Nou ik zit met mn auto bij het autobanden bedrijf hoor. Hopelijk niet te veel kosten…
Dit is precies hoe ik me voel over mijn katten. Ik vind ze oud. Ze mogen nog lang niet door gaan. Heb het daar echt moeilijk mee.
Voel me ook altijd schuldig als ze alleen thuis zijn. Ook als ik ga werken.
Zal ik vandaag in mijn eentje naar het openlucht zwembad gaan?
Bij mij zijn 2 katten 16.5 en 17.5 geworden
Maar ik herken het. Mijne zijn alweer 11.5
Mijn oma had een kat die ouder dan 20 is geworden dus die van jou kan nog een tijdje mee!
Hoe kan het dat toen ik 20 cent minder verdiende ik netto veel meer overhoud dan nu? Gaat om bijna 50,- per maand. Loonheffingskorting staat aan.
ja! is lekker
Nou dat viel mee. 25 euro voor de reparatie. Zat een spijkertje in mijn band…
Doen, 100%
Veel plezier!
Ahh wat een lief berichtje!! ️
En ik sliep ook heel laat, rond 04:00. Ik slaap sowieso altijd laAt, maar dit was bij mij ook wel Next level… weet niet goed waarom, veel aan mijn hoofd!
Ik ben nog 1 week vrij en ik ben ook van plan om helemaal niks te doen hoor!!!
Waarschijnlijk val je net in een andere schijf. Je kunt je jaarinkomen uitrekenen (maandloon * 12 + 8 % vakantietoeslag) en vervolgens op de site van de Belastingdienst checken in welke schijf je valt. Mocht je 13e maand of een afwijkend percentage vakantietoeslag hebben, daar rekening mee houden!
Nou ideaal, gratis schone dakgoot .
Ik had laatst een ekster die mijn citroen kaars (met glazen potje en al) probeerde te jatten. Hij heeft heel de kaars kapot gepikt en over heel de tafel gegooid
Ik heb vandaag op kantoor taart uitgedeeld. Ik heb gelukkig maar van 2 mannen 3 zoenen gehad (werk op een mannen kantoor).
Heb wel veel te veel taart over.
Ik schrok want ik dacht opeens dat het dinsdag was en ik per ongeluk niet naar mijn werk was gegaan. Ik ben maandags vrij.
Wow 4 uur is wel echt laat! Ik was alleen tussendoor even wakker dus dat scheelt haha En als je veel aan je hoofd hebt en je wil het er even over hebben met een complete buitenstaander: pb’en mag altijd
Oh ik kreeg ook even een hartverzakking haha
o dat scheelt inderdaad,
en wat ontzettend lief van je!