Ik heb net voor de eerste en de laatste keer mosselen geproefd. Wat een vieze flubber dingen. Dat witte gaat nog wel maar dat donkere frutsel naaaaahđ¤˘
Yess Feyenoord
Ze vindt een houten speelgoed telefoon helemaal geweldig! (check spoiler)
Een xylofoontje valt ook mega in de smaak!
Een houten autotje van little dutch ook
En ik had ook een âtrek krokodilâ gekocht van plan toys, maar die zit nog ingepakt. Want ze had zooo veel gekregen dat we deze nog even achterhouden.
Ennn. Ik had crayon rocks gekocht, maar die heeft ze nog niet echt geprobeerd
Cadeau
Ik heb al zoân zin om te slapen en het is pas half 9
Buurman kwam klagen over het geluid van de pomp van onze opblaas jacuzzi⌠Ik ben geĂŻrriteerd want hij maait elke dag zijn gras en sproeit met een grondpomp die lawaai maakt tot minimaal elf uur sâ avonds⌠Pomp uit zetten of niet?
Gefeliciteerd met je dochter en voor je dochter! En fijn dat ze het leuk heeft gehad
Gewoon doen!
@Unquestionable gefeliciteerd met R! Wat enorm stom van je schoonmoeder maar wel goed dat je er wel nog een mooie dag van hebt kunnen maken met mensen die wel leuk zijn en wel respect hebben.
Heeft iemand zin om in een prive bericht mij streng toe te spreken over een onderwerp wordt helemaal loco hiero
Is de rust weergekeerd?
@Unquestionable Wat vervelend dat ze zich zo gedroeg. Ik vond het al knap van je toen ik las dat je haar had uitgenodigd, maar ik zou er nu ook wel klaar mee zijn. Hoe staat jouw vriend hier eigenlijk in?
O en natuurlijk gefeliciteerd nog!
@Unquestionable Als je haar niet had uitgenodigd had je nu misschien nog met een wrang gevoel gezeten.Ik vind het dus niet per se een foute keuze of iets waar je spijt van moet hebben. Erg zuur wel dat ze die âkansâ niet genomen heeft en daarmee misschien ook jullie relatie te verbeteren, maar dat ze er juist voor koos deze eerder te verslechteren door zoân houding aan te nemen en dan ook nog eens op een feestje. Als ze al met zoân instelling kwam had ze net zo goed weg kunnen blijven. Maar neem het jezelf dus vooral niet kwalijk dat je haar hebt uitgenodigd! Fijn om te lezen dat het zo te horen verder wel een hele fijne dag is geweest!
Mijn vriend heeft geen problemen met zn moeder en kan gewoon normaal tegen haar doen. Vandaag deed hij ook normaal, maar na een âhè mamâ kwam er ook geen gefeliciteerd uit oid. Dus hij vond dat ook niet chill. Verder zei hij dat hij al had verwacht dat ze zo zou doen, dus hen verbaasde het niet.
Alleen eist zij excuses van hem, die hij haar niet gaat geven omdat hij in zijn ogen niets fout gedaan heeft. En daar zit het knelpunt. Zij geeft niet mee, hij geeft niet mee en daar blijft t botsen.
Pb of insta me maar
volgens mij heb ik je een bericht gestuurd maar kan het niet meer vinden nu? iig bedankt
@Juuldie Jij kan bij mij nooit iets fouts doen of zeggen want iedere keer als ik je naam zie ga ik er vanuit dat dat hondje van je profielfoto het heeft getypt. <3
Ik snap echt niet dat TMF geen ding meer is. In Duitsland is XITE en het is echt geweldig. Gewoon een beetje hersenloos muziek en leuk om te kijken op tv.
Tuurlijk. Stuur maar een pb en zeg maar wat ik moet doen
I probably can go out and get one, because I am what? SICKENING! You could never have a sugardaddy because you are NOT that kind of girlâŚ
Nee ik mag niet meer