Wat je even kwijt wilt #4

Is er iets waarmee je je gedachten even kunt verzetten? Een boek? Forum?
Slaappil? :wink:

In elk geval heb je absoluut niet gefaald! Je daagt jezelf uit met zo’n reis en soms loop je dan tegen je eigen grenzen aan. Sowieso is het kut dat dit soort reizen bij iedereen altijd helemaal fantastisch lijken te zijn, dat doet je heel eenzaam voelen. Je keek er naar uit, en anderen vertellen alleen maar hun hoogtepunten zodat jij je voelt als een faler, omdat er bij jou ook dieptepunten zijn maar dat is echt niet zo! Dit soort momenten horen er bij helaas. Ik heb mezelf op reis ook huilend vervloekt dat ik weer zo nodig van de gebaande paden af moest en gewenst dat ik in plaats daarvan gewoon in een huisje op Ibiza zat ofzo.
Hopelijk wordt het overmorgen beter! En dat is echt al bijna! Hopelijk gaat de tijd snel!

TLDR: Ik snap je gevoel helemaal. Je hebt niet gefaald! Zet m op en hopelijk geniet je gauw!

5 likes

Niet doen. Gewoon vanaf hier inspringen :innocent:

Ik zit in de tram in Amsterdam en er stapte net een groepje mannen in roze shirts in die elkaar ter begroeting op de mond kusten en daarna verder liepen. Schuin achter me zat een gast die aan de telefoon zat, en ik hoorde hem opmerkingen maken over die mannen “ey man je gaat me niet vertellen dat het gay parade is toch, neee man kk smerig, net ook al mannen die elkaar vies op de mond zoenen man”
Dus ik heb me omgedraaid en tegen m gezegd dat ie normaal moet doen, dat het maar 1 fucking week per jaar pride is en dat ie zn mening lekker voor zich moet houden. Hij mompelde daarna nog wat maar ik heb m genegeerd
Zooo belachelijk dat mensen in 2018!! zich nog zo durven uitspreken over homo’s?? Doe toch normaal
Het voelde wel echt goed om er iets van te zeggen, ik ga dat voortaan altijd doen

93 likes

Knap dat je er wat van hebt gezegd!!

1 like

Hoi heeft iemand zin mij een keertje te leren blowen? Geen blowjobs die kan ik al danku

13 likes

Goed dat je er wat van gezegd hebt

1 like

Nou kijk al de hele week naar uit om naar het strand te gaan, wordt ik na twee uur gestoken door een wesp :weary:

Ja ik las dat ook gisteren ofzo, kan toch gewoon niet? Hoe kunnen ze dat nu met droge ogen in dat artikel plaatsen en verder geen stappen ondernemen. Belachelijk

1 like

Net weer een zware aardbeving geweest op Lombok (7.1). We hebben hem gevoeld hier op Bali. Gelukkig niks ergs gebeurd en geen schade op straat. Was wel even erg bang.

5 likes

Ohhh dit wil ik ook maar durf het aan niemand te vragen omdat iedereen het al 726 jaar doet

2 likes

Hoe lang ben je weg en hoe lang blijf je nog? Ik vind het altijd juist heel verhelderend als mensen eerlijk durven te zeggen dat zo’n reis ook soms best lastig is… vind je dat je faalt omdat het zo ‘hoort’ of omdat je het voor jezelf kut vindt? Ik denk dat ik me op zo’n reis ook eenzamer zou voelen dan veel anderen, omdat ik niet zo heel sociaal ben in dat soort situaties (alleen op een onbekende plek) en ook niet zo’n behoefte heb aan heel veel vluchtige contacten en dat heb ik inmiddels maar een beetje omarmd van mezelf. Maar goed, misschien ben ik nu van alles aan het invullen en is jouw situatie heel anders… hopelijk kun je je reis nog zo invullen/omgooien dat het beter gaat!

2 likes

Ik ga :hugs:

1 like

Is eazie lekker? Ben sinds vrijdagavond al onder invloed van alcohol en wiet en zit me helemaal vol te vreten. Maar dat is geen verrassing meer eigenlijk

@InEuropa @EleanorRigby heel lief dat jullie reageren, dankjewel. Doet me goed. Ik ben eerder alleen op vakantie geweest, twee weken naar Bali maar daar was ik veel relaxter. Toen vluchtte ik ook wel een beetje voor een situatie in Nederland waardoor ik even helemaal tot rust kon komen, dat heb ik nu niet. Ik ben er nu een week en best wat tegenvaller gehad, dus het is ergens ook niet gek dat ik me zo voel. Tevens ook mentaal wat klappen gehad voordat ik ging die juist met die eenzaamheid te maken hebben. Daarom probeer ik het nu maar gewoon te accepteren dan dat ik forceer naar een oplossing te zoeken, want dit is al poging 4 om mezelf beter te laten voelen…

Ps ik vind trouwens dat ik faal voor anderen, ben nu al aan het nadenken hoe ik dit ga verwoorden terwijl ik nog bijna 3 weken te gaan heb. Moet ik me dus ook helemaal niet druk om maken want er kan nog zoveel veranderen.

Ja en al verandert er niets en kun je dat faalidee van je afzetten (makkelijk gezegd hoor), dan is het ook goed toch? Uiteindelijk ga je voor jezelf op reis en zijn andere dingen dan veel contacten leggen ook heel waardevol.

Edit: oh en trouwens, ik zou ook diep ongelukkig worden van die slaapsituatie. Leuk dat mensen daar gelukkig van worden, maar ik heb duizend keer liever comfort dan dat ik gezegd kan hebben dat ik zo lekker primitief overnacht heb :grimacing:

3 likes

Blijkbaar ga ik volgend jaar naar Londen en vind het nu al eng :’)

Ik vind dit zo erg!

LOL
rijmwoordenboek.nl songtekst haha
aub alle woorden die eindigen op -ection!

1 like

Dus als iemand aanraders heeft voor goedkope hotels in de buurt van het centrum in Londen: roep vooral :smiley:

Nee, ik ga met de trein. Maar naar het buitenland gaan, haha. Ik ben 1 keer in mijn hele leven op vakantie geweest en dat was een reis met school.