Wat je even kwijt wilt #4

Had me zo goed ingesmeerd (dacht ik​:thinking:) maar nu is mn rug toch een beetje verbrand :frowning:
Ik word hier echt hypochonder van

Ik had mij ook ingesmeerd en toch ben ik wat verbrand.

1 like

Ben ook wel benieuwd!

1 like

Gelukkig, ben ik niet de enige.

En gefeliciteerd!!

1 like

Hier is de achterbuurman weer bezig met zijn hogedrukspuit. Ik weet echt niet wat die kerel allemaal met dat ding doet maar het is iedere zaterdag hetzelfde. Urenlang dat irritante geluid.
Hoop dat zn tegels en hele tuin losspoelt

2 likes

Ik heb dit helemaal gemist maar ben wel blij toe denk ik?

BeMoEI jE mEt jE eIgEn sUgaRDadDy

4 likes

Waarom afwasmiddel?

Heeft ze serieus drama lopen schoppen op zo’n gelegenheid? :frowning_face: Wat zuur zeg, helemaal aangezien jij al “the bigger person” was door haar wel gewoon uit te nodigen.

1 like

M’n moeder had gelezen dat dat zou helpen. Geen idee waarom haha

Als ik fruitvliegjes wil vangen, vul ik inderdaad een borrelglaasje met azijn en daar doe ik een paar druppels afwasmiddel bij om de oppervlaktespanning te breken, dan zinken de vliegjes naar de bodem zodra ze de vloeistof aanraken. Maar bij zo’n wespenvanger kunnen ze er toch al niet meer uit als ze eenmaal in dat ding zijn gevlogen, dus dan lijkt afwasmiddel me overbodig. Siroop zou wel moeten werken, en anders appelsap of zo?

Oh echt? Nooit geweten dat dat daarvoor is! Ik ga het indd eens proberen met alleen siroop. Thanks!

1 like

Maar @Druppels sprak je/jullie aan op wat je/jullie doen/deden (lekkere zin zo haha) en het was volgens mij niet bedoelt als kritiek op de persoon, dus ik denk niet dat je daar onzeker om hoeft te zijn.
Ik heb haar tweede comment waarop ze reageerde op @ladygodiva geliked omdat ik vond dat ze het netjes zei, daar kun je het niet mee eens zijn of wel mee eens zijn en dat is prima, maar ik zou me wel een beetje rot voelen als er dan zo lacherig op wordt gereageerd

Ik heb een nieuwe huisgenoot (ofja niet echt nieuw meer, maar ik heb een tijdje in het buitenland en bij m’n vriend gezeten dus ik ken haar niet zo goed) die heel erg houdt van smalltalk en ik vind het zo kut haha. Zelf schijn ik ook heel erg veel te praten (bron: mijn vriend die mij een praatmachine noemt) maar dan niet over dingen zoals het weer enzo??? Gisteren liep ik m’n kamer in en terwijl ik al met één voet binnen stond riep ze vanuit de keuken: lekker weer he!
Eh ja maar het is al een maand lang zulk weer. Verder hebben we ook niet zo veel gemeen en ik vind dat prima, ik kan best in stilte mijn ontbijt pakken en hoef ook geen gesprek te forceren, maar zij móét praten. Nu wil ik dus eten pakken uit de keuken, maar ze is daar al best wel lang dus ik stel het uit tot ze weer naar haar kamer is :rolleyes:

5 likes

Succes, ik hoop dat het werkt! Wij hadden vorige week een wespennest bij ons huis, daar werd ik ook niet vrolijk van :sweat_smile: Het zijn zulke vervelende beesten!

1 like

Volgens mij ga ik me vanavond zo erg vervelen.

@quantum
Ze is binnen gekomen, heeft niks gezegd. Cadeau gegeven, op een bank gaan zitten, gezicht strak, alleen maar chagerijnig voor d’r uitgekeken. Niet eens gelachen om hoe R. taart at. Ik heb me nog nooooit zo ongemakkelijk gevoeld. Heeft ook voor de rest tegen niemand gesproken, en als d’r iets gevraagd werd antwoordde ze met 1 woord. Na 30/45 min ging ze weg en het voelde daarna zoooveel luchtiger. Ik trilde ook gewoon van spanning toen ze binnenkwam, gewoon soort cruella de vil. #sorrynotsorry. Mij ook niet gefeliciteerd, niks. Prima, maar blijf dan lekker weg :+1:t2:

3 likes

Jeetje nou dan niet he. Goed dat jij je niet hebt laten kennen en haar voor je kind hebt uitgenodigd!
Is ze al een jaar trouwens? :scream: was het feestje leuk?

3 likes

God ik ben sinds tijden weer een naar mijn ouders maar weet direvt weer waarom ik nooit kwam. Die heks van een schoonzus van mij jeegt me al binnen 5 sec op de kast. Ik kan echt in bijna iedereen wel een mooie eigenschap vinden maar dit mens is echt verschrikkelijk :triumph:

2 likes

Ja niet normaal snel gegaan dit jaar!
Ze heeft super veel leuke cadeaus gekregen, nadat iedereen weg was heeft ze lekker 2,5 uur geslapen en nu nog ff lekker aan het stoeien met m’n buurmeisje!

@sunmoonstars dankjewel! Ja ik dacht echt dat ik er goed aan deed… maar nu voelde het niet chill.

@Mhysa ja precies. Jammer dat het dan alleen zo’n zure nasmaak heeft

4 likes

Ik heb net voor de eerste en de laatste keer mosselen geproefd. Wat een vieze flubber dingen. Dat witte gaat nog wel maar dat donkere frutsel naaaaah🤢

3 likes