Ik moet maandag weer werken en daar heb ik echt absoluuuuut geen zin in, maar ik heb wel zin om weer alleen te zijn. Heb de afgelopen weken bij mijn ouders gezeten (omdat ik dan ook wel weer sociaal contact wil en ik beter tot rust kom hier in het Noorden), maar ben dus bijna nooit alleen geweest en merk dat ik me er nu soms al aan erger om met mijn moeder in dezelfde ruimte te zijn. Ik zat net rustig op het balkon stokbroodjes te eten, komt ze er pal naast zitten en begint ze mee te eten. Terwijl ik juist daar was gaan zitten om even alleen te zitten. Na het eten ging ik weer naar binnen, en zij nu ook meteen weer. Terwijl ze net nog drie keer gezegd had dat het nu best lekker is op het balkon. BLIJF ER DAN.
Ik heb ongeveer hetzelfde (ook met nieuwe huisgenoten wat je zegt) als je behoefte hebt om er met iemand over te praten
Ik ben zo verdrietig omdat de vakantie voorbij is en mijn vriend me zo naar huis brengt
Heel erg fijn! Ik zal het onthouden. Zodra ik tijd heb zal ik er uitgebreider via een pb over praten. Ik ben wel benieuwd hoe jij hiermee omgaat!
Edit: fijn dat ik er met je over mag praten natuurlijk niet dat je hetzelfde probleem hebt. Het is niet leuk.
Vandaag is de canal parade en het is altijd één van m’n lievelingsdagen in Amsterdam. Maar ik heb zulke goede herinneringen aan vorig jaar dat ik er nu een beetje verdrietig door ben dus ik zit nu in de trein om de stad te ontvluchten
Voordeel: airco in de trein en rust.
Ik zit ook op een pakje te wachten en ga het ook aanbieden aan de postbezorger. Ben benieuwd naar de reactie.
De Appie bezorgers willen namelijk nooit iets. Ondankbare vlegels!
Wat is jullie favoriete ABBA liedje? Mijne is dancing queen.
Dit is zo lief!
The day before you came denk ik. Hoewel ik er eigenlijk geen kan kiezen haha. Luister daar best vaak naar ook <3
Oh vandaar dat mensen op mij probeerde te klimmen toen ik ging zwemmen.
Jammer dat ie 50 euro is
Merci beaucoup!
Mijn konijn is nu officieel blind en ik vind het zó zielig. Het zat er al aan te komen want één oog was al verwijderd en nu is de andere ook aangetast. Hij was echt superstoer, altijd keihard rennen, in de vensterbank en op tafel springen met één oog. Maar nu is ie een beetje bangig Hij schrikt van (bekende) geluiden en ook van mij, terwijl hij een enorme knuffelbeer was. Ik hoop dat hij alleen even moet wennen en weer net zo dapper wordt als vroeger. Als hij zich niet kan redden, moet ie dood zei de dierenarts
Oké, euthanasie zei ze, maar het effect is hetzelfde. Ik zorg wel dat ie zich gaat redden
Hopelijk heeft hij ook een beetje steun van zijn pluizige vriendinnetje
Ik wil in Amsterdam zijn vandaag, maar nee dat ben ik niet
Waarom niet? En de dag is nog jong voor zon snelheidsduivel zoals jij.
Aahww zielig geef hem maar veel knuffels !
Is het niet de gay pride? Of wil je daar naar toe. Als je daar naar toe wilt GAAAN. Wil je alleen shoppen of iets dan zou ik een andere stad aan raden haha
Ik heb nu in elk geval een geldige reden om tegen hem te kletsen, als ik dat niet doe schrikt ie zich een hoedje van die hand die ineens aan zijn billen zit.
Hahaha i know.
Nou in mijn vriendenkring vinden ze Amsterdam niet zo leuk of moeten ze werken.
En alleen gaan is niet zo mijn ding.