
Wow, wat nice! Hoe is hij er uiteindelijk uitgekomen? Toch hulp aanvaard?
Wauw, dat moest zeker een fijn gevoel hebben gegeven toen hij dat zei! Ik zat niet op egf maar het was vast een moeilijke tijd voor jou en je moeder. Echt Heel mooi om dit te lezen! Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk zal het langzaam steeds beter met hem gaan. Ik gun het jullie!
What dw fuck. Volgensmij werd ik net uitgenodigd voor wen trio.
Wat heb je gezegd?
Awh geen probleem! Ja een forum is daar heel erg fijn voor. Maar jeetje helemaal zelf! Wauw wat is ie sterk dan!
Damn, wat goed! Dat lijkt me soms ook het lastigste, dat iemand uiteindelijk zelf moet “willen” of kunnen ondanks dat jij er naast staat voor hem. Hoe gaat het met je moeder?
Ik kan niet slapen omdat mn maag overstuur is van kombucha en ik heb vette trek in pasta carbonada maar mag et nu niet maken van mezelf omdat ik het voor mijn blog wilde fotograferen
Millenials be like…
Ehhh nee. Weet nie of ik t goed verstond. Haha
Jammer! Missen we een zoetsappig verhaal haha
Mn vriend ziet me al aankomen. Eerst alleen uitgaan en dan ook nog uitgenodigd worden voor een trio
Sorry voor de Alpaca spam. Maar godver. Ik haat dit bewegelijke gevoel als je gedronken hebt.
Ja ik ook gvd. Zo kut! Ik dacht eerst ach zal zo wel gefixt worden, geen probleem. Maar we zijn nu al een dag verder zowaar? Dit is toch niet normaal? Zijn ook echt super veel mensen die er last van hebben maar ze houden echt een radiostilte. En nu is het ook nog weekend?? Beter doet het het snel weer, internet maakt me niet eens zo uit maar niet kunnen bellen/gebeld worden is zo irritant.
Hier was het weer even terug, maar nu inmiddels weer weg
Oh serieus? Hmm dus ze zijn er nu wel mee bezig dus, haha. Ik werd wakker van de hitte maar tevergeefs
Was ook maar heel even, hoop dat het snel weer terugkomt. Zo onhandig! Hopelijk kun je nog slapen
Hey @anon68622085 ik weet niet of je dit nog leest maar ik vond je echt een leuke forummer en ik vond het altijd leuk als ik een like van je had. Hopelijk gaat ‘t goed met je
Ik ben eerlijk gezegd een beetje flabbergasted? Weggepest? Dat kan toch niet? Hoezo mogen wij de “details” niet weten terwijl het er achter de schermen blijkbaar niet ok aan toe gaat.
Lekker thuisblijven als je geen zin hebt, ik zou niet gaan
Pffff waarom beloof ik om zo vroeg iets te gaan doen.