nou dat is leuk om te horen! na dat appartement drama dat je had. en wel de lusten en niet de lasten van katten klinkt als een pre!
Ik wilde precies dit ook gaan posten!
Wat een fijne nacht was dit
Ik ben alleen op vakantie en vanochtend ging er iets mis met mijn hotelkamer waardoor ik fakking chagrijnig was en mān beste vriendin daarover appte. Die zei terecht: doe normaal wees blij dat je dit kunt doen, geniet gewoon. Dus okĆ© prima dat gaan we doen. Maar ik wil toch ook nog even kwijt dat ik net gebakken eieren heb gegeten maar dat die eieren dropen van de olie en ik dus nu buikpijn heb en misselijk ben. Maar dat kan ik dus niet met mān mattie delen dus deel ik het met jullie!
Ik vind waaier zoān schattig woord voor ventilator, haha Klinkt veel leuker.
Beneden ligt zoān grote pluis van dat spul waarmee je knuffels of kussens kan opvullen maar we weten niet waar het vandaan komt. Alleen dat de kat waarschijnlijk iets gesloopt heeft. Ben al een uur naar de bron aan het zoeken.
Ik heb hier wel eens gelezen dat mensen vroegen of iemand nog kamernet tegoed had? Is dat nog steeds een ding om te vragen of kan ik nu beter meteen door naar het gierige acties topic ?
Ik wil dus graag reageren op iets, maar zie dat ik meteen minimaal ā¬20 moet betalen.
Fijn is dat hĆØ?! Voel mij gewoon echt een stuk beter en heb zowaar energie om dingen te doen. Fijn dat jij ook lekker hebt geslapen!
Ik wil hier overigens even aan toevoegen dat ik natuurlijk ook tegen mān ouders geklaagd heb over de kamer situatie en zij nu geld hebben overgemaakt zodat ik een nieuwe kamer kan boeken ļø
Ben je nou klaar?
Deze luie donder heeft net weer gefietst! Even mān fietscomputer getest, echt superchill! Wel echt goed opletten op de routes en piepjes want hij is onverbiddelijk XD
Ja absoluut!
Met warm weer slaap ik sobirso slecht, maar de laatste tijd is het nog erger geworden.
Heel mijn dag/nachtritme is aan het verschuiven.
Wat gelukkig niet uitmaakt voor mijn werk, maar is wel vervelend soms
Je mag best zeuren over je kamer hoor. Of je nou fijn op vakantie bent of niet. Je hebt er voor gewerkt dus dan mag je ook een goede kamer verwachten toch.
Dus je bent wel klaar
Als de boodschap duidelijk is, hou er dan gewoon over op (zoals je zelf al een paar keer gezegd hebt dat je erover op zou houden).
Ik ga zo taart kopen. Maar ga het morgen op kantoor uitdelen. Dus mag nog niks eten
Ik moet zeggen dat er alleen even in het begin van dit topic toen het opende 2 of 3 mensen zijn die even met elkaar wat grapjes maken. Leek op slowchatten. Werden ze op aan gesproken en toen hield dat op. Maar toen ineens als mensen meer dan 4 berichten met elkaar deelde werd er gelijk SLOWCHAT geroepen. Vind ik enooorm overdreven. Want buiten die berichten in het begin van dit topic heb ik nergens anders veel slowchat dingen zien staan. Om nou steeds te zeggen van er is een chat!! Tja nou en dit is een forum waar men op elkaar mag reageren. En als er nou uren tussen 2 mensen 1 gesprek gaande is dan snap ik het. Maar als je na 4 berichten al slowchat zegt vind ik je te lui om te scrollen.
Tjallaaaas
Sterkte
OkĆ© ik moest wel lachen om āgatver wat ben jij een kinderachtige banaanā, maar zullen we dit allemaal gewoon van ons af laten glijden en stoppen met de zinloze discussies? Ik snap dat mensen hun mening en visie willen geven, maar het gaat nergens heen. Iedereen heeft zich hier uit eigen beweging aangemeld en wil hier zitten, laten we dan ook respectvol met elkaar omgaan en vooral denken over waarom je je hier hebt aangemeld: vanwege de leuke dingen van het forum, vanwege wat je eruit haalt. Is het altijd allemaal gezellig? Nee, maar dat hoeft ook niet, zolang je elkaar maar wel normaal aanspreekt. Focus gewoon op de leuke, positieve dingen, niet op wat je irritant vindt. En als je merkt dat een discussie nergens heen gaat, sluit die discussie dan af.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat wanneer het slowchat is en wanneer je gewoon op elkaar reageert zegmaar
Nou ik ga maar weer eens naar ik.ea. na mn bed is nu ook mn bureaustoel kapot
Oh en mn band is slap. Dus met papaās auto erheen.
Geld moet rollen toch?