Wat je even kwijt wilt #4

Dancingqueen zeker weten! Daarna Mamma Mia.

1 like

Komt net mijn broer ineens: “zeg flopsy, dat luchtje van Hugo Boss dat je me hebt gegeven toen met kerst is eigenlijk best wel duur. Wist niet dat ie ruim 62 euro was, en dat was ook nog eens in de aanbieding!”
Hij ging namelijk een nieuw flesje halen omdat zijn kerstkado van 2017 op was. :joy:
Ja broer, je zusje heeft wel een goede smaak qua luchtjes. Alleen niet de goedkoopste :joy:

12 likes

Nou papa is er. Zus en vader zijn de zee in. Ik ga verder chillen hier en hopen dat we nog ff blijven.
Ik heb de liefste papa vab de wereld.

Sorry voor de spam. Oke doei.

16 likes

Lieve zus ben jij!

1 like

Ja, dat geloof ik ook! Hij heeft al zoveel ellende doorstaan met dat andere oog, dit kan hij ook aan. Ik vind het alleen zo moeilijk om te zien dat mijn stoere man even geen gekke capriolen uithaalt. En met zijn neusje tegen dingen aan hupst :sweat:

1 like

Als hij ovveral tegen aan blijft botsen dan zou je een systeempje kunnen maken. Ik heb een keer een blind hondje gezien met een tuigje om en voor zich een soort hoepel iets. En als hij dan richting een muur liep kwam die hoepel eerst tegen de muur aan, zo wist de hond dat hij daar niet verder kon.

2 likes

Als het je geruststelt, mijn konijn is al ruim 10.5, ze heeft staar, en een bos haar voor haar ogen hangen waardoor ze ook nog eens weinig ziet en is gelukkig. Ze houdt van knuffels, snoepjes en ik lul altijd tegen haar aan. Zo hoort ze me aankomen.
Haat neus compenseert een hoop van haar zicht. Bij bijna alle konijnen is de reuk beter dan het zicht. En zijn vriendin zal hem ook gaan helpen als een soort geleidehond!
Als je er wilt weten, roep je maar!

5 likes

Opzich als je zijn leefruimte niet teveel veranderd, gaat hij onthouden waar hij is en hoe de kamer eruit ziet. Konijnen zijn daar erg goed in :slight_smile:

3 likes

Hij heeft snorharen, op zich zou dat hetzelfde moeten werken. En hij weet de weg hier, ik verplaats niets. Dat botsen is vooral als hij rent, dus ik hoop dat het een kwestie van wennen is.

3 likes

Aahh, zo lief :heart: Fijn om te lezen, dankjewel! Ik hoop dat mijn konijnen ook minstens 10.5 worden.

3 likes

Does your mother know
dancing queen
mamma mia

Als ik moet kiezen de bovenste.

Sorry voor al mijn posts. Maar inderdaad, dit denk ik ook. Ik heb alleen wel verhuisplannen en daar voel ik me nu echt helemaal niet fijn bij :cry:

Gewoon doen. Hij merkt vanzelf dat de ruimte anders is en dat er dingen zijn veranderd. Geef hem de tijd om alles te onderzoeken en hij zal uiteindelijk gewoon rondhupsen als een baas. Op een gegeven moment is het nieuwe eraf en is het zijn nieuwe normaal.
Ik heb ook wel eens wat in huis veranderd en dat pikte ze ook heel goed op! Zolang ze maar even de tijd krijgt om alles te onderzoeken

1 like

Dat is echt fijn om te horen! Geeft me wel wat vertrouwen. Al vind ik het wel heel spannend, want ze gaan van binnen naar buiten. Hij weet niet eens wat gras is :joy: Ik denk wel dat ie het kan waarderen, want eten.

Ik moet maandag weer werken nadat ik 4 weken vakantie heb gehad. Bleghhhhh

Mijn mobiel heeft net waterschade gekregen :cry: en nu lees ik dat het maar een fabeltje is dat rijst helpt.

Ik heb dat wel gedaan nadat ie in de afwasteil was gevallen. Weet niet of het door de rijst kwam, maar hij deed het weer.

Misschien moet het tegenwoordig quinoa zijn?? Telefoons gaan ook met de tijd mee.

23 likes

@Willem Ik wil dit al een hele week posten. Maar elke dag als ik naar mijn werk fiets kom ik een bord tegen met heel groot Willem er op over een expositie. Dan moet ik altijd aan jou denken.

1 like

Maandag en dinsdag ben ik in Eindhoven! Heeft er iemand tips? Lunch, diner, iets om te doen?

1 like

Vanavond zweven in de zweefmolen @ de Parade <3

9 likes