Wat je even kwijt wilt #4

Ik heb niks gehoord over een parkeergarage. Wat is er gebeurd?

@Enthusiasm Ik moet vaak lachen om jouw berichtjes, maar dit zijn juist hele lieve dingen met die duif en dat je even voor iemand pint! Volgens mij ben je echt een leuk persoon :blush:

Waarom ben ik wakker op dit tijdstip!? Ik kan ook niet goed in slaap komen :persevere:

2 likes

Wat heftig zeg! Blijf je nog lang in Indonesië?

Ja inderdaad! Morgen!

Hahaha dit zeg ik ook steeds de afgelopen weken! Love soft bh’s voor als ik toch nog naar buiten ga en thuis geen bh. Edit: of moet ik zeggen -los in het hok-?

2 likes

Heerlijk als de meest drukke en luidruchtige mensen van kantoor koffie gaan drinken in een andere ruimte. Heerlijk alleen genieten van de rust, voor hoe lang die nog duurt.

2 likes

Voel me zo ellendig. Wil niet naar mn werk. Kan mezelf niet eens ziekmelden want de enige die daarvoor aanwezig zou zij ben ik zelf. Heb al collegas geappt wat ik moet doen, maar die reageren niet vlug. Bellen durf ik niet.

Dankjewel! Jij ook!

1 like

Drama in de wachtkamer tijdens het inloopspreekuur Personen die per se een bepaalde dokter willen spreken, een leeg nummertjetrekkenapparaat.

2 likes

Stond net op t punt om toch naar de huisarts te bellen voor een afspraak. Nu spontaan weer geen zin meer :sweat_smile:

Jaa @oversized wat ben jij voor luxepoes? :kissing_cat:

Nee het boek bevat maar 80 pagina’s volgens iBooks

Jij begint wel vroeg dan als je zo 45 min geleden al wel op werk was ! :scream:

1 like

Ik begin altijd om 0730. Maar ben dan ook al om 1600 klaar. Geen last van file e.d. vind dat heerlijk.
Omdat ik in de middag dan ook net wat meer tijd heb om andere dingen te doen.

7 likes

Ben je bouwvakker? Haha die bouwvakkers die tegenover mij werkten aan zo’n project waren er altijd om half 8, sommige nog eerder en dan idd om 16 u weg. Maar het lijkt me wel best zwaar om zo vroeg eruit te gaan. Maar zal vast wennen.

1,5 week vakantie was echt te kort😭
Ook meteen werken tot half 7 bleh

@Prikkelbaar @Batalash ik heb gebeld en het viel gelukkig mee.

3 likes

Als bouwvakker zou ik niet op kantoor zitten :stuck_out_tongue:.
Ik werk bij een groot bedrijf waar gelukkig met verschillende tijden gewerkt kan worden. Collega van mij werkt wel half 9 tot 5. Maar weer iemand anders van 7 tot half 4.

Het vroege opstaan went. Al sta ik om half 7 op. Vind ik zelf nog niet eens zo heel vroeg.
Eerst begon ik wel om half 9. Maar toen stond ik regelmatig in de file.
Nu sta ik tov toen maar 20 mij eerder op, maar ben wel uur eerder klaar met werken.
Maar ook veel eerder thuis omdat ik geen file heb.

2 likes

Ik weet nog niet 100% zeker of ik hem verkoop maar als ik het wel doe laat ik het je weten! (En dan niet voor de max ticketswap prijs hoor, das lame :upside_down_face:)

2 likes

Na ruim een week vakantie op een Grieks eiland ben ik weer thuis. En ik ben daar toch blij mee. Want mijn huid zag er vaal uit met steeds meer oneffenheden. Logisch natuurlijk met elke dag uit eten, zon en zwembad. Toch gebruikte ik dezelfde produkten als thuis en had ik dezelfde routine. En nu weer thuis, na 1 dag me time met maskertje, scrubben enz ziet het er weer goed uit. Wie heeft dit ook??