Ah nee sterkte
Meh ik voel me zo verdrietig hĆØ, maar ga vanavond met mān moeder naar het Concertgebouw (voor haar verjaardag) dus wil mezelf echt even opbeuren en er gewoon een super leuke avond van maken voor haar terwijl ik momenteel gewoon NUL zin heb om leuk te doen. MAAR HET MOET.
Ga denk ik mezelf even scrubben en wassen en lotionen zodat ik me hopelijk beter voel
en even naar de AH om wat spul te kopen want wil morgen jackfruit āduckā hoisin pancakes maken en dat moet 24 uur marineren dus ga dat zo even voorbereiden, hoop dat het recept lukt morgen!
Ja, ik altijd ventilator. Eerste dat ik waaier las, dacht ik echt: huh, wat is dat?
Ja he! en wil dit al lang maken dus hoop dat het een succes recept wordt dat ik regelmatig kan maken dankjewel
Waarom ben je verdrietig? Ik hoop dat het stukje selfcare helpt om je stemming te verbeteren en dat je kan genieten vanavond. En die jackfruit duck hoisin pancakes klinken interessant, heb je een recept?
Ok, ik zit weer in me zolderkamertje een poging te doen om te studeren.
Als je eigenlijk heel graag naar Lowlands wil, maar niet meer zou gaan vanwege je ex dan zou ik zeggen: vergeet je ex, gewoon gaan! Laat een leuke ervaring niet liggen vanwege iemand anders. Trouwens, nu heb je dus een jongen die zijn beste vriendin in wil ruilen voor jou? Als in, hij wilde het kaartje van jou hebben om met zijn beste vriendin te gaan, en denkt nu laat dat kaartje voor die vriendin maar zitten ik wil met jou naar Lowlands! ? Some friend Als je gaat, ga je dan ook met hem? Of is hij ook weer niet zo interessant?
Ja gaan! Ik heb nog wel een tent die je mag lenen.
Jaa gaan! Slaapzak en luchtbed mag je van mij lenen.
Iedereen naar Lowlands oleee oleeee
@Twijfelaar Je hoort het, je gaat naar Lowlands!! Mede mogelijk gemaakt door @Banananana en @JanHagel
Ik heb nog wel andere kampeerzooi!
Zal ik nogmaals naar Soldaat van Oranje gaan?
Ik heb me kostelijk vermaakt vorig jaar.
Hmmmm decisions decisions.
nou het is een beetje een stom probleem, had er gisteravond al met wat forummers over gepbād (waarvoor dank nog!)
maar het komt erop neer dat het een soort van teleurstelling/jaloezie/liefdesverdriet is, en dat kwam echt super onverwacht na 1 bericht van een scharrel van een jaar geleden heel hard binnen (maar stiekem wist ik het al wel natuurlijk).
en dit is het recept:
ben erg benieuwd ook!
Ik bedenk me net ineens.
Ik krijg gewoon bij mijn nieuwe baan een Ipad en een telefoon voor mijn werk.
Hoe chill is dat dan
Ah dat klinkt wel naar⦠Het kan zo confronterend zijn als iets je opeens hard raakt. Wel fijn dat je er in ieder geval met mensen over hebt kunnen praten.
Dat recept ziet er goed uit, ik ga het ook eens proberen!
Ja het is verbazingwekkend hoe pijn dat kan doen opeens, stond er zelf van te kijken. Maar ik voel me al beter dan gisteren gelukkig dankjewel
Huh?? Het wordt dinsdag nog overal ruim 30 graden. Iig wel volgens de weer app van mn iPhone.