Wauw, jouw wijnkast ️ Waar heb je die gekocht?
Ik wil heel graag naakt door huis lopen maar ik woon met vier mannen
Tuurlijk, zelf voor gekozen, bla bla bla, maar toch
BLIJF VAN ME LEIF
Mooi istie he! Van Dutchbone, ze hebben een hele serie met allemaal van deze mooie kasten en dressoirs.
Dank! Die ga ik onthouden
Ik kijk een docuserie op netflix en er is dus een wet in Texas die de ‘law of parties’ heet waarbij iemand die bijv een vluchtauto bestuurd net zo hard gestraft kan worden dan degene die de trekker van het moordwapen overhaalt?
Tuurlijk verdient zo iemand fikse straf, maar deze persoon had eigk net als de moordenaar de fucking doodstraf gekregen?!?! Hou op met me, idiote Amerikanen
Misschien die kast in het midden zetten en dan een grote, mooie plant aan elke kant? Zie je ook meteen die stopcontacten niet meer
Er zijn delen van de wereld waar geen antennes staan en waar dus geen bereik heeft.
Als het vliegtuig meerdere vluchtnummer heeft zou je ze allemaal even kunnen opzoeken. (Als hij via Schiphol vliegt zijn ze daar allemaal te vinden ). Ook op de site van Schiphol is de registratie te vinden van het vliegtuig.
Als hij mij een klein vliegtuig vliegt kan het zijn dat die sowieso niet zichtbaar zijn.
Ten eerste sorry dat ik met vraag kom binnenvallen, maar ben op reis dus niet veel gepost.
Hoop dat iemand me kan helpen, ik heb al dagen last van hoofdpijn, mijn buik en misselijk. Dat gaf ik de schuld van de hitte. Maar sinds vandaag met flinke koorts, m’n hoofd staat op ontploffen. Zelf dacht ik aan een zonnesteek, maar op een of andere rare manier moet ik echt om het half uur of minder plassen. Lijkt me dat dat bij een zonnesteek/uitdroging niet zo is. Ik snap dat het moeilijk is om diagnose te geven op afstand, maar ik vraag me af of het handig is om het te laten checken in het zkh.
Wormerveerse brandstichting arrest?
Huh chill sinds een update van mijn telefoon kan ik opeens ook een splitscreen doen met Netflix en andere apps
Ja, die heb ik wel vaker gehad, maar dat voelde heel anders. Heb bij het plassen ook geen pijn. Maar goed, het kan deze keer ook anders voelen. Nou ja, ik knal er vannacht maar even nog wat pcm in en dan hoop ik dat het wat afzakt en anders ga ik inderdaad morgen toch maar even langs. Bedankt voor je reactie!
Waar ben je ? Kan het dengue zijn?
Haha voor mij ook!
Onpasselijk haha. En jij ziet al volgensmij best wat tijdens je werk
Ik ben echt zo onwijs teleurgesteld in mezelf. Ik ben gewoon te veel aangekomen afgelopen tijd. Het zou echt goed zijn om af te vallen.
In mijn geval is het makkelijker om kilo’s aan te eten dan af te vallen. Ik baal er echt van.
Ik ben nu in Italië. Er zitten hier wel een heleboel tijgermuggen en ik ben miljoen keer geprikt. Ik heb die verschijnselen wel allemaal, maar volgens mij komt dat niet echt vaak voor in Europa?
Oh nee dan weet ik het niet!
Dankjewel voor je antwoord. Je hebt ook gelijk. Als ik het echt wil kam ik het ook. Net zoals met nagelbijten. Ik ben ooit ineens gestopt en nu verzorg ik ze goed.
Als ik straks verhuisd ben en daar een basis heb kan ik echt aan mezelf gaan werken. Dus daar is het wachten op. Als In dan een sport abbo nemen e.d. dat ga ik hier niet meer doen voor 2 maanden.
Hardlopen e.d. haat Ik. Ga weer in de pauze op mijn werk lopen en ik moet meer gaan traplopen vind ik.
Ik weet niet of dit het juiste topic voor deze vraag is, maar heeft iemand anders hier problemen met de app Clue op Android? Ik krijg inmiddels al een paar maanden geen notificaties meer (voor het innemen van de pil, bijvoorbeeld!).