Wat je even kwijt wilt #4

Ik vind het niet persee belangrijk om de details te weten. Het word dan waarschijnlijk toch een hij zei zij zei situatie. En er zijn 2 kanten aan een verhaal en dan word het forum ook opgesplitst in 2en en dan onstaan er oneindig lange discussies waar alles 50x word herhaald.

Er is nu gewoon iets tussen 2 mensen / groepen. En met die discussie hebben wij als lid niks mee te maken. Het zou inderdaad fijn zijn als er wat meer duidelijkheid is over wat er gaande is achter de schermen ( zoals eventuele updates enzo) Maar ik hoef niet iedere discussie te weten.

En mocht je toch verhaal willen hebben kan je beter 1 van de 2 of beide partijen een pb sturen toch. Oke super lang verhaal weer dit.

5 likes

Iemand die zegt gepest te zijn moet je toch ĂĄltijd serieus nemen? Toch altijd zijn verhaal laten doen? Ik kan me niet eens voorstellen dat je t op zou nemen voor de pester.

3 likes

Ik ga vandaag voor het eerst klussen in mijn nieuwe huis. Aan de ene kant heel leuk, aan de andere kant kan ik alleen maar denken aan dat ik dit soort dingen allemaal samen zou gaan doen met mijn ex (net uit…) en nu niet meer. Voelt echt dubbel allemaal…

Ik had hier onder eigenlijk een heel stuk getypt over waarom, maar ik wil er eigenlijk niet meer woorden aan kwijt zijn dan nodig.

Dit is wat Proffesor zelf aangaf. Zelfs al is ze weggepest dan denk ik toch dat er vast wel mensen zijn die dan zeggen " Nou ik vind dat geen gepest maar gewoon een discussie ik vind dat je je aanstelt " Niet dat ik dat vind. Maar ik denk niet dat ze haar echt gepest hebben als in lelijke dingen hebben gezegd enzo. Ik denk dat het ook fijner is voor haar als niet heel het verhaal op tafel ligt. Als in hij zei zij zei. Nou is een duidelijker verhaal wel iets handiger. Maar ik krijg nu ( niet bij jou hoor) een gevoel van “oeeh ik wil alle details weten sensatieee”

3 likes

Je hebt wel gelijk ja, dat sensatiebeluste moet voor worden opgepast. Maar ik ben bang dat de professor nu de mond gesnoerd wordt en als dat zo is hoop ik echt dat ze toch het lef heeft om aan iemand hier te laten weten hoe het volgens haar zit want met een rotgevoel weggaan is al verschrikkelijk, maar als je dan ook nog eens niet hebt kunnen zeggen wat je wilde zeggen is echt heel erg.

1 like

Jaa idd. Misschien was het handig geweest als ze er samen uit waren gekomen met een kort verhaal of iets. Maar ik denk nu vooral dat de mods bezig zijn met hoe ze dit kunnen oplossen zonder een enorme discussie en dat de sfeer een beetje leuk blijft voor iedereen.

1 like

Lieve @anon68622085, bedankt om zo’n lieve forummer te zijn en om mij zo te willen helpen een paar dagen geleden :heart:️

Ik vind het echt kut dat iemand zich weggepest voelt en zich hier vooral niet meer welkom voelt. Ik hoop dat we toch meer van het verhaal krijgen want ik heb hier echt geen goed gevoel bij.

3 likes

Ongeacht of er lelijke dingen zijn gezegd of niet voelt ze kennelijk de noodzaak om het forum te verlaten en voelt ze zich weggepest. Dan nemen we dat toch serieus.

15 likes

Bedankt voor alles @anon68622085 :heart:

2 likes

Gisteren werd er nog in een ander topic uitgebreid gepost over dat de sfeer hier zo goed is. Schijnbaar is dat achter de schermen dus niet het geval? Dat vind ik jammer.

4 likes

Laten wij dan nog even de sfeer leuk houden. En niet allemaal conclusies trekken en het hele verhaal afwachten.

4 likes

Ik snap dat je dat graag wil en het lijkt me ook goed om het hele verhaal te horen, maar ik vind dit zo lullig steeds voor de professor om te lezen. Alsof haar berichtje blijkbaar niet genoeg is en we dus nog aan haar verhaal twijfelen :disappointed_relieved:

5 likes

Ik vind het echt heeeel raar (en heel bijzonder) om iemand de mond te snoeren onder het mom van ‘jongens laten we de sfeer leuk houden.’ Als er belangrijke dingen zijn om over te praten dan moet dat imo gewoon kunnen.

Ik vind het ook echt jammer dat het topic van @anon68622085 meteen gesloten werd eigenlijk. Ik had het wel leuk, netjes en gepast gevonden als iedereen die dat had gewild nog een bedankberichtje had kunnen neerzetten en nu moet dat dan maar hier of helemaal niet?

50 likes

Je hebt gelijk dat we de sfeer zelf leuk kunnen/moeten houden! Maar ‘het hele verhaal afwachten’, als dat topic meteen gesloten wordt, denk ik niet dat er nog een heel verhaal komt? :stuck_out_tongue: Ik vind het gewoon erg sneu dat iemand zich hier zó vervelend bij voelde dat ze zich weggepest voelt.

2 likes

Ik trek haar verhaal niet in twijfel hoor. Maar ik zou het juist ook voor haar vervelend vinden als er straks een heel jij zei hij zei iets word. Ik sta aan niemands kant of iets maar ik zou het vervelend vinden als niemand zich hier meer fijn voelt en denkt dat de staf (of hoe ik ze moet noemen ) iedereen zomaar wegpest.

1 like

Waarom doet mij dit nu denken aan heel de discussie toen bekend werd dat efg gesloten werd en dit forum opeens bestond. Ik was ergens al ‘bang’ dat er een keer zoiets zou gebeuren. En ja deze post helpt niet mee aan de sfeer dat weet ik.

@anon68622085 ik vind het heel jammer dat je weg bent, want ik vond jou hier een van de leukste forummers!

13 likes

Had helemaal in m’n hoofd om me uitgebreid te gaan douchen etc vandaag voor ik wegmoet. Natuurlijk zit ik in de plaats daarvan zo lang te kutten op m’n laptop dat ik me nu juist moet haasten.

2 likes

Als het zo’n verhaal wordt, dan kan iedereen zich daar wel beter een mening bij vormen. Ik denk niet dat het slecht is als er een hij zei, zij zei blijkt te zijn

Is ook wel zo. Maar als het dan alleen daar bij zou blijven. Ik ben bang dat er dan een soort ruzie ofzo ontstaat tussen leden die het verhaal van de ene of de andere beter vinden.
Ik hoop dat beide kanten duidelijk hun verhaal kunnen doen en dat niemand met vingertjes gaat wijzen ofzo. Want zelfs al zijn de verhalen duidelijk we waren er niet bij.
En zelfs met screenshots ( haha i want recieptss nee grapje) kun je het anders interpeteren ( ik schrijf dit fout he)

2 likes

@anon68622085 erg naar dat je je zo voelt, en heel jammer dat je weg gaat! Bedankt voor wat je gedaan hebt hier!

Ik ben het ermee eens dat we moeten proberen om hier niet weer een lange discussie van te maken, en ook dat het lastig is dat te voorkomen, maar de onrust is al ontstaan door er op deze manier mee om te gaan, en ik zou zelf wel wat meer rust hebben als er iets meer context was. Het voelde hier fijn dat het hier meer ‘van ons allemaal’ leek te zijn, nu wordt dat toch weer minder door de manier van afhandeling hiervan.

1 like