Ehhh nee. Weet nie of ik t goed verstond. Haha
Jammer! Missen we een zoetsappig verhaal haha
Mn vriend ziet me al aankomen. Eerst alleen uitgaan en dan ook nog uitgenodigd worden voor een trio
Sorry voor de Alpaca spam. Maar godver. Ik haat dit bewegelijke gevoel als je gedronken hebt.
Ja ik ook gvd. Zo kut! Ik dacht eerst ach zal zo wel gefixt worden, geen probleem. Maar we zijn nu al een dag verder zowaar? Dit is toch niet normaal? Zijn ook echt super veel mensen die er last van hebben maar ze houden echt een radiostilte. En nu is het ook nog weekend?? Beter doet het het snel weer, internet maakt me niet eens zo uit maar niet kunnen bellen/gebeld worden is zo irritant.
Hier was het weer even terug, maar nu inmiddels weer weg
Oh serieus? Hmm dus ze zijn er nu wel mee bezig dus, haha. Ik werd wakker van de hitte maar tevergeefs
Was ook maar heel even, hoop dat het snel weer terugkomt. Zo onhandig! Hopelijk kun je nog slapen
Hey @anon68622085 ik weet niet of je dit nog leest maar ik vond je echt een leuke forummer en ik vond het altijd leuk als ik een like van je had. Hopelijk gaat ‘t goed met je
Ik ben eerlijk gezegd een beetje flabbergasted? Weggepest? Dat kan toch niet? Hoezo mogen wij de “details” niet weten terwijl het er achter de schermen blijkbaar niet ok aan toe gaat.
Lekker thuisblijven als je geen zin hebt, ik zou niet gaan
Pffff waarom beloof ik om zo vroeg iets te gaan doen.
Nooit een goed idee haha. Hoe was je nacht nog?
Ja was leuk! Ben echt blij dat ik gegaan ben. In het begin voelde ik me best wel bekeken, maar als je eenmaal aan het dansen bent dan boeit het allemaal niet.
Ik zit momenteel een hotelontbijtje te nuttigen maar ze hebben geen eieren!!!
O wacht ik zie iemand met een ei lopen
Erop af!
Wij deden een stukje zegmaar, of hoe moet ik het noemen. Iemand had een soort verhaal in elkaar gebreid met anekdotes enzo. En dat gingen wij dan voorlezen. Volgens mij heb ik daar zelf geen cent aan uitgegeven en iedereen vond het fantastisch en lag dubbel. En er werd ook echt hard gelachen. Maar ik weetniet of je moeder het groots viert of niet.
Ik vind vooral de opmerking: “De details zijn niet belangrijk” erg irritant. Misschien vinden wij die wél belangrijk om te weten? Of om in ieder geval iets meer te weten dan nu? Vind dit maar een vreemd verhaal.
Godver amper half 8 sochtends zaterdag gaan de buren lopen klussen🤬