Wat je even kwijt wilt #4

Omg 3 dagen bijna niet op het forum geweest en dus net meer dan 1000 berichten bij gelezen…:flushed:

2 likes

Bitterkoekjes zijn echt zo lekker

2 likes

Oké schoonmoeder uitnodigen was een heel heel heel slecht idee, maar goed, de moeite vanaf mijn kant is er geweest, voor mij is t ook klaar nu.

4 likes

Veel lees plezier :slightly_smiling_face:

Het is een buitenland probleem.
Iedereen die met tele2 in het buitenland zit heeft 2 dagen “geen service” gehad.

Maar hij doet het weer!!! :biggrin:

Haha ja dankje, had wjekw dus net bij gelezen. Heb heel wat gemist zag ik, maar weet niet of ik dat nou zo erg vind…

1 like

Haha, ik ook. Ik sta ook regelmatig uit het niets ‘Belgieeeee!’ te zingen :joy:

1 like

Mijn vriend wil naar de film. Maar ik ben echt niet bereid om €25 euro (kaartje, ov, popcorn en drinken) uit te geven aan een film die me niet eens leuk lijkt en ik gratis online kan kijken :joy:.

2 likes

Maar er is wel airco!

3 likes

Vriend en ik gingen net de speelgoedwinkel onveilig maken voor een supersoaker ( om de asshole-kat van de buurman weg te jagen) en daarna van dat chemische snoep te kopen bij de snoepwinkel en we voelden ons helemaal successful adults in de ogen van onze kinderversies. Want nu is 50 cent voor jawbreakers niet meer duur en lossen we volwassen problemen op met een supersoaker :grin:

37 likes

Hier thuis ook! :smiley:

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! :tada::

Voor de tv hangen en een beetje gamen!

1 like

Ik vond Dusseldorf wel een leuke stad. Wat wil je allemaal gaan doen?

1 like

Muffins

Haha dan ben ik het met jou eens!

1 like

Ik weet precies hoe dat is! Zo vervelend als je dan alleen wil zijn en dat ze dan alsnog naar je toe komt. Bij mij is het ook zo met mijn moeder. Dan wil ik bijvoorbeeld niks doen en alleen zijn en dan gaat ze mij lastig vallen om te gaan wandelen :expressionless::sob:

Haha ja, normaal heb ik er dus helemaal geen last van, want we zijn heel close. Maar ik ben hier gewoon ietsje te lang geweest en vandaag hadden we allemaal niks te doen. Ben maar gewoon even de stad in gevlucht.

Wat doen jullie in zo’n wespenvanger? We hebben er hier eentje staan met van die oranje limonadesiroop en een klein beetje afwasmiddel, maar die beesten vliegen er gewoon voorbij.:face_with_raised_eyebrow: