Wat je even kwijt wilt #4

Ik snap dat je dat graag wil en het lijkt me ook goed om het hele verhaal te horen, maar ik vind dit zo lullig steeds voor de professor om te lezen. Alsof haar berichtje blijkbaar niet genoeg is en we dus nog aan haar verhaal twijfelen :disappointed_relieved:

5 likes

Ik vind het echt heeeel raar (en heel bijzonder) om iemand de mond te snoeren onder het mom van ‘jongens laten we de sfeer leuk houden.’ Als er belangrijke dingen zijn om over te praten dan moet dat imo gewoon kunnen.

Ik vind het ook echt jammer dat het topic van @anon68622085 meteen gesloten werd eigenlijk. Ik had het wel leuk, netjes en gepast gevonden als iedereen die dat had gewild nog een bedankberichtje had kunnen neerzetten en nu moet dat dan maar hier of helemaal niet?

50 likes

Je hebt gelijk dat we de sfeer zelf leuk kunnen/moeten houden! Maar ‘het hele verhaal afwachten’, als dat topic meteen gesloten wordt, denk ik niet dat er nog een heel verhaal komt? :stuck_out_tongue: Ik vind het gewoon erg sneu dat iemand zich hier zó vervelend bij voelde dat ze zich weggepest voelt.

2 likes

Ik trek haar verhaal niet in twijfel hoor. Maar ik zou het juist ook voor haar vervelend vinden als er straks een heel jij zei hij zei iets word. Ik sta aan niemands kant of iets maar ik zou het vervelend vinden als niemand zich hier meer fijn voelt en denkt dat de staf (of hoe ik ze moet noemen ) iedereen zomaar wegpest.

1 like

Waarom doet mij dit nu denken aan heel de discussie toen bekend werd dat efg gesloten werd en dit forum opeens bestond. Ik was ergens al ‘bang’ dat er een keer zoiets zou gebeuren. En ja deze post helpt niet mee aan de sfeer dat weet ik.

@anon68622085 ik vind het heel jammer dat je weg bent, want ik vond jou hier een van de leukste forummers!

13 likes

Had helemaal in m’n hoofd om me uitgebreid te gaan douchen etc vandaag voor ik wegmoet. Natuurlijk zit ik in de plaats daarvan zo lang te kutten op m’n laptop dat ik me nu juist moet haasten.

2 likes

Als het zo’n verhaal wordt, dan kan iedereen zich daar wel beter een mening bij vormen. Ik denk niet dat het slecht is als er een hij zei, zij zei blijkt te zijn

Is ook wel zo. Maar als het dan alleen daar bij zou blijven. Ik ben bang dat er dan een soort ruzie ofzo ontstaat tussen leden die het verhaal van de ene of de andere beter vinden.
Ik hoop dat beide kanten duidelijk hun verhaal kunnen doen en dat niemand met vingertjes gaat wijzen ofzo. Want zelfs al zijn de verhalen duidelijk we waren er niet bij.
En zelfs met screenshots ( haha i want recieptss nee grapje) kun je het anders interpeteren ( ik schrijf dit fout he)

2 likes

@anon68622085 erg naar dat je je zo voelt, en heel jammer dat je weg gaat! Bedankt voor wat je gedaan hebt hier!

Ik ben het ermee eens dat we moeten proberen om hier niet weer een lange discussie van te maken, en ook dat het lastig is dat te voorkomen, maar de onrust is al ontstaan door er op deze manier mee om te gaan, en ik zou zelf wel wat meer rust hebben als er iets meer context was. Het voelde hier fijn dat het hier meer ‘van ons allemaal’ leek te zijn, nu wordt dat toch weer minder door de manier van afhandeling hiervan.

1 like

Wat me opviel aan @DeProfessors bericht, is dat ze schreef ‘ik hoop dat er op een respectvolle manier met dit bericht kan worden omgegaan en iedereen het nog even kan lezen’.
NatĂșĂșrlijk kan ik er geheel naast zitten! Maar sit specifiek klonk voor mij niet alsof er samen voor een aanpak is gekozen.

Dit is overigens geen argument ergens voor of tegen, ik wilde gewoon kwijt dat ik het opmerkelijk vond.

2 likes

Misschien snap ik gewoon niet waarom ‘de lieve vrede bewaren’ het einddoel is.
Misschien heerst er onvrede en wordt dat kunstmatig onderdrukt als niemand onvrede mag uiten?
Ik weet het niet

11 likes

Steeds als ik die achternaam hardop zeg vind ik het als Goofy klinken.

4 likes

Ook heel jammer! Ik heb het idee dat er nu veel onrust ontstaat.en misschien wel overhaaste beslissingen worden genomen die niet nodig zijn naar mijn idee, al is iedereen daar helemaal vrij in natuurlijk.

Ik weet even niet goed wat ik moeg zeggen, dit gaat te snel en misschien wel geheel onnodig door de onrust

4 likes

Die rotmuggen ook met hun muziek.

7 likes

@anon68622085 :heart:

Maar degene die het nu een beetje opnemen voor de professor worden nu weggezet als sensatiezoekers

3 likes

Huh echt?? Ik hoopte jou stiekem nog zelfs een x te meeten in Rotterdam!

En eerlijk, er zullen altijd zure mensen zijn. Hier, egf, de wereld, die iets vinden. Zou me daar niks van aantrekken. Wel iets aantrekken van 3 zeikerds tov 2000 (ik zeg maar wat) positieve mensen?

Verder erger ik me in de discussie over mogelijke hij, wij, zij discussie echt. Alsof we fokking kinderen zijn wiens ogen bedenkt moeten worden bij een enge film. Of aan een scheiding waarbij iedereen nep glimlachend aan tafel moet zitten om de sfeer niet te verneuken. Sorry, dat kan niet meer na zo’n bericht.

17 likes

Wat achterlijk dit allemaal

15 likes

Ik snap best wat je bedoelt, maar ik vind het iig niet fijn als/dat? je daaronder mij verstaat. Nee stoken en/of complottheorieën is niet mijn intentie. Wel vind ik dingen opvallend.
En van wat ik lees is er bij velen wel behoefte aan meer transparantie rondom het ‘bestuur’ om het zo maar te zeggen. En daarmee bedoel ik dan niet zozeer deze kwestie maar in het algemeen. En dat wordt hierdoor iig blootgelegd.

1 like

Hahahahahah mooi dit

3 likes