Wat je even kwijt wilt #4

1,5 week vakantie was echt te kort😭
Ook meteen werken tot half 7 bleh

@Prikkelbaar @Batalash ik heb gebeld en het viel gelukkig mee.

3 likes

Als bouwvakker zou ik niet op kantoor zitten :stuck_out_tongue:.
Ik werk bij een groot bedrijf waar gelukkig met verschillende tijden gewerkt kan worden. Collega van mij werkt wel half 9 tot 5. Maar weer iemand anders van 7 tot half 4.

Het vroege opstaan went. Al sta ik om half 7 op. Vind ik zelf nog niet eens zo heel vroeg.
Eerst begon ik wel om half 9. Maar toen stond ik regelmatig in de file.
Nu sta ik tov toen maar 20 mij eerder op, maar ben wel uur eerder klaar met werken.
Maar ook veel eerder thuis omdat ik geen file heb.

2 likes

Ik weet nog niet 100% zeker of ik hem verkoop maar als ik het wel doe laat ik het je weten! (En dan niet voor de max ticketswap prijs hoor, das lame :upside_down_face:)

2 likes

Na ruim een week vakantie op een Grieks eiland ben ik weer thuis. En ik ben daar toch blij mee. Want mijn huid zag er vaal uit met steeds meer oneffenheden. Logisch natuurlijk met elke dag uit eten, zon en zwembad. Toch gebruikte ik dezelfde produkten als thuis en had ik dezelfde routine. En nu weer thuis, na 1 dag me time met maskertje, scrubben enz ziet het er weer goed uit. Wie heeft dit ook??

Haha sorry had niet meegekregen dat je op kantoor werkte. Mijn ex deed dat ook, zo vroeg mogelijk. Werkt ook op kantoor, volgens mij was daar zelfs 6 uuršŸ™€ dat je mocht beginnen als je dat wilde.

1 like

Je kan hier tegenwoordig niet direct een echo laten maken. Nu pas vrijdag een afspraak. :frowning:

Heuu ik heb dit exact hetzelfde. Ben vanochtend om 7.00 uur begonnen en dan kan ik als alles soepeltjes loopt en ik mijn pauze s middags neem lekker om 1500 uur naar huis. Half 4 in de zon :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb andersom. Op vakantie is mijn huid prachtig door het vele buiten zijn en zeewater

6 likes

Hier kon je altijd gewoon direct een echo laten maken. Daarom. :stuck_out_tongue: . Oksel

Ik ga met m’n vriend en zijn vriendengroep en vind die groep niet heel leuk. Wil ook niet als een hondje achter m’n vriend aanlopen maar ken niemand anders echt die naar LL gaat.

Ik ben opzoek naar een deodorant die het hardnekkige zweten tegen gaat en lees veel goeds over Deoleen en Odorex, maar kan geen duidelijke vergelijking vinden. Iemand die ervaring heeft met (een van deze) merken?

In deoleen zit sowieso alcohol en in odorex niet
Heb er geen ervaring mee maar ik heb bij een drogist gewerkt

1 like

Holy moly, ik heb zaterdag een bestelling geplaatst bij H&M en het komt vandaag al binnen!

7 likes

Ah okƩ! Toch wel jammer.

Juist als je lui bent, lekker chillen in een comfy stoel en hopelijk leuke film. Draait er überhaupt wat leuks nu?

@anon98052296 Oke, dat is inderdaad wel heel raar.

Net een spaarplan gemaakt voor de komende 14 maanden. Ben benieuwd of het gaat lukken :stuck_out_tongue:

1 like

Ik met odorex. Lang geleden alweer. Werkte goed bij mij

1 like

Mijn kat wordt deze week 8 en dan is ie officieel bejaard :scream: Ik zocht net op hoe oud katten dan gemiddeld worden en dat is 14. Dan is ie dus al over de helft van zijn leven :’( maakt me een beetje verdrietig

2 likes

Have fun. :slight_smile:

Edit: wat een klotelachje, herstel: :blush:

2 likes