Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb mijn moeder twee weken niet gezien en ik mis der zo erg. Echt erg haha.

1 like

Ik vind dit zo eigenlijk ook al heel mooi, maar anders idd een (grote) plant in de hoek? Houd van veel groen. Heb nog een monstera stek mocht je in de buurt wonen :grin:

Ik moet morgen weer vroeg op dus lig nu al in bed te lezen, maar ik hoor een mug en ik denk dat het tussen mn oren zit? Want ik zie m nergens…

En ik voel nu al dat ik niet kan slapen en dus morgenvroeg lekker moe op mn werk sta :frowning_face:

Dat de buren even in een greppel flikkeren. MUIL HOUWEN sommige mensen moeten gewoon WERKEN morgen en met raam dicht slapen is onwettelijk met heet weer. #dieinafire

Ik ga er echt lekker op, vind t ook echt een leuke uitzending eigenlijk!

1 like

Mijn vriend en ik hebben net een jong wild konijntje aangereden en het was zoo naar. We letten altijd op omdat hier veel konijntjes lopen maar deze sprong ineens uit het niets voor de auto. Nu zitten we sip op de bank.

1 like

Dat is dagelijkse kost voor mij :joy:

1 like

Ja ik hou daar wel van hoor, ook wel zo authentiek denk ik.

1 like

Is ze net in de menopauze?

Ah ik kreeg hier echt een beeld bij dat je dan thuis kwam, een beetje sip, en dat je dan je koffer met DM spullen ziet en een knuffel geeft haha

2 likes

Ah @Fylo kun je niks aan doen toch. Supernaar natuurlijk, maar probeer je zelf niet te schuldig te voelen :heart:

1 like

Ongesteld door de pil heen, waar heb ik dat toch aan verdiend :weary:

1 like

Ik heb net met tranen de tape van de fysio eraf gehaald. Al bijna een week dat ie goed zn werk doet (te goed, dus veel last aan mn arm erdoor) en nu al 2 dagen jeuk en irritatie ervan.
Maar het eraf halen deed zo veel pijn :frowning: heb het onder de douche gedaan,maar nog. Ben er helemaal duizelig van nu…

Ik ga deze week ook gewoon zeggen dat ik geen tape meer wil.
Fysio doet me al 2 x in de week pijn (arm/borst en nek) en ik vind het wel even goed verder met mijn lichaam.
Het zal vast wel goed zijn voor me en blabla,maar ik ben echt ff klaar hiermee.
Jammer dan. En dan deze week ook nog 2 x ziekenhuis.

Het ging net zo goed met me, maar dit vooruitzicht komende week vind ik helemaal niks :neutral_face:

2 likes

Geeft je een goede reden om chocolade te eten :heart_eyes:

Ik was eigenlijk begonnen met dieten, maar nu jij het zegt… :sweat_smile:

1 like

Oh wat naar dat het zo’n pijn doet! Ben je misschien ook allergisch voor het materiaal dat het ging jeuken en irriteren of heeft dat alleen met de warmte te maken? Lijkt me een goed plan om bij de fysio aan te geven dat je een periode geen tape wil, op deze manier is het gewoon helemaal niet prettig. Zeker als je al genoeg doet voor je lijf met de bezoeken aan het ziekenhuis en de fysio etc. Voel je je nu wel weer oke?

Ik kan wel tegen het materiaal, het ging gewoon irriteren en het strand en de hitte heeft ook niet geholpen.
Ik ga het gewoon aangeven idd.
Het gaat wel weer. Soms is het gewoon ff kut en dan is ook alles kut en daarna gaat het wel weer.

Er zit ook gewoon veel in mn hoofd nu opeens, ik ga zo gewoon lekker lezen en dan slapen en dan komt t ook wel weer goed.

1 like

Het is ook okƩ als alles dan even kut voelt, jij bent zo sterk dat je jezelf daar wel weer uit trekt en het dan allemaal niet meer zo kut is. Lezen en slapen klinkt als een goed plan, welterusten alvast!

1 like

Lief! Dankjewel <3

1 like

Je girl is zen

4 likes