Hoi
Ik ga in oktober verblijven in citizen M tower of London, dus zal daarna laten weten hoe het beviel!
Graag!
Vind vooral de dingen als hotels regelen best eng op de een of andere manier. Ben daar ook zoân kneus in enzo. 2-3 dagen zijn er sowieso anderen bij, maar die gaan alleen voor het event en ik wil meer zien dan alleen de evenementenhal.
Maar die zijn allemaal al eens in Londen geweest
Ja komt vast goed! Als ik ben geweest zal ik nog wel kijken of ik andere tips heb m.b.t openbaar vervoer enzo. Ben zelf ook al 8 jaar niet geweest maar woon er nu redelijk vlakbij dus zal er misschien vaker komen.
Even je browser op undercover zetten en dan op boeking sites even prijzen vergelijken. En dan boek je een kamer . Is gewoon even wat gegevens invullen. En als je daar bent hoef je alleen te zeggen dat je een kamer hebt geboekt and thats it. Komt goed
Nee ik vind het juist heel leuk dat je zo aanwezig bent. Laf jouw verhalen ïž
Dankjewel voor je woorden. Doet me goed. Ik hoorde dat we morgen in een hotel slapen en hoewel ik daar niet te veel van verwacht, klinkt dat al wel beter dan dit. Al begint het idee wel te wennen. Ik ben nu denk ik gewoon even gebroken omdat ik al een paar dagen tegen die eenzaamheid aan loop en het steeds weg stop met een goede douche, een goed boek of iets anders. Maar het is op dit moment een heel groot thema in mijn leven waar ik met therapie wel aan werk, maar dat maakt het wel lastiger nu. Anderzijds ook weer leerzaam.
@Zemraluani ook heel lief, dankje! Vind het heel fijn om te lezen. Denk dat het uitspreken van dat ik het nu gewoon kut vind al wel heeft geholpen, afgelopen dagen verdoezeld ik het steeds en dat bracht me ook niet echt verder. We gaan het zien.
Ik ga niet helaas, wel naar een ander festival!
@Oprah Gefeliciteerd!
@GrumpyHarry Echt heel goed dat je er wat van gezegd hebt!
Thanks Ja, ik moet nu sowieso even afwachten wat de rest doet en waar zij heen willen gaan.
@voortaan ik hoop het haha.
Dan ben ik bij hun een tientonner.
Nee maar zonder grapjes, ik verbaasde mij daar dus ook over de laatste keer dat ik dat programma keek.
Is toch te bizar voor woorden?
Ik ben het helemaal eens met @Zemraluani .
Uiteindelijk ligt een groot deel van de meerwaarde van alleen reizen in het gevoel dat je het alleen kunt, dat je mee neemt naar je leven thuis. Probeer jezelf dat ook te blijven zeggen, je kĂșnt het alleen! Wat kun je de komende dagen doen om jezelf op te beuren? Een kleine overwinning helpt je naar de volgende. En als het vier weken rot blijft (dat denk ik niet hoor!!), dan zeg je achteraf, zĂł dat heb ik maar mooi alleen gedaan, en ik heb het overleefd, ook al was het niet altijd even leuk.
Als je alleen reist zitten er altijd dit soort momenten tussen. Dat je je zo alleen voelt en denkt waaaar ben ik aan begonnen. En er is maar zoân klein deel dat je zelf kunt beinvloeden! Maar dit is niet het verhaal dat je van andere reizigers hoort die je tegenkomt, vaak omdat ze zich ervoor schamen. En op social media worden alleen de mooie momenten gedeeld, of de nare met een knipoog. Maar Ă©cht, het hoort erbij en je zult trots zijn als je het overwonnen hebt! En dat kun je dan mooi tegen de mensen thuis vertellen. En als ze dat dan niet snappen zoeken ze het maar uit.
Misschien helpt het je te weten dat ik veel alleen heb gereisd, en dat juist Bali, waar iedereen (en jij ook haha) zen was en iedereen leuke mensen leerde kennen, voor mij ontzettend eenzaam voelde. Omdat ik geen aansluiting vond en iedereen dat daar juist wel direct had werd dat nog eens uitvergroot. Achteraf vind ik het cool dat ik mezelf ben gebleven en alleen dingen probeerde te gaan doen, én toe gaf aan mensen thuis dat ik het kut vond.
Een heel verhaal haha. Maar ik hoop dat je een beetje zult slapen, en dat je reis wat makkelijker zal verlopen. Je kunt dit! En vergeet niet, misschien bots je morgen tegen een heel leuk reismaatje aan, of is je volgende locatie prachtig en rustgevend, of⊠alles kan nog gebeuren deze komende drie weken! Echt!
Wow supergoed dat je hem erop aansprak!
Wat chill
Letâs go!
Ik denk dat je @vitaminwater bedoelde, want ik heb de laatste tijd niemand aangesproken op slecht gedrag geloof ik. Ben het er wel roerend mee eens though (gekke uitdrukking eigenlijkâŠ).
Er is weer een aardbeving geweest op Lombok en nu geldt er ook een tsunami waarschuwing voor Lombok en Bali. Volgende week ga ik naar Bali en ben nu oprecht bang voor een grote natuurramp.
o ja?
heb je wel ooit (paprika)chips met koffie geprobeerd? pffff zin in nu
@Lentex heb toch wel alles bijgelezen. kunnen een paar mensen aan de likes wel merken haha maar mijn god zeg wat een werk. kom er gewoon echt niet meer doorheen, miss toch maar gewoon kappen met wjekw
Oh huh wat raar ik dacht dat ik @vitaminwater had getagd! Maar ja, goed dat je er wat van gezegd hebt @vitaminwater! En goed dat jij wat tegen mij hebt gezegd @GrumpyHarry haha
Een mp koper ging tegen me los joh. Long story short: ik wilde mijn bank zsm kwijt. Zij zou vandaag komen kijken, gisteravond berichtte mij een andere koper dat ze hem dezelfde avond nog wilde ophalen. Ik de koper van vandaag bericht en gezegd dat hij inmiddels opgehaald was door een andere koper. Ging ze los dat ik mijn beloftes niet nakom, dat âkomen kijkenâ voor haar betekent dat ze hem wilde kopen (ik dacht, ja ik ken inmiddels die grappen, komen kijken is lang niet altijd daadwerkelijk kopen), dat ze nu onnodig al kosten had gemaakt voor het vervoer van de bank (dat vond ik ergens wel sneu), dat ze nu zonder bank zit want ze had haar eigen bank al vergeven (toen dacht ik: alsof ik jou heb opgedragen je oude bank alvast weg te doen??) en benadrukte ze dat ze heeeel boos was en heeeeel erg teleurgesteld met als afsluiting âerg bedankt!!!â
Ergens voel ik me wel een beetje schuldig want blijkbaar had zij er heel erg op gerekend. Aan de andere kant, beetje incasseringsvermogen heb je nodig in je leven, het is maar een bank. En het was ook niet alsof ik hem voor vet goedkoop weg deed dus een andere vinden moet niet zo moeilijk zijn.
Groetjes van mij zittend op mijn vloedkleed omdat nu ook nog twee dagen zonder bank zit, help dodecavia deze moeilijke dagen door. Bedankt alvast.
tering. ik gooide net heel nonchalant mijn telefoonlader naar achteren (ik dacht, zo een beetje ingeschat, richting mijn bank). gooi ik die zonder pardon zo uit mijn raam naar beneden?