Ik bedenk me net ineens.
Ik krijg gewoon bij mijn nieuwe baan een Ipad en een telefoon voor mijn werk.
Hoe chill is dat dan
Ah dat klinkt wel naar⊠Het kan zo confronterend zijn als iets je opeens hard raakt. Wel fijn dat je er in ieder geval met mensen over hebt kunnen praten.
Dat recept ziet er goed uit, ik ga het ook eens proberen!
Ja het is verbazingwekkend hoe pijn dat kan doen opeens, stond er zelf van te kijken. Maar ik voel me al beter dan gisteren gelukkig dankjewel 
Huh?? Het wordt dinsdag nog overal ruim 30 graden. Iig wel volgens de weer app van mn iPhone.
nu we het toch over lowlands hebben⊠ik zoek nog een kaartje voor mezelf
dus als iemand eentje aanbiedt? ik wil best de max van ticketswap betalen (253 euro), alleen zelfs daar is het nog lastig om eentje te bemachtigen
Knuffel 

Nou dit ikea avontuur gaat beginnen 

Jawel maar ik deel een tent met een ander dus mijne wordt dit jaar niet gebruikt.
Ik ben in zuid Spanje en het is zondag en ik ga niks doen. Zal ik al wijn gaan drinken als de true #winemom #caniseethemanager #mynameiskaren die ik ben?
ja zeker
@Twijfelaar Gaan! Het is wel een lummel, die jongen, tegenover die vriendin dan. En mocht het niet bevallen dan lopen er vast nog genoeg FFâers rond.
Kut
Ik klikte per ongeluk op de naam van de laatste poster van dit topic ipv het grijze aantal
Nu zit ik onderaan t topic terwijl ik 1200 ongelezen berichten had
en onmogelijk om helemaal terug te scrollen
Ik moet werken. En start ook nog eens met een nieuwe baan in september.
Vakansjie is schaars dit jaar
En anders trek je de, die kleine is zo moe en ik ook kaart.
Ik heb die van mij met wix.com. Is heel makkelijk voor als je âsnelâ wat wilt maken. Ooit wil ik er wel een met wordpress maken, maar daar moet ik me dan meer in verdiepen.
Na dinsdag koelt het af, vooral in zeeland
Bij mijn Albert Heijn hadden ze echt heel veel bakken aardbeien met 35% korting. Ik ben daar zoân sucker voor.
Aardbeien voor ontbijt, lunch en diner!
Nu ben ik wel benieuwd wie zulke prachtige zinnen maakt.