Haha ik houd ook niet van de tandarts/huisarts. En dan zeggen ze vaak, bevallen is toch erger? Nou eigenlijk niet
Our last summer! ļø
Ik heb me uit nieuwsgierigheid op zoān sugardaddy site geregistreerd maar zo weinig actieve/boeiende accounts zeg. Denk dat ik me straks weer uitschrijf.
En ik zou beter studeren lol.
Ja en erna snoep kopen bij de snoepkraam !
Boekenwinkel (van pierā¦re) taartje eten.
Verder zo niks, misschien kom ik nog op meer dingen haha. Wat ga je er verder doen?
Podotherapie. En een nagelbeugel vragen.
Werkte beter dan wat de huisarts had gedaan (bij mij)
Ik ben btw wel door de huisarts door gestuurd. Maar ik zou hier zeker naar vragen!
yes!
Wat een prachtige wedstrijd, Nederland derde op het EK turnen
Ik ben weer onderweg naar huis btw
Ik heb zoān pijn aan mn mond. Had rechts een afte aan de binnenkant van mn onderlip. Toen heeft mn baby me links aan de binnenkant van mn onderlip gekrabt. Dat ging ook voelen als een afte/zweertje. En door de zwelling heb ik er gisteren keihard op gebeten. En nu gaat het zo > zwelling > erop bijten > nog meer zwelling > weer bijten enz.
Misschien moet je het wel aangeven als je huis een monument is, maar verder mag dat volgens mij gewoon, ja!
Wacht ff.
Paas mij die link eens door!
Zonder grapjes
Hahah ik ben altijd zo geĆÆnteresseerd in zulke sites maar ben bang dat ik niet knap genoeg/boeiend genoeg ben voor een sugardaddy
Haha same dat heb ik ook hoor! Er hebben al een paar mannen mijn profiel bekeken maar ik heb nog geen bericht gehad haha!
Omg ik heb echt geen leven he.
Ik zat dus op seks groepen te zoeken op fb.
Kom ik opeens de groep āpikante sexy vrijgezellenā tegen. De naam alleen zei eigenlijk al genoeg. Ik heb me lid laten maken haha.
En omg het is erger dan ik me kon voorstellen.
Dit is 1 van de berichten daar:
"Manne ik heb meermaals jullie al aan gesproken maar ik meen het dit is de laaste maal geen respect naar ons vrouwelijke lede is er onherroepelijk nen bam (bam= geblokt en je komt er niet meer terug in). Ik meen dit als hoofdbeheerster ik begin die zever echt moe te worde laat dit nu duidelijk zen en de eerste die een beheerder of ons moderator blokt vliegt ook. Het woordt respect wil ik in mijn groepen lukt dat niet hoor je hier niet thuis.
Mvg
Jullie hoofdbeheerster"
Mijn hond werd van de een op andere dag blind aan beide ogen. In het begin was dat moeilijk voor hem en knalde hij overal tegen maar na een week ging het al stukken beter. En als hij met andere honden was oriƫnteerde hij zich door hun. Andere dieren merken dat en zeker als ze samen leven hebben ze vaak een goede steun aan elkaar.
Nu is een hond natuurlijk wel iets anders dan een konijn maar dieren kunnen zich vaak goed behelpen. Zeker omdat hun zintuigen zoals ruiken en horen al stukken beter zijn dan bij mensen. Vooral als je gewoon de spullen hetzelfde laat staan en hem een beetje helpt.
Hopelijk gaat het snel weer beter en kan hij nog een fijn leven leiden <3
Ik kom weer helemaal in contact met mijn 16 jarige zelf! Heb ook de neiging om wat persoonlijke steken uit te delen hier en daar, maar gelukkig steekt mijn 30 jarige zelf daar een stokje voor en nu geniet ik ik mijn hoofd van mijn puntige scherpzinnigheid.
Ik was net een vliegenval aan het maken met speciale lokstof want ik word gek van die beesten hier en gewoon niks werkt.
Alleen die poeder klonterde nogal en in 1x vloog er een hoop uit de fles, zo over mijn hand en arm. Nu heb ik mijn handen al gewassen met zeep, heb gedouched, maar nog steeds heb ik het idee dat ik dat stinkspul ruik voel me net een wandelende vliegenval
Ahh, wat knap dat hij zich zo snel al zo goed kon redden! Dat stelt me gerust.
Mijn andere konijn is een beetje een rare. Die ziet volgens mij prima maar rent als een kip zonder kop door het huis en knalt daardoor ook tegen dingen (Of haar man) aan. Mr. ƩƩnoog deed altijd net zo gek mee, maar nu dus even niet. Hij weet natuurlijk dat zijn vrouw niet echt betrouwbaar is als het aankomt op navigeren
haha zo random dat stuck citaat van mij erbij??