Wat je even kwijt wilt #4

Ik ging net buiten even wandelen en de skyview app uitproberen, best leuk! Nu moet ik eigenlijk al in bed liggen, maar ik wil nog niet slapen… Morgen wel lekker naar het strand met een vriendin :grin:

1 like

Kun je niet naar het begin? Dat kan meestal gewoon.

Ik vraag me af waarom er nooit meer iets in zakken chips zit wat je kunt sparen. Zoals vroeger de flippo’s enzo :thinking:

5 likes

Stikkingsgevaar, volgens mij door overlijden van een vrouw

Edit: ben nu ook nog eens gaan lezen en lees nu dat het ook zou kunnen komen door minder interesse (kwamen ook andere dingen die kinderen interessant vonden) en het zou niet echt geleid hebben tot meer verkoop op lange termijn

1 like

Als ik iets in m’n kop heb… Wil een nieuwe (lagere met lades) kledingkast en dat moet nu nu nu dus net m’n huidige kast op marktplaats gezet en die wordt morgen opgehaald :sweat_smile:

3 likes

Ik was vandaag op een festival en ze hadden gewoon oesters, bloody mary’s (van G’s) en ook echt goede wijnen (van chabrol) zoals fleurie, gruner veltliner enzo omg m’n dag kon echt niet meer stuk toen ik dat allemaal zag. Lekker een normaal glas wijn in je hand en een vier uur durende set van Jamie xx, wat een dag

14 likes

Dan ben je echt gedachteloos je chips aan het eten als je de flippo er bij opvreet.

6 likes

Ja hoor! Amper uit het vliegtuig en meteen weer hurrrrrlak genieton!

1 like

Potverdomme. Waar was je? Normaal mag je wijn op een festival met dichtgeknepen neus naar binnen gieten.

Er moet denk ik wel heel wat gebeuren moet er een kerk affikken.

1 like

Even het maximale uit m’n maand vakantie halen haha

Dekmantel! Had het niet verwacht op zo’n festival, echt een aangename verrassing. Hopelijk volgen er meer festivals

2 likes

Oh dat zou ik ook niet gedacht hebben. Laten we hopen dat dit goede voorbeeld de rest laat volgen :crossed_fingers:

Ja was een bejaarde vrouw

1 like

Weet iemand toevallig of je met een treinpakker van de ns ook een tussenstop mag maken bij een station waar je langs komt? Dus stel ik neem zo’n aanbieding naar Rotterdam die ze nu hebben en ik stap dan in Eindhoven (kom ik toch langs om naar huis te gaan) uit om even wat te eten op de terugweg? Kan dat?

Ik lees dit terwijl ik in bed aan het bijlezen ben en zoveel zin in een waterijsje nu. Ga er meteen eentje pakken!

Update: was lekker

9 likes

Vroeger werkten ze geloof ik met credits waarmee je kon reageren, nu moet je inderdaad direct voor een maand een abonnement afsluiten. Ik heb toevallig nog een betaald account dat tot en met vandaag geldig is en heb inmiddels zelf al iets gevonden. Ik weet niet of je dit nog op tijd leest maar je kunt vanuit mijn account reageren op de kamer als je wil? Denk dat ik mijn naam enzo wel kan aanpassen zodat jij vanuit jouw naam iets kunt sturen.

Edit: met vandaag bedoel ik maandag dus je hebt nog een hele dag. En zodra je een eerste reactie op een kamer hebt verstuurd kun je daarna wel gratis blijven reageren geloof ik.

1 like

Ah, wat lief dat je nog reageert! Ik heb uiteindelijk toch zelf maar €20 overgemaakt. Maar wel echt super bedankt.

1 like

Zo zonde inderdaad die 20 euro in een keer, credits waren veel handiger. Maar nu kun je in ieder geval reageren, hopelijk komt er iets uit!

Ja, vind het ook best veel geld voor 15 dagen en dat je dan ook niet de zekerheid hebt dat het wat oplevert, maar ja. Dankjewel!

Ja volgens mij las ik van de week in de voorwaarden of faq oid dat dat gewoon mag!

1 like