Wat je even kwijt wilt #5

Haha dankje! Ik ga m’n best doen. Duurt helaas nog wel 1,5 uur voordat het voorprogramma begint maar we zitten vast :slight_smile:

1 like

Ook dan niet, want dan gaan we allemaal gewoon verder op een van onze andere 15 accounts

9 likes

Ja, want dat zien we natuurlijk niet. Big brother is watching you hoor.

image

4 likes

Ik ben echt al drie keer ziek geweest binnen nog geen jaar tijd. Snap er echt helemaal niets van. Twee keer bloed laten prikken maar daar is niets uitgekomen. Wtf moet ik hiermee?

Hahaha ik zou het bijna in overweging nemen. Maar serieus dit is toch niet oké? Mijn vorige huisarts nam me totaal niet serieus dus ben bij een nieuwe ingeschreven maar daar heb ik nog geen afspraak gemaakt. Begin het langzaamaan echt steeds kutter te vinden want alles lijd eronder.

Ik ga in mn eentje naar de bios, voor het eerst, in een klein dorp. Wish me luck.

18 likes

#levenvaneenmoderator #herkenbaar

Ik ben in de herfst en winter samen vaak ook wel 3x verkouden/griep haha. Kijk er nu alweer naar uit naar dat gesnotter en gehoest. Hiephoi!

Nou als deze behandelingen onder dezelfde behandelaar valt en onder dezelfde diagnose zou ik dat een mooie constructie vinden!

@Krabsalade ja dat wat jij zegt klopt. Dat is nu bij mij het geval. Medicijnen gaan van mijn eien risico af. Zonder stempel chronisch moet ik het sowieso zelf betalen.

Ik bedoel dus voor mensen met chronische medicatie dat die specifieke medicijnen niet van je eigen risico afgaan @Sabr snapt hem

In nog geen jaar tijd had ik gepost. Vind dat zelf vrij veel.

Als ik kijk naar Amerika ofzo dan hebben we het nog steeds heel erg goed hier!

1 like

Ik betaal dit jaar het hele jaar mijn eigen risico gewoon gespreid. Perfect want wist toch al dat ik hem er minstens 3x doorheen ging jagen.

Ja hebben ze! Er is een gedeelte in de bioscoop maar daarnaast zit gewoon het echte cafe met idd uitgebreide bar. echt leuk is t daar!

1 like

Ik ben zo gemotiveerd om alsnog snel zelf een huisje te regelen. Of naja over een half jaar ofzo als dat mogelijk is. Ik hoop dat ik deze motivatie weet vast te houden. :muscle:t2: Ligt aan wat dingen en ga ik hier nu niet allemaal neerzetten maar als het lukt oh man zo blij. Maar goed ik heb iets om mij nu op te richten dat is wel goed.

8 likes

Onder mn tiet haha. En de locatie was op een boerderij in Tilburg hoop ik. Ik huil

Ik heb 50 berichten :smiley: kan ik nu alles van het forum zien? Duurde echt lang zeg, ik post niet heel regelmatig

3 likes

Ja als het goed is wel!

Als je het aanvraagt wel.

Oh het is hier goed geregeld! En ik kan al mijn extra kisten betalen.
Maar het is ook vaak zo dat chronisch zieken minder of niet kunnen werken en zo minder geld te besteden hebben maar wel hoge extra kosten.

Ik wil ooooooook! :cry:

1 like