Wat je even kwijt wilt #4

Hij botste natuurlijk nog wel eens soms maar dat was vooral omdat hij erg eigenwijs was.

Haha nee als ik meneer Eenoog was zou ik mevrouw Konijn ook niet vertrouwen. Wel grote kans dat ze nu rustiger word. De meest wilde hond die ik ken werd heel tam en rustig toen hij door had dat mijn hond toendertijd blind was.
En anders zal hij waarschijnlijk in het begin sowieso veel botsen maar je kunt hem wel een beetje met je voet of hand zachtjes in de juiste richting helpen. Dat zal hij in het begin vast raar vinden maar konijnen zijn best slim kan ik uit ervaring zeggen dus hij zal met de tijd wel door hebben hoe het werkt. Lopen ze vaak los?
Want dan zou ik wel kleine gaten dichtmaken of in ieder geval er iets voor zetten. Niet dat hij zich klemloopt achter de bank bijvoorbeeld want dat snapt hij nu natuurlijk niet.
En hem wel in de gaten houden of hij zijn eetbakje en drinkfles vindt. Anders moet je hem daar ook even mee helpen

1 like

Ik las laatst hier op het forum dat mensen zich soms storen aan de onderonsjes/slow chats, en als ik heel eerlijk moet zijn vind ik dit ook best vervelend. Alsof ik per ongeluk een prive gesprek mee zit te lezen of in ieder geval ergens terecht ben gekomen waar ik niet zou moeten zijn. Is het een idee om dit te verhuizen naar een privebericht oid?

17 likes

Ik had altijd twee konijnen, todat ik na 10 jaar er een overhield die al op leeftijd was en blind was geworden. Die heeft de laatste 2 jaar dat die liefde toch nog een oké leven gehad. Hij woonde bij ons in de woonkamer en wist zichzelf te redden. Hij was minder wild dan vroeger (zijn leeftijd zal zeker invloed hebben gehad) maar chillde nog gewoon, at en dronk prima, deed nog steeds zijn behoefte op een vaste plaats en was aaibaar.

1 like

Hier ook nog altijd storing!

Ja vanmorgen nog heel even wel gewerkt, maar sindsdien niet meer

1 like

Waow, wat mooi dat ze dat aanvoelen. Ik ben daar wel benieuwd naar, hoe mevrouw konijn ermee omgaat en of ze verandert. Ze is zo lomp :sweat_smile: Toen zijn eerste oog net was verwijderd, sprong ze steeds hysterisch op/om hem heen. Toen heb ik hem maar even apart gezet.

Ze lopen los, maar wel in hun eigen deel van de woonkamer. Ze kunnen niet bij de tv en bank enzo. En ik loop dus ook niet steeds op ‘hun’ terrein. Zijn eten weet hij moeiteloos te vinden. Hij zat vanochtend al ruim op tijd klaar :sweat_smile: Normaal rent hij dan samen met mevrouw heel hard rondjes zodra ze de brokjes horen, maar nu bleef hij stil zitten. Hij is wijs.

Ik zou tussen 3 en 5 mijn van gogh vansjes ontvangen maar ze zijn nog niet aan de deur geweest. Meestal is postnl hier altijd heel vroeg. :thinking:

@ladygodiva jullie maken er nu wel een beetje een vervelend iets van. Volgens mij geef ik alleen maar aan dat ik het vervelend vind, en ben daarin niet de enige. Mag je overdreven vinden, maar ik mag het net zo goed aangeven dat ik mij daar wel aan stoor. Volgens mij doe ik dat hartstikke netjes, en trap ik niemand onderuit. Om dan een reactie te geven als hahaha my got en dan de ‘je bent gewoon jaloers kaart’ te spelen met een opmerking als ‘stel je voor dat iemand zich buiten gesloten voelt’ vind ik echt bijzonder kinderachtig/pesterig en echt niet nodig.

18 likes

Nou, wij zitten al sinds gisteren zonder. Maar dus vannacht heel even en toen vanmorgen. Nu niet meer. Dus hopelijk gauw wel! Haha hopelijk werkt het dan gauw weer

1 like

Heb ik gemist, excuus. Daar is hetzelfde besproken begrijp ik?

Tele2. Gisteren / vannacht hadden er meer hier last van, toch?

Ja er is een storing bij tele 2

Ik heb ook tele 2 en kan appen. Maar hoorde ook van mensen dat ze met tele2 in het buitenland nu geen bereik hadden
 woon je misschien vlak bij de grens?

2 likes

Ja er is een storing in het buitenland maar het kan ook invloed hebben in Nederland.

2 likes

hey ik weet niet of ik je hier een berichtje mag sturen of dat ik je moet pben. Nee oke flauw grapje.
Maar mijn whatsapp flipte laatst ook uit het niks. Kon niks sturen en maar 1 berichtje per x ontvangen anders liep ieh vast. Duurde ongeveer een uurtje daarna was er niks meer aan de hand

3 likes

Jaa heel tele2 ligt er uit in het buitenland

Wij zijn zowel in Nederland als in buitenland geweest. Overal niks helaas

1 like

Wat fijn dat het beter gaat met je broer! Lijkt me voor jezelf ook een hele opluchting dat je je in ieder geval minder zorgen moet maken om hem.

1 like

Ik lees dit en ik betrap mezelf erop dat ik het dansje doe

7 likes

Ik mis Hi (al zat ik rond die tijd altijd bij t-mobile) maar ik vind het zo irritant dat nu veel providers die apart Hi-reclame stijl hebben overgenomen. Kom is met wat nieuwssssss.

3 likes