Wat je even kwijt wilt #5

Aaaahahahhahaha @Alpacamybags missie geslaaagd

1 like

Ik voel echt jaloezie als mijn kat bij mijn vriend op schoot gaat liggen. Hallo ik ben de hele avond weggeweest en mijn vriend niet, kom bij mij knuffelen. :sob:

5 likes

Ik ben echt blij dat ik straks weer onder een DEKBED kan slapen. Love regen en kou.

13 likes

Ik lag gisteravond ook als een blij ei onder mijn dekbed en mijn vriend wilde alleen nog een hoeslaken ipv dekbed, raad eens wie er vannacht mijn dekbed wilde pikken!!

5 likes

Awwww ja heel gemeen van je kat :frowning:️:frowning:️:frowning:️! Koop m om met snoepjes

Nou, hij snapt snoepjes niet??? Maakt niet uit wat ik geef, draait om en loopt weg.

HAHA BYE BEECH. Bevries maar lekker

2 likes

Ik vind het soms zo vermoeiend dat ik iedereens emoties opzuig als een spons. Heb een hele rollercoaster meegemaakt terwijl ik amper wat heb gedaan vandaag, zo irritant

2 likes


Yessssss :heart_eyes: :heart_eyes:

78 likes

Zoveel haat aan het feit dat ongesteld zijn zo ontzettend kut (hihaho) is met migraine en krampen en rugpijn. En ik er nu ook nog eens griep bij heb. Ik durf me ook eigenlijk niet ziek te melden morgen omdat ik mezelf al zo regelmatig ziek heb gemeld :cold_sweat:

Ik weet echt niet meer hoe temperaturen werken.
Morgen 19 graden, droog. Ik ben de hele dag vanaf 12u buiten want festival.

Jurkje met lange mouwen en panty?
Geen panty?
Dun vestje mee? Of een jas?

Error.

4 likes

Ligt er ook aan of je het snel koud hebt?

Ik zou een jurkje aan doen met panty, want die panty heb je zo uit als je het warm hebt. En ik zou een dun vestje of spijkerjasje meenemen (vestje is wel makkelijker meenemen)

Veel plezier :blush:

2 likes

Mijn vriend kwam er net mee om naar de mac te gaan en het was zo gezellig in de auto, zo cute haha

4 likes

Ik hou zoveel van mijn katten, mijn hart ontploft bijna van liefde

13 likes

Oh mijn god, alweer een nieuwe? Zo snel!

Net de hele avond wijntjes gedronken bij mijn beste vriendin. Ik hou echt van haar. Ik kan met niemand zo goed praten als met haar :heart:

4 likes

Ik ben nu met mijn vriend in Edinburgh en de bliksem sloeg serieus in bij het vliegtuig, fucking hell dat was zo scary

4 likes

Ik snap jouw liefde :heart_eyes:

1 like

Ik ben best dronken/ aangeschoten en luister muziek van dawsons creek met een vriendin die dat niet kent. Was net door de drank op boos op mijn vriend, super toppp

Een mug heeft mij geprikt op/in (?) mijn handpalm :expressionless:

Ohh dat is echt heel kut!