Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb 'n fles zeer lekkere rose open getrokken. Living the wine mom life

10 likes

Dat is best raar. Ik heb even gevraagd of een gezamenlijke vriendin ook mee mocht. Was geen probleem, maar vond het vragen wel zo netje.

Aso dat ze dat gewoon even mededelen. Maar ik snap wel dat jullie het nu zo laten, dan heb je inderdaad maar meteen iedereen gehad.

Gefeliciteerd @Oprah!! :birthday::tada:

1 like

Na een week vakantie mag ik eindelijk weer kijken in mijn lievelingstopic: show je laatste aankopen. Ik vind dat topic zo fijn vanwege onafhankelijke meningen en de verscheidenheid van spullen/uitjes/eten etc. :two_hearts:

1 like

Zo dankbaar dat ik codeine vond vannacht. Anders had ik weet niet geslapen.

Mijn moeder stuurde me net een mailtje dat ze eindigde met

“kus, mama. Je moeder”

Bedankt voor de verheldering mam. Ik dacht dat je de buurvrouw was

78 likes

Hahaha ahw zo schattig! Ik lees het wel in schreeuwtaal: JE MOEDER

12 likes

@Oprah Perfisiat!!!

:tada:

1 like

Ik was gisteren in de Efteling en ik vond het zo leuk om te zien dat er mensen van alle landen, kleuren, maten en overtuigingen plezier hadden. Echt een mooi gezicht om te zien, zeker omdat het zo warm was dat de lange wachtrijen echt geen pretje waren.

5 likes

Hier slaap ik vannacht en hoewel ik me schaam dat ik als “Westerse” dit voel, ga ik toch zeggen dat ik me RONDUIT KUT voel. Er zitten allemaal beesten, de vieze wc is een stuk lopen in het pikkedonker en ik ben helemaal alleen (op de locals na). Ik voel me deze reis al de hele tijd zo eenzaam en ik heb daarvan heel erg het gevoel dat ik faal want deze reis hoort helemaal het einde te zijn. In plaats daarvan ben ik al een half uur aan het huilen godver.

En HOE krijg ik iets in een spoiler op mobiel

3 likes

Ik heb Den Haag, Amsterdam, Nijmegen en Enschede bij die weerapp , daar is het echt nog heel warm dan ook woensdag en donderdag dacht ik. Wou dat ik ook naar zeeland kon. :cry:

1 like

Ahh wat rot! Waar ben je? Misschien kun je voor morgen of overmorgen even iets luxers boeken om jezelf te belonen!

1 like

Mijn zeer gebalanceerde dieet vandaag: twee paw patrol koekjes (die zijn erg lekker), wat ribbelchips, biggetjes van Katja en nu een mini Magnum almond.
Vanavond maar heel gezond eten.

7 likes

Oke ik ga nu naar de verjaardag. Ik zie allemaal drama voor me, maar ze praten niet met elkaar dus dat scheelt misschien.

But
who am i kidding :slightly_smiling_face:

Kom maar!!

1 like

Ja ik ben op een tour dus kan pas overmorgen ergens anders terecht. Dan zit ik wsl tussen feestende Russen maar ja beter dan deze situatie

Hahaha ik dus ook

Als ik tijd had was ik oprecht graag gekomen haha. Mijn herinneringen van zeeland zijn nu nog vooral zuipen op een jongerencamping :’)

1 like

Ik ben vier weken vrij geweest en precies wat je zegt, heb het werk geen moment gemist. Heb heerlijke weken gehad, vind t verschrikkelijk om dat in te moeten wisselen voor 8 urige werkdagen.

Hoelang ben jij vrij geweest?