Opzich als je zijn leefruimte niet teveel veranderd, gaat hij onthouden waar hij is en hoe de kamer eruit ziet. Konijnen zijn daar erg goed in
Hij heeft snorharen, op zich zou dat hetzelfde moeten werken. En hij weet de weg hier, ik verplaats niets. Dat botsen is vooral als hij rent, dus ik hoop dat het een kwestie van wennen is.
Aahh, zo lief Fijn om te lezen, dankjewel! Ik hoop dat mijn konijnen ook minstens 10.5 worden.
Does your mother know
dancing queen
mamma mia
Als ik moet kiezen de bovenste.
Sorry voor al mijn posts. Maar inderdaad, dit denk ik ook. Ik heb alleen wel verhuisplannen en daar voel ik me nu echt helemaal niet fijn bij
Gewoon doen. Hij merkt vanzelf dat de ruimte anders is en dat er dingen zijn veranderd. Geef hem de tijd om alles te onderzoeken en hij zal uiteindelijk gewoon rondhupsen als een baas. Op een gegeven moment is het nieuwe eraf en is het zijn nieuwe normaal.
Ik heb ook wel eens wat in huis veranderd en dat pikte ze ook heel goed op! Zolang ze maar even de tijd krijgt om alles te onderzoeken
Dat is echt fijn om te horen! Geeft me wel wat vertrouwen. Al vind ik het wel heel spannend, want ze gaan van binnen naar buiten. Hij weet niet eens wat gras is Ik denk wel dat ie het kan waarderen, want eten.
Ik moet maandag weer werken nadat ik 4 weken vakantie heb gehad. Bleghhhhh
Mijn mobiel heeft net waterschade gekregen en nu lees ik dat het maar een fabeltje is dat rijst helpt.
Ik heb dat wel gedaan nadat ie in de afwasteil was gevallen. Weet niet of het door de rijst kwam, maar hij deed het weer.
Misschien moet het tegenwoordig quinoa zijn?? Telefoons gaan ook met de tijd mee.
@Willem Ik wil dit al een hele week posten. Maar elke dag als ik naar mijn werk fiets kom ik een bord tegen met heel groot Willem er op over een expositie. Dan moet ik altijd aan jou denken.
Maandag en dinsdag ben ik in Eindhoven! Heeft er iemand tips? Lunch, diner, iets om te doen?
Vanavond zweven in de zweefmolen @ de Parade <3
Haha ik houd ook niet van de tandarts/huisarts. En dan zeggen ze vaak, bevallen is toch erger? Nou eigenlijk niet
Our last summer! ️
Ik heb me uit nieuwsgierigheid op zo’n sugardaddy site geregistreerd maar zo weinig actieve/boeiende accounts zeg. Denk dat ik me straks weer uitschrijf.
En ik zou beter studeren lol.
Ja en erna snoep kopen bij de snoepkraam !
Boekenwinkel (van pier…re) taartje eten.
Verder zo niks, misschien kom ik nog op meer dingen haha. Wat ga je er verder doen?
Podotherapie. En een nagelbeugel vragen.
Werkte beter dan wat de huisarts had gedaan (bij mij)
Ik ben btw wel door de huisarts door gestuurd. Maar ik zou hier zeker naar vragen!