Mijn Mexicaanse ovenschotel viel tegen, had bepaalde ingredienten nodig maar uiteindelijk waren die niet meer goed. Toen dacht ik, dan gooi ik wel ovenfriet in de oven. Kwam er ook uit als slappe patat/friet.
Eindstand. 2 uur bezig geweest met eten en vreet nu maar een komkommer
Thanks!! Het is gelukt, ik heb er wel even over gedaan. Vind het voor nu wel goed zo, als ik wat professioneler aan de slag ga kan ik me altijd nog in andere websites verdiepen!
Echt serieus mensen, als je even echt een andere en goede serie wil zien: go check out the Handmaid’s tale (Videoland). Ook al is het niet mijn genre het is echt een steengoede serie!
Vandaag heeft een hele goede vriendin haar hond moeten laten inslapen. Ze is zo verdrietig en wil eigenlijk iets aan haar geven als herinnering. Iemand een idee?
Heb je toevallig enkele foto’s van haar hond in je bezit of kan je die ergens van afplukken? Desnoods in collagevorm of zo. Anders zou je een mooie foto kunnen inlijsten en er een lief kaartje bij doen. (Als je een beetje weet hoe ze reageert als je foto’s etc geeft)
Bij mijn 21-diner had ik volgens mij ook iets van 10/12 meiden, juist ontzettend gezellig! Zo kun je met iedereen praten en heb je juist meer interactie met iedereen. En dit was zelfs inclusief mijn jaarclub haha.
Ik heb zelf trouwens gewoon een appje gestuurd als save the date en vervolgens kaarten gemaakt voor de “echte” uitnodiging. Dus niemand wist hoeveel meiden er zouden komen.
Qua koken heb ik overdag zelf alle mise en place gedraaid en hebben mijn vriend en mijn moeder ‘s avonds alles afgemaakt. Ging perfect!
Heeft iemand een idee voor een leuk cadeau voor de verjaardag van mijn beste vriendin? Ik zit te denken aan iets van een leuke activiteit maar weet niet goed wat. Iets van een High wine/tea hebben we al vaker gedaan. Zat ook te denken om haar mee te nemen naar een voorstelling van een cabaretier maar weet niet zo goed of ze dat leuk vind…
Ik heb vandaag mijn 10e bewijs van inschrijving voor de uni gekregen. Dit is mijn 10e studiejaar. Meer dan 1/3 van mijn leven ben ik dus al student.
Ik wissel tussen gevoels van “loser” en “bijna klaar yeeeey”