Het is in mij huis ook heel warm maar mijn monstera heeft de afgelopen dagen al 3 nieuwe bladeren en een luchtwortel geproduceerd dus blijkbaar vind hij het wel chill.
Waarom kom ik altijd pas na 10 uur tot leven met dit weer? Mijn computer gaat dan juist slapen, ding is traag, niet normaal.
3 wkn. Ik snap je gevoel echt helemaal. Ik zit er niet meer zo op mijn plek maar ik kan niet verder kijken omdat ik een opleiding volg en ik hun nodig heb.
Succes morgen!
Moet ineens denken dat op egf in het āpost hete mannentopicā een meisje een foto van Peter R. De Vries poste.
Nou nu je het zegt, bij mij vroeg 'ie 's avonds altijd of ik wat te updaten had maar die melding heb ik ook al tijden niet meer gehad⦠Zal eens kijken of ik de laatste update vd app heb enzo.
Haha ik moest hier zo om lachen! Sterkte met het program morgen!
Ik maak altijd voor een vriendin āshoplogsā van mijn boodschappen. Zet ik altijd mijn telefoon in een keukenkastje neer en film ik mezelf. Stiekem droom ik dan dat ik een grote āboodschappenā Youtuber wordt en gratis vrette krijg opgestuurd. Wil eigenlijk eens eentje in mijn Instastorie zetten maar wie zit er te wachten op boodschappen shoplog. Terwijl ik zelf altijd super leuk vindt om te kijken wat anderen kopen
Als je ze gaat maken moet je even je insta delen, want ik wil kijken! Ik hou van dat soort filmpjes!
Vraag: ik heb een epub versie van het boek van @Celeone gekocht. Hoe kan ik dat lezen op iPhone?
Hahah jaa heerlijke filmpjes. Of grocery vlogs
Musea, bioscoop, bowlen?
Ik zou het kijken en een duimpje sturen.
Als iemand piano speelt op het station voelt mn leven als een film
Is iBooks een app?
Je hele leven wijden aan en alles opofferen voor het forum
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Mijn nieuwe corrigerend broekje is alweer kapot.
De vorige ging ook kapot op dezelfde plek.
Ik had al een maat groter genomen dan de vorige omdat ik dacht dat het kon komem omdat hij misschien te klein was. Maar neeā¦
Nou volgens mij heb je je eerste 5 volgers al binnen. Halloooo Influencer-moneys
Ja, als het goed is is het al standaard geĆÆnstalleerd op je iPhone.
Ik denk dat ik het had verwijdert maar het is gelukt! Al begint mn boek bij hoofdstuk 50 morgen ff bellen