Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb heel de nacht niet geslapen en ga zo weer verder met de half afgemaakte Ikea kast die middenin onze woonkamer staat. Ben benieuwd of ik straks niet ineens een stapelbed heb ipv een buffetkast.

16 likes

Wat je ook kunt doen is je inschrijven voor een volkstuintje ! Dat lijkt me echt leuk en ook wat betaalbaarder hehe

1 like

Eerlijk gezegd vind ik de discussie erover irritanter dan wat er gebeurd is. Het is voor mij veel gemakkelijker om over een paar korte off-topic berichtjes te lezen dan over een discussie over hoe mensen zich moeten gedragen op het forum.

3 likes

Nou hou er dan ook over op zweedse gehakbal.

Ik heb zojuist jam geknoeid op twee T-shirts die ik achter elkaar aanhad.

7 likes

Wow ff follow up voor mijzelf. Als ik miljonair ben met een tuin geef ik een feestje met peach wodka & spekkoek & alles uit het supermarkt review topic en dan mag iedereen bij mij langskomen!

24 likes

OH IK RIJD STRAKS LANGS EEN IKEA TOP IDEE! :heart:

2 likes

Als jij mij spekkoek en peach wodka geeft dan mag er van mij wel een klein zwembadje in dat tuintje.
#corrupt

1 like

Voor de Zweedse gehaktballen! Maar dan neem ik de vegan hot dogs voor jou mee. No biggie ik ben miljonair weetje

2 likes

Dit vind ik echt zeuren om te zeuren. Zweedse gehaktbal maakte het bericht zeker heel serieus of niet.

doe nou niet zo flauw pls

2 likes

Ik blijf dit jele topic vol stalken totdat deze stomme discussie over is. Dat kan ik. Want ik ben miljonair en heb niets te doen.

5 likes

Ohja wou ik nog de heletijd vragen. Is hembakade nou een merk of een soort brood

Ah heel veel sterkte. :heart:

2 likes

5 euro!? Dat wordt een korte kriebelsessie dan :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Sterkte :kissing_closed_eyes:

1 like

Mocht je ooit in Nijmegen zijn. Bij Cali kun je ooj goeie vegan hotdogs eten. ( of vegetarisch… zoiets)

1 like

Sterkte!

1 like

Vandaag is de dag dat mijn ouders en hun partners voor het eerst weer samen in 1 ruimte zijn. Echt denk aan mij vanmiddag.

8 likes

Volgens mij niet hoor. Ik heb dat zo vaak

1 like