Wat je even kwijt wilt #4

Ben je al klant of wil je overstappen? Via ziggo zelf is het echt tering duur. Via een vergelijkingssite vonden we abo internet en tv voor 39 per maand, dat scheelde echt 20/30 euro en geen addertje

Ben toch maar even naar de AH gefietst. Laatste ijslollies uit het schap gekocht :sunglasses:

15 likes

hahahaha whyyyy
had de thuiszorg weekend? Best wel zielig ook

4 likes

Ik had ter plekke gekotst, dus vind het knap van je

2 likes

Oke guys I need your help.
Wij wonen hier al 2,5 maand maar door mijn vervelende zwangerschapshormonen weet ik gewoon NIET wat ik met deze wand aan moet.
De andere wand heb ik al schilderijen en deco hangen, maar wat in godsnaam met deze muur?

Ik dacht aan een metalen trappetje met daaraan een lamp aan een snoer om er “omheen” te draaien, maar moet ook een beetje denken aan iets baby-appropriate

Misschien een grote plant? Als je dat leuk vindt natuurlijk.

Oooh zo’n surprise me citytrip is indd ook wel echt heel leuk! Misschien is dat wel een idee voor volgend jaar. Dan kunnen we met elkaar afspreken dat we elkaar niks geven en dan dat gaan doen!

@anon4550793 Is zo’n escape room leuk met 2 personen? Hebben we nog nooit gedaan dus is opzich wel een heel leuk idee!

@Amphitrite Concert is ook een goeie!

1 like

Aaah wat fijn!!

1 like

Ik weet niet waar je woont, maar op sommige plaatsen zijn er speciale voor 2 personen (Valkenburg bijvoorbeeld, maar die is minder geschikt om als eerste te doen denk ik, die is echt vet moeilijk)! En anders wat andere vrienden meeslepen?

Hmm ik ga eens opzoek. Misschien zit er hier wat in de buurt. Valkenburg is sowieso te ver weg voor ons helaas. Ook leuk om anderen te vragen indd, maar vind het juist voor haar verjaardag wel leuk om echt iets van mij alleen te geven.

Een mooi fotolijstje met foto? Een kettinkje?

Echt lief dat je iets voor haar wilt doen

1 like

Mijn collega’s kunnen ook geen weekend zonder mij he!!!

1 like

Weet je al waar je straks bijv. de box gaat neerzetten (mocht je er 1 willen gebruiken?) Misschien iets om mee rekening te houden. Al weet ik totaal niet hoe de rest van je woonkamer etc eruit ziet.

4 likes

Jongens dit topic gaat zo hard. Hoe houdt iedereen dit bij? (Niet?)

Ik heb vanmiddag lekker aan een meertje gelegen en daarna uit eten geweest :smiley:

Heb een bureaustoel gekocht bij ik.ea (de donkergrijze voor mn insta volgers) en bakjes voor de klas.
Dus nu maar even knutselen aan de stoel :sweat_smile::thinking:

6 likes

Ja daar heb ik ruimte voor naast onze bank! Vind die plankjes met posters ook wel cool inderdaad. Maar wil het ook nog combineren met een krukje + mooie Monstera plant erop oid. Maar durf nog geen plant te kopen want het is momenteel 32 graden in die serre :roll_eyes:

Er zijn nog wel een aantal kamers geschikt voor 2, moet je anders even speuren op escapetalk.nl
De kamers in Valkenburg zijn wel awesome!!! Die van 2 wel echt bijna niet te doen xD

2 likes

@lovewarrior Ik heb geen tips, maar ik wilde even zeggen dat ik je kast echt heel mooi vind :heart_eyes:

1 like

Altijd het perfecte Ei met deze PiepEi Piraat.
Door je piepei te bewaren bij je gewone eieren zal deze altijd dezelfde temperatuur hebben waardoor je het perfecte ei krijgt wanneer je hem gebruikt.

Kook het piepei mee met de eieren en je zult 3 melodietjes horen.
Zacht Gekookt - “Drunken Sailor”
Middel Hard Gekookt - “My Bonnie Lies Over The Ocean”
Hard Gekookt - “Fifteen Men on a Dead Man’s Chest”

Dat ze dit soort producten verzinnen. :smiley:

4 likes

Ik zie het nu ja!

Niet, haha ik lees meestal de laatste 20 berichten ofzo

2 likes