Wat je even kwijt wilt #4

Heb ik ook last van hoewel geen 12 jaar les gehad maar iets korter. Maar ik kan nu bijna geen basic toonladders meer?! Laat staan echt iets spelen echt kuuut. Kan alleen nog een paar stukjes uit ‘spiergeheugen’ ofzo uit het Bach klavierbuch omdat ik die gewoon te vaak heb gespeeld :’)

1 like

Oh en eventjes, ligt het an mij of is de zonkracht vandaar veel sterker dan gisteren? Het is weliswaar minder heet, maar de zon is FEL FELLER FELST

2 likes

Uhm ik snap die mp koper wel hoor? Ik zou het echt niet appreciëren als iemand tegen me zegt dat de bank voor mij is en dan achter mijn rug aan iemand anders ‘geeft’? Dat vind ik een beetje respectloos, je had haar op z’n minst een bericht kunnen sturen met de vraag of het ok is als je hem aan iemand anders gaf.
En je zegt dat je je bank zsm kwijt wilt, maar je zit nu toch nog 2 dagen zonder bank? Je had dan toch evengoed die bank vandaag kunnen verkopen aan de oorspronkelijke mp koper?
Sorry maar ik zou ook boos en teleurgesteld zijn.

8 likes

Ja een leraar zou wel handig zijn (me moedah kan me wel helpen, maar wilt niet -__-) maar daar heb ik geen tijd en geld voor :frowning: heb wel een elektrische piano in huis, dus kan feitelijk spelen wanneer ik wil, maar ik moet beetje opnieuw noten leren lezen hoe erraaaag

1 like

Misschien lukt het niet gelijk om op je oude niveau te spelen maar dst komt vast wel goed met de tijd.

1 like

Tja, ik snap zeker dat ze teleurgesteld was en dat vind ik ook vervelend voor haar. Maar als je 20+ reacties heb gekregen van mensen die ‘heel veel interesse hebben’ en mensen die afspreken langs te komen maar vervolgens niet komen opdagen en er mensen langs zijn geweest met ‘heel veel interesse’ en hem vervolgens toch niet nemen, dan pas in mijn principes toch ietwat aan en wordt het: wie het eerst komt wie het eerst maalt, terwijl dat in eerste instantie zeker niet mijn manier van ‘onderhandelen is’. Zij kon pas vandaag, de andere koper kon eerder, en dan was ik er zeker van dat de bank ook echt opgehaald werd.

Nouja goed dan moet je ook niet schrikken van zo’n reactie? Ik vind het niet zo abnormaal.
Ik snap je ergens wel maar je had haar op z’n minst een bericht gisterenavond kunnen sturen, vind ik toch.

7 likes

Woow mn trein reed zo langzaam dat ik maar 2 minuten had voor een overstap. Gelukkig bestaan er liften want met dit weer 4 trappen op en af te rennen is niet te doen haha.

Met de slettendisco afspeellijst over het water in Rotterdam joeeee

10 likes

Gewoon weer lekker oppakken hoor. :heart: Mijn oma had heel lang niet meer gespeeld omdat het spelen nare herrinneringen bij haar opriep. Ze heeft het achterin de tachtig weer opgepakt en na een tijdje heeft ze het weer aardig onder de knie. Ze baalde dat het spelen in het begin wat lastiger ging en dat ze nieuwe dingen niet meer zo snel oppakt als vroeger, maar is nu zo blij dat ze haar favoriete hobby weer gewoon beoefent. Dus als zij het kan, moet het jou al helemaal lukken.

11 likes

Ik heb er zoveel zin in he!

@Banananana @Twijfelaar @Chief

Vooral in Bizzey en Yung Felix (of moet dat in het opbiechttopic) dus als je daar iemand ziet losgaan ben ik het

4 likes

Pfoee mn moeder was een weekendje bij ons op bezoek en het was op zich wel prima maar nu wel heel blij dat ik lekker als een lambal op de bank gaan liggen in forum modus terwijl mn vriend in stilte mn rug kriebelt #deleven

4 likes

@fysicus @LizzyBennet ja klopt dat was netjes geweest, mijn mp-irritatie zit gewoon vrij hoog waardoor ik voor een wat hardere aanpak kies

3 likes

Nee hoor. Ze vindt het sowieso heel leuk als jonge mensen een instrument bespelen en om dat soort dingen te horen en baalt ervan dat ze mij nooit heeft aangemoedigd om iets met muziek te doen. En ik denk dat het voor haar therapeutisch werkt (we hebben veel meegemaakt in de familie) en dat het haar geheugen etc ook in goede conditie houdt. En ik vind het fijn om haar zo te zie stralen.

1 like

Heeft er iemand ervaring met naar een pretpark gaan met dit warme weer? Is dat een beetje uit te houden en wat is onmisbaar om mee te nemen?

1 like

Veel drinken mee nemen makkelijke kleren aan. Zonnebrand mee nemen. In alle water atracties gaan haha

1 like

Vaak na een keertje wassen toch al wel? Meestal als ik mijn haar de eerste keer was na de kapper ziet het water grijs :joy: doeiiii toner van €60

1 like

Grrr, heb een spiraal en ben al een jaar nier ongesteld geworden en nu ineens wel en buikpijn en bahhh.

Weet niet of je nu goed internet hebt om hem te bekijken, maar jouw verhaal doet mij aan deze video denken. Zij had dus ook gepland om een fantastische, lange reis te hebben zoals iedereen heeft, maar is eerder naar huis gegaan omdat ze er gewoon klaar mee was!
2 likes

@Fenayi @Ladygodiva @Zemraluani awesome! Woont iemand toevallig in zuid Limburg of Gelderland of Leuven? :’)