Ik was vandaag op een festival en ze hadden gewoon oesters, bloody mary’s (van G’s) en ook echt goede wijnen (van chabrol) zoals fleurie, gruner veltliner enzo omg m’n dag kon echt niet meer stuk toen ik dat allemaal zag. Lekker een normaal glas wijn in je hand en een vier uur durende set van Jamie xx, wat een dag
Dan ben je echt gedachteloos je chips aan het eten als je de flippo er bij opvreet.
Ja hoor! Amper uit het vliegtuig en meteen weer hurrrrrlak genieton!
Potverdomme. Waar was je? Normaal mag je wijn op een festival met dichtgeknepen neus naar binnen gieten.
Er moet denk ik wel heel wat gebeuren moet er een kerk affikken.
Even het maximale uit m’n maand vakantie halen haha
Dekmantel! Had het niet verwacht op zo’n festival, echt een aangename verrassing. Hopelijk volgen er meer festivals
Oh dat zou ik ook niet gedacht hebben. Laten we hopen dat dit goede voorbeeld de rest laat volgen
Ja was een bejaarde vrouw
Weet iemand toevallig of je met een treinpakker van de ns ook een tussenstop mag maken bij een station waar je langs komt? Dus stel ik neem zo’n aanbieding naar Rotterdam die ze nu hebben en ik stap dan in Eindhoven (kom ik toch langs om naar huis te gaan) uit om even wat te eten op de terugweg? Kan dat?
Ik lees dit terwijl ik in bed aan het bijlezen ben en zoveel zin in een waterijsje nu. Ga er meteen eentje pakken!
Update: was lekker
Vroeger werkten ze geloof ik met credits waarmee je kon reageren, nu moet je inderdaad direct voor een maand een abonnement afsluiten. Ik heb toevallig nog een betaald account dat tot en met vandaag geldig is en heb inmiddels zelf al iets gevonden. Ik weet niet of je dit nog op tijd leest maar je kunt vanuit mijn account reageren op de kamer als je wil? Denk dat ik mijn naam enzo wel kan aanpassen zodat jij vanuit jouw naam iets kunt sturen.
Edit: met vandaag bedoel ik maandag dus je hebt nog een hele dag. En zodra je een eerste reactie op een kamer hebt verstuurd kun je daarna wel gratis blijven reageren geloof ik.
Ah, wat lief dat je nog reageert! Ik heb uiteindelijk toch zelf maar €20 overgemaakt. Maar wel echt super bedankt.
Zo zonde inderdaad die 20 euro in een keer, credits waren veel handiger. Maar nu kun je in ieder geval reageren, hopelijk komt er iets uit!
Ja, vind het ook best veel geld voor 15 dagen en dat je dan ook niet de zekerheid hebt dat het wat oplevert, maar ja. Dankjewel!
Ja volgens mij las ik van de week in de voorwaarden of faq oid dat dat gewoon mag!
omg ik zag net een dode duif op de stoep liggen. ik weet niet hoe lang dat arme dier daar lag, maar niet lang, want ze was nog zo mooooi. =(
ik heb de duif opgeraapt met servetjes en op het gras gelegd. iets liefs en moois gezegd en toen wat bladeren eromheen gedaan
misschien dat ik morgen terugloop en haar echt ga begraven. maar misschien ook niet, voor het ecosysteem
Wat lief/mooi van je!
Nu ik toch dit topic bijgehouden heb, ook ff gebruik van maken
Er stond een toerist voor mij in de bus en bij ons kun je voortaan alleen nog maar pinnen en niet met contant geld betalen. Hij had geen bankpas bij zich en stond daar bijna 5 minuten lang de bus op te houden…
Toen heb ik voorgesteld te pinnen voor hem, zodat hij die €3,90 gwn zo los aan mij zou kunnen geven. De buschauffeur helemaal blij met mijn oplossing maar ik nog blijer want DIE TOERIST WAS MIJ ZO DANKBAAR DAT HIJ MIJ EEN BRIEFJE VAN 10 EURO HEEFT GEGEVEN!!
Gewoon dikke winst gemaakt door ff lief te doen. Mensen, doe meer lief in t leven!
Morgen ga ik koffie drinken met een vriendin, ik ga trakteren! ♀️
Ja helemaal oké! Gisteravond een naschok gehad, maar vannacht niks meet gemerkt. Ben wel echt geschrokken door de berichten van Lombok. Vreselijk wat voor gevolgen de aardbeving daar heeft.
Ja heel eng! Nu in Kuta (). En jij?
Ik zou het persoonlijk kwalijker vinden als de overheid zich mengt in het seksleven dan in de volksgezondheid.