Wat je even kwijt wilt #4

nu we het toch over lowlands hebben… ik zoek nog een kaartje voor mezelf :grimacing: dus als iemand eentje aanbiedt? ik wil best de max van ticketswap betalen (253 euro), alleen zelfs daar is het nog lastig om eentje te bemachtigen

Knuffel :heart::heart:

1 like

Nou dit ikea avontuur gaat beginnen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 like

Jawel maar ik deel een tent met een ander dus mijne wordt dit jaar niet gebruikt.

Ik ben in zuid Spanje en het is zondag en ik ga niks doen. Zal ik al wijn gaan drinken als de true #winemom #caniseethemanager #mynameiskaren die ik ben?

6 likes

ja zeker

2 likes

@Twijfelaar Gaan! Het is wel een lummel, die jongen, tegenover die vriendin dan. En mocht het niet bevallen dan lopen er vast nog genoeg FF’ers rond.

1 like

Kut
Ik klikte per ongeluk op de naam van de laatste poster van dit topic ipv het grijze aantal
Nu zit ik onderaan t topic terwijl ik 1200 ongelezen berichten had :frowning: en onmogelijk om helemaal terug te scrollen

1 like

Ik ga in ieder geval! En volgens mij @xMillieeee ook :smiley:

2 likes

Ik moet werken. En start ook nog eens met een nieuwe baan in september.
Vakansjie is schaars dit jaar

Proficiat @Oprah maar dr eine sjoone daag van! :tada::balloon:

En anders trek je de, die kleine is zo moe en ik ook kaart.

1 like

Ik heb die van mij met wix.com. Is heel makkelijk voor als je ‘snel’ wat wilt maken. Ooit wil ik er wel een met wordpress maken, maar daar moet ik me dan meer in verdiepen.

1 like

Na dinsdag koelt het af, vooral in zeeland

Bij mijn Albert Heijn hadden ze echt heel veel bakken aardbeien met 35% korting. Ik ben daar zo’n sucker voor.
Aardbeien voor ontbijt, lunch en diner!

7 likes

Nu ben ik wel benieuwd wie zulke prachtige zinnen maakt.

Wow 8 :open_mouth:

Ik was pas op kraambezoek en had overal gelezen dat je maximaal 1.5 uur mag blijven. Maar vriendin vond het veel te gezellig, dus ging pas na 3 uur weg ofzo. :joy:

Ik zag gisteren een Siamese tweeling. En ja ik heb twee keer nog omgekeken (niet opvallend) om zeker te weten dat ik het goed zag. Ik kon het alleen van tv documentaires.

4 likes

Ik word zo chagerijnig van die klote ziggo he. Ze hadden gezegd dat de storing gisteren opgelost zou zijn, stond ook op de website dat het opgelost was. Was niet het geval en nu staat er dat het morgen opgelost moet zijn. Heel het weekend geen internet/tv. En precies nu ik geen plannen had, omdat ik lekker wilde gamen en chillen :sob::sob::sob:

Hahaha wat een deceptie