Ik heb de tv zacht gezet, wat een commentator.
Ik weet niet of je het al gezien hebt maar die waarschuwing is alweer ingetrokken!
Ik ga morgen kijken!! Mijn batterij is half dood en ik heb natuurlijk geen mogelijkheid tot opladen in dit godvergeten gat #sorrynotsorry
Ok ben net boven m’n bikinibroekje en bandje van de top aangebrand… Single life is dan wel lastig als ik bij dat bandje net niet ingesmeerd krijg en de nevel van de zonnespray er kennelijk ook niet goed op terechtkomt XD
Nou, voor het eerst eten besteld. Ben benieuwd, haha.
Voor het eerst?! Wat?
Aankomend weekend wil ik even een weekendje weg met vriendin, gewoon om te ontspannen, natuur is leuk maar beetje reuring mag ook wel. Ik weet gewoon niet meer waar ik moet beginnen, ik zat te denken aan iets via natuurhuisjepuntnl, of anders iets dichtbij de kust, offff gewoon een leuke stad (DU of BE mag ook) offff waddeneiland. Conclusie: teveel opties in mijn hoofd. Iemand recente aanraders?
Melk helpt ook goed!
Ja, we bestellen hier nooit Bij mijn ex weleens ooit gedaan, maar dan deed hij het.
Nope ik woon In Drenthe.
Volgens mij 3 keer een laag streepje! Even testen:
Ja dus
Ik heb ineens last van dat m’n oogleden aan elkaar lijken te plakken… heeft dat te maken met makeup of het weer? It’s annoying! Maar heb geen makeup op m’n oogleden dus snap er niets van
Door deze kleine streepjes te gebruiken! - - - - Maar dan zonder spaties er tussen
Ik lees straks alles bij maar jongens, het viel echt 1000% mee. Ze hebben zelfs gepraat met elkaar
ja alsof het maar allemaal normaal moet zijn bleh
Wij zijn nu in Dusseldorf. Anderhalf uur met de bus vanuit Eindhoven en echt een leuke stad!
haha oooo dat verhaal. echt prachtig
Ik ben misselijk van de tagliatelle.
Ik denk altijd:
- 1 x pasta (en dan beetje variëren in rode saus/roomsaus/pastasalade)
- 1 x aardappelen (variëren in gepofte aardappelen, ovenschotel/ AVG)
- 2 x rijst ( variëren in curry / nasi of bami / pokébowl oid)
- 1 x variabele keuken (mexicaans, japans, chinees)
- 1 x cheaten in waar we zin in hebben (pizza / patat / hele simpele maaltijd)
En ik eet minstens 1 keer in de week wel ergens anders (of uiteten, of bij een van onze ouders)