Ohja wou ik nog de heletijd vragen. Is hembakade nou een merk of een soort brood
Ah heel veel sterkte. ļø
5 euro!? Dat wordt een korte kriebelsessie dan
Sterkte
Mocht je ooit in Nijmegen zijn. Bij Cali kun je ooj goeie vegan hotdogs eten. ( of vegetarisch⦠zoiets)
Sterkte!
Vandaag is de dag dat mijn ouders en hun partners voor het eerst weer samen in 1 ruimte zijn. Echt denk aan mij vanmiddag.
Volgens mij niet hoor. Ik heb dat zo vaak
Waar precies zit je?
Ik heb voor het eerst in weken weer is een keer een nacht fatsoenlijk doorgeslapen!
Wat doet dat een mens goed zeg.
Ik heb mān huis zo erg laten verslonzen de afgelopen weken dat ik echt nĆŗ moet opruimen en schoonmaken, maar heb echt geen zin. Maar ik mag niet procrastineren, want het is nu nog niet zo warm in mn huis.
Sorry ik moest er wel een beetje om lachen omdat ik voor me zag hoe iemand dan zo verveeld aan het kriebelen is haha Maar ik vind het zelf heel leuk om te doen en heb er ook echt wel eens helemaal de tijd voor genomen, de reactie van de ander is zo fijn. Ik vind het zelf ook fijn om gekriebeld te worden.
Heel leuk!! Ik zag het net op de weerapp, wel lekker weer om te winkelen/wandelen maar ik hoop dat het ook nog wel iets warmer wordt. 22 is wel ākoudā.
Ik had laatst hier gepost over een appartementje waar ik helemaal verliefd op was en ik heb gisteren te horen gekregen van de verhuurders dat ik het ben geworden Ik ben zoooooo blij
Zij wonen er zo goed als naast en ze hebben drie katten die dus naar āmijnā appartement mogen komen, ik vind het helemaal geweldig. Hoe meer katten, hoe meer vreugd.
En ze hebben een dochter van mijn leeftijd en het klikte zooo goed toen we elkaar even zagen.
Ben helemaal enthousiast haha
nou dat is leuk om te horen! na dat appartement drama dat je had. en wel de lusten en niet de lasten van katten klinkt als een pre!
Ik wilde precies dit ook gaan posten!
Wat een fijne nacht was dit
Ik ben alleen op vakantie en vanochtend ging er iets mis met mijn hotelkamer waardoor ik fakking chagrijnig was en mān beste vriendin daarover appte. Die zei terecht: doe normaal wees blij dat je dit kunt doen, geniet gewoon. Dus okĆ© prima dat gaan we doen. Maar ik wil toch ook nog even kwijt dat ik net gebakken eieren heb gegeten maar dat die eieren dropen van de olie en ik dus nu buikpijn heb en misselijk ben. Maar dat kan ik dus niet met mān mattie delen dus deel ik het met jullie!
Ik vind waaier zoān schattig woord voor ventilator, haha Klinkt veel leuker.
Beneden ligt zoān grote pluis van dat spul waarmee je knuffels of kussens kan opvullen maar we weten niet waar het vandaan komt. Alleen dat de kat waarschijnlijk iets gesloopt heeft. Ben al een uur naar de bron aan het zoeken.