Op twitter zeggen ze dat ze ermee bezig zijn. Wel al enkele uren geleden
Nee weet ik. Denk dat je mij verkeerd begrepen hebt. Ben ook niet boos ofzo haha, maar wilde maar aangeven daarmee dat het waarschijnlijk niet niks is gezien ze er al even mee bezig zijn. Ik heb er verder ook geen last van.
Ja, het gaat zo heus niet sneller
Om de opmerking alleen al, 18297389173289 keer blokken.
De meneer die Chatman speelt in de clip was de leraar van mijn beste vriendin
Als iemand pittig eten niet lust prima, geen knoflook lust kan ik ook nog wel aan, maar als een man geen poes eet dan mag hij oprotten

Als iemand pittig eten niet lust prima, geen knoflook lust kan ik ook nog wel aan, maar als een man geen poes eet dan mag hij oprotten
Ik dacht even dat je een tompoes bedoelde, maar vind hem op jouw manier nog grappiger.
Maar ook dat is wel een normale reactie. Want meneer is op een vreemde plek geweest en ruikt anders dus daar reageert mevrouw Konijn ook weer op haha. Al is apart zetten in zulke situaties wel goed hoor. Voordat mevrouw haar vent nog verpletterd haha.
Ooh ideaal. Dan weet ie ook wel waar hij zich bevindt en is het voor hem alleen maar makkelijker.
Fijn dat ie goed eet. Zolang ie dat blijft doen dan redt ie zich ook wel. Dat hij nu niet meteen rondjes gaat hupsen is ook wel logisch. Als je zelf niks meer zou zien zou je ook best beduusd zijn en niet weten wat je moet. Komt waarschijnlijk wel de tijd wel terug. Al zal zijn gedrag misschien wel iets anders worden nu. Ook dat is normaal. Maar zo lang hij goed eet, drinkt, plast en poept is er niet echt een reden tot bezorgdheid. Een gelukkig konijn eet graag. Zo gauw als ze dat niet meer doen dan moet je je wel af gaan vragen of er iets niet klopt.
Eens. En mijn regel is; ik niks, jij niks (als je een bepaalde scharrel vaker ziet, is het iets anders, jullie snappen me wel).
Heb vroeger te vaak de blowjobcommissie uitgehangen terwijl ik niks kreeg. Het is geven en nemen.
Nergens voor nodig om je onzeker te voelen, ik denk absoluut niet bij het zien van je naam: god, hebben we haar weer. Alles behalve. Was gewoon iets waarvan ik denk dat we dat op een forum als dit moeten kunnen bespreken, niet om iemand/mensen te bashen of omdat ik daarmee de intentie had om mensen dit gevoel te geven.
Mijn ex deed dat ook niet. Behalve toen ik jarig was, toen wilde hij het ineens bij wijze van uitzondering wel doen, als kado voor mān verjaardag. Wtf lul. Heb m toen letterlijk weggetrapt. Geef me dan gewoon geld. Hoezo een kado, alsof het een fucking zelfopoffering is van jouw kant. Je bent Jezus niet debiel.
Plus: mannen hebben zichzelf er alleen maar mee als ze t niet doen. Hoe minder ik het naar mān zin heb in bed, hoe minder zin ik heb in seks en hoe minder hij krijgt. Terwijl mn libido on fire is als ik de seks wel leuk vind.
Ik zou zelfs Jesus laten likken.
Jezus zou ook likken. Geen twijfel mogelijk. Hij stierf voor de zonden van de mensheid, dan kan dit er ook nog wel bij.
Ik voel een nieuwe titel aankomen
(Sorry sorry, heel flauw. )
Nou idd! Niet afspreken.
Of wel en dan zelf afbellen met een kutsmoesje
herkenbaar
Mijn buurman heeft al sinds 10:00u vanochtend aan ƩƩn stuk door zijn sproeier aanstaan voor zijn kleine gazonnetje?!
@Pantalones Wat leuk! Heb je die date dan nog gehad, hoe was die?
Tot nu toe een twintigtal mannen die mijn profiel hebben bekeken maar nog geen berichtje lol. Ik heb ook niet het gevoel dat het zo actief is hier in BE. Misschien dat het anders is in NL (want, meer mensen?).
Ik vind ook echt maar 1 site voor sugardating, voor de rest is er niet veel te vinden vind ik.
Weten wij ook weer waar het watertekort vandaan komt
Ik probeer mān iPad met mān voeten te bedienen maar het is verraderlijk lastig