Wat je even kwijt wilt #4

omg ik zag net een dode duif op de stoep liggen. ik weet niet hoe lang dat arme dier daar lag, maar niet lang, want ze was nog zo mooooi. =(
ik heb de duif opgeraapt met servetjes en op het gras gelegd. iets liefs en moois gezegd en toen wat bladeren eromheen gedaan
misschien dat ik morgen terugloop en haar echt ga begraven. maar misschien ook niet, voor het ecosysteem

28 likes

Wat lief/mooi van je!

1 like

Nu ik toch dit topic bijgehouden heb, ook ff gebruik van maken

Er stond een toerist voor mij in de bus en bij ons kun je voortaan alleen nog maar pinnen en niet met contant geld betalen. Hij had geen bankpas bij zich en stond daar bijna 5 minuten lang de bus op te houden…
Toen heb ik voorgesteld te pinnen voor hem, zodat hij die €3,90 gwn zo los aan mij zou kunnen geven. De buschauffeur helemaal blij met mijn oplossing maar ik nog blijer want DIE TOERIST WAS MIJ ZO DANKBAAR DAT HIJ MIJ EEN BRIEFJE VAN 10 EURO HEEFT GEGEVEN!!
Gewoon dikke winst gemaakt door ff lief te doen. Mensen, doe meer lief in t leven!
Morgen ga ik koffie drinken met een vriendin, ik ga trakteren! :raising_hand_woman:t2:‍♀️

63 likes

Ja helemaal oké! Gisteravond een naschok gehad, maar vannacht niks meet gemerkt. Ben wel echt geschrokken door de berichten van Lombok. Vreselijk wat voor gevolgen de aardbeving daar heeft.

Ja heel eng! Nu in Kuta (:weary:). En jij?

1 like

Ik zou het persoonlijk kwalijker vinden als de overheid zich mengt in het seksleven dan in de volksgezondheid.

5 likes

Ik heb niks gehoord over een parkeergarage. Wat is er gebeurd?

@Enthusiasm Ik moet vaak lachen om jouw berichtjes, maar dit zijn juist hele lieve dingen met die duif en dat je even voor iemand pint! Volgens mij ben je echt een leuk persoon :blush:

Waarom ben ik wakker op dit tijdstip!? Ik kan ook niet goed in slaap komen :persevere:

2 likes

Wat heftig zeg! Blijf je nog lang in Indonesië?

Ja inderdaad! Morgen!

Hahaha dit zeg ik ook steeds de afgelopen weken! Love soft bh’s voor als ik toch nog naar buiten ga en thuis geen bh. Edit: of moet ik zeggen -los in het hok-?

2 likes

Heerlijk als de meest drukke en luidruchtige mensen van kantoor koffie gaan drinken in een andere ruimte. Heerlijk alleen genieten van de rust, voor hoe lang die nog duurt.

2 likes

Voel me zo ellendig. Wil niet naar mn werk. Kan mezelf niet eens ziekmelden want de enige die daarvoor aanwezig zou zij ben ik zelf. Heb al collegas geappt wat ik moet doen, maar die reageren niet vlug. Bellen durf ik niet.

Dankjewel! Jij ook!

1 like

Drama in de wachtkamer tijdens het inloopspreekuur Personen die per se een bepaalde dokter willen spreken, een leeg nummertjetrekkenapparaat.

2 likes

Stond net op t punt om toch naar de huisarts te bellen voor een afspraak. Nu spontaan weer geen zin meer :sweat_smile:

Jaa @oversized wat ben jij voor luxepoes? :kissing_cat:

Nee het boek bevat maar 80 pagina’s volgens iBooks

Jij begint wel vroeg dan als je zo 45 min geleden al wel op werk was ! :scream:

1 like

Ik begin altijd om 0730. Maar ben dan ook al om 1600 klaar. Geen last van file e.d. vind dat heerlijk.
Omdat ik in de middag dan ook net wat meer tijd heb om andere dingen te doen.

7 likes

Ben je bouwvakker? Haha die bouwvakkers die tegenover mij werkten aan zo’n project waren er altijd om half 8, sommige nog eerder en dan idd om 16 u weg. Maar het lijkt me wel best zwaar om zo vroeg eruit te gaan. Maar zal vast wennen.