@ladygodiva jullie maken er nu wel een beetje een vervelend iets van. Volgens mij geef ik alleen maar aan dat ik het vervelend vind, en ben daarin niet de enige. Mag je overdreven vinden, maar ik mag het net zo goed aangeven dat ik mij daar wel aan stoor. Volgens mij doe ik dat hartstikke netjes, en trap ik niemand onderuit. Om dan een reactie te geven als hahaha my got en dan de ‘je bent gewoon jaloers kaart’ te spelen met een opmerking als ‘stel je voor dat iemand zich buiten gesloten voelt’ vind ik echt bijzonder kinderachtig/pesterig en echt niet nodig.
Nou, wij zitten al sinds gisteren zonder. Maar dus vannacht heel even en toen vanmorgen. Nu niet meer. Dus hopelijk gauw wel! Haha hopelijk werkt het dan gauw weer
Heb ik gemist, excuus. Daar is hetzelfde besproken begrijp ik?
Tele2. Gisteren / vannacht hadden er meer hier last van, toch?
Ja er is een storing bij tele 2
Ik heb ook tele 2 en kan appen. Maar hoorde ook van mensen dat ze met tele2 in het buitenland nu geen bereik hadden… woon je misschien vlak bij de grens?
Ja er is een storing in het buitenland maar het kan ook invloed hebben in Nederland.
hey ik weet niet of ik je hier een berichtje mag sturen of dat ik je moet pben. Nee oke flauw grapje.
Maar mijn whatsapp flipte laatst ook uit het niks. Kon niks sturen en maar 1 berichtje per x ontvangen anders liep ieh vast. Duurde ongeveer een uurtje daarna was er niks meer aan de hand
Jaa heel tele2 ligt er uit in het buitenland
Wij zijn zowel in Nederland als in buitenland geweest. Overal niks helaas
Wat fijn dat het beter gaat met je broer! Lijkt me voor jezelf ook een hele opluchting dat je je in ieder geval minder zorgen moet maken om hem.
Ik lees dit en ik betrap mezelf erop dat ik het dansje doe
Ik mis Hi (al zat ik rond die tijd altijd bij t-mobile) maar ik vind het zo irritant dat nu veel providers die apart Hi-reclame stijl hebben overgenomen. Kom is met wat nieuwssssss.
Op twitter zeggen ze dat ze ermee bezig zijn. Wel al enkele uren geleden
Nee weet ik. Denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ben ook niet boos ofzo haha, maar wilde maar aangeven daarmee dat het waarschijnlijk niet niks is gezien ze er al even mee bezig zijn. Ik heb er verder ook geen last van.
Ja, het gaat zo heus niet sneller
Om de opmerking alleen al, 18297389173289 keer blokken.
De meneer die Chatman speelt in de clip was de leraar van mijn beste vriendin
Als iemand pittig eten niet lust prima, geen knoflook lust kan ik ook nog wel aan, maar als een man geen poes eet dan mag hij oprotten

Als iemand pittig eten niet lust prima, geen knoflook lust kan ik ook nog wel aan, maar als een man geen poes eet dan mag hij oprotten
Ik dacht even dat je een tompoes bedoelde, maar vind hem op jouw manier nog grappiger.