Wat je even kwijt wilt #4

Dit vind ik mooi! :orange_heart:

1 like

@anon78346544 we zijn de eerste keer samen geweest met de techniek mensen. Om afspraken te maken daarover en kennis te maken. Fredpaillet was daar ook niet voor uitgenodigd die toen moderator was. Er stond overigens een meeting op de planning als Sedana terug was van vakantie, met iedereen die erbij betrokken is.

2 likes

Gefeliciteerd ladies! @Nox & @grace
Fijne dagā¤ļø

1 like

Het orakel van Amsterdam. :joy: Reminder van het forum wbt pijpfrequentie

2 likes

Nah ze komt uit Amersfoort toch :stuck_out_tongue:

1 like

Neeee Almere! Hoe kon ik dat vergeten

Zeker eens per vlog rijdt die grote truck naar Almere om de mannetjes af te leveren

Ik kende die momo niet (maar holy fuck wat creepy) maar associeer de naam met Momo de superschattige hond die met zijn baasje de wereld rondreist. :heart_eyes::dog:

Er zijn ook boekjes met fotoā€™s waar Momo (de hond) verstopt zit en je hem moet vinden en dat is ook zoooo leuk! Ze staan ook af en toe op insta en hier vind je er ook een aantal: http://www.letsfindmomo.com

(Hoop dat je nu ook een leukere associatie bij het woord hebt haha!)

2 likes

Ja! Ik doe dit ook vaak dus vind ik leuk!

1 like

Nou het was gezellig. Tot ze net boos werd omdat ze iets kwijt was (en gevonden heeft) en mij de schuld gaf, terwijl ze het zelf in haar tas had gedaan. Nu heeft ze een kwartier lopen schelden en was ze weggelopen en nu zit ze chaggie naast me.
Ik negeer het.
Tell me what to do??

1 like

Nu heb ik Ć©cht zin in een frikandel

2 likes

Doen! Een verjaardagsfeest is toch geen trouwfeest? Misschien ben ik daar te makkelijk in maar ik zou daar echt niet over nadenken. :thinking:

1 like

Is Dusseldorf leuk voor een korte citytrip? Max 2 nachtjes. Of is Antwerpen dan leuker? Of iemand andere tips? Wil er max 3 uur naar toe rijden.

1 like

Een hele fijne verjaardag toegewenst trouwens! Ik vind jouw posts altijd heel goed doordacht en wijs:) wilde ik nog even zeggen:)

1 like

Ik moet nog een cadeautje bedenken voor mijn opa, maar ik vind dat zoo lastig. Vaak bak ik een taartje voor hem, maar wil nu iets anders. Iemand tips?

Ik moet echt stofzuigen, er rollen stofwolken voorbij als tumbleweeds.
Ik heb net de stofzuiger gepakt, het snoer uitgetrokken, de stekker in het stopcontact gedaan, en nu lig ik al weer uit te puffen en te zweten op de bank.
Even moed verzamelen voor 3 verdiepingen. :expressionless:

3 likes

Misschien iets van een tijdschrift? Mijn oma is ook jarig en vorig jaar had ik wat tijdschriften over vogels en Noord-Nederland voor haar. Nu heb ik tijdschriften over tuinen en planten gekocht. Kan ze lekker doorbladeren/lezen en daarna wegdoen, want ze heeft verder alles al.

Hah, dank je! En nee, dat vind ik ook, maar ik heb de neiging om dat nogal eens verkeerd in te schattenā€¦

Lieve @anon68622085 ik ga je wijsheid missen. :kissing_heart:

Ah dat is ook moeilijk :slightly_frowning_face: Maar die gevoelens mogen er best zijn he, zo gek is het niet dat het die gevoelens naar boven haalt als je geconfronteerd wordt met iets wat een jaar geleden nog zo fijn was. Het is natuurlijk niet de bedoeling om erin te blijven hangen, maar er is niks mis met die gevoelens toelaten en accepteren dat het nu even zo voelt. Misschien kan je het daarna dan beter van je afzetten. Heb je ook een beetje afleiding? Misschien kan je vanmiddag of vanavond even wat leuks gaan doen met iemand?


@Lentex Wat jammer dat het dan op het laatst zo gaatā€¦ Wat flauw ook van haar dat ze jou de schuld geeft terwijl je niks fout hebt gedaan. Misschien haar maar gewoon even laten? Hopelijk draait ze straks bij.