Nooit een goed idee haha. Hoe was je nacht nog?
Ja was leuk! Ben echt blij dat ik gegaan ben. In het begin voelde ik me best wel bekeken, maar als je eenmaal aan het dansen bent dan boeit het allemaal niet.
Ik zit momenteel een hotelontbijtje te nuttigen maar ze hebben geen eieren!!!
O wacht ik zie iemand met een ei lopen
Erop af!
Wij deden een stukje zegmaar, of hoe moet ik het noemen. Iemand had een soort verhaal in elkaar gebreid met anekdotes enzo. En dat gingen wij dan voorlezen. Volgens mij heb ik daar zelf geen cent aan uitgegeven en iedereen vond het fantastisch en lag dubbel. En er werd ook echt hard gelachen. Maar ik weetniet of je moeder het groots viert of niet.
Ik vind vooral de opmerking: āDe details zijn niet belangrijkā erg irritant. Misschien vinden wij die wĆ©l belangrijk om te weten? Of om in ieder geval iets meer te weten dan nu? Vind dit maar een vreemd verhaal.
Godver amper half 8 sochtends zaterdag gaan de buren lopen klussenš¤¬
Ik vind het niet persee belangrijk om de details te weten. Het word dan waarschijnlijk toch een hij zei zij zei situatie. En er zijn 2 kanten aan een verhaal en dan word het forum ook opgesplitst in 2en en dan onstaan er oneindig lange discussies waar alles 50x word herhaald.
Er is nu gewoon iets tussen 2 mensen / groepen. En met die discussie hebben wij als lid niks mee te maken. Het zou inderdaad fijn zijn als er wat meer duidelijkheid is over wat er gaande is achter de schermen ( zoals eventuele updates enzo) Maar ik hoef niet iedere discussie te weten.
En mocht je toch verhaal willen hebben kan je beter 1 van de 2 of beide partijen een pb sturen toch. Oke super lang verhaal weer dit.
Iemand die zegt gepest te zijn moet je toch Ɣltijd serieus nemen? Toch altijd zijn verhaal laten doen? Ik kan me niet eens voorstellen dat je t op zou nemen voor de pester.
Ik ga vandaag voor het eerst klussen in mijn nieuwe huis. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant kan ik alleen maar denken aan dat ik dit soort dingen allemaal samen zou gaan doen met mijn ex (net uitā¦) en nu niet meer. Voelt echt dubbel allemaalā¦
Ik had hier onder eigenlijk een heel stuk getypt over waarom, maar ik wil er eigenlijk niet meer woorden aan kwijt zijn dan nodig.
Dit is wat Proffesor zelf aangaf. Zelfs al is ze weggepest dan denk ik toch dat er vast wel mensen zijn die dan zeggen " Nou ik vind dat geen gepest maar gewoon een discussie ik vind dat je je aanstelt " Niet dat ik dat vind. Maar ik denk niet dat ze haar echt gepest hebben als in lelijke dingen hebben gezegd enzo. Ik denk dat het ook fijner is voor haar als niet heel het verhaal op tafel ligt. Als in hij zei zij zei. Nou is een duidelijker verhaal wel iets handiger. Maar ik krijg nu ( niet bij jou hoor) een gevoel van āoeeh ik wil alle details weten sensatieeeā
Je hebt wel gelijk ja, dat sensatiebeluste moet voor worden opgepast. Maar ik ben bang dat de professor nu de mond gesnoerd wordt en als dat zo is hoop ik echt dat ze toch het lef heeft om aan iemand hier te laten weten hoe het volgens haar zit want met een rotgevoel weggaan is al verschrikkelijk, maar als je dan ook nog eens niet hebt kunnen zeggen wat je wilde zeggen is echt heel erg.
Jaa idd. Misschien was het handig geweest als ze er samen uit waren gekomen met een kort verhaal of iets. Maar ik denk nu vooral dat de mods bezig zijn met hoe ze dit kunnen oplossen zonder een enorme discussie en dat de sfeer een beetje leuk blijft voor iedereen.
Lieve @anon68622085, bedankt om zoān lieve forummer te zijn en om mij zo te willen helpen een paar dagen geleden ļø
Ik vind het echt kut dat iemand zich weggepest voelt en zich hier vooral niet meer welkom voelt. Ik hoop dat we toch meer van het verhaal krijgen want ik heb hier echt geen goed gevoel bij.
Ongeacht of er lelijke dingen zijn gezegd of niet voelt ze kennelijk de noodzaak om het forum te verlaten en voelt ze zich weggepest. Dan nemen we dat toch serieus.
Gisteren werd er nog in een ander topic uitgebreid gepost over dat de sfeer hier zo goed is. Schijnbaar is dat achter de schermen dus niet het geval? Dat vind ik jammer.
Laten wij dan nog even de sfeer leuk houden. En niet allemaal conclusies trekken en het hele verhaal afwachten.