Ja nu ️
Okee gelukkig !
Ken je vriend dan niet effe menu en booschappen doen of kan de man dat niet aan?
Ik wil graag zoenen
Daar ligt hij dan voor de laatste keer lief in m’n bed.
Als er iemand in Groningen of Zwolle woont en binnenkort, snel, zin heeft om een dagje te winkelen en te chillen enz dan hoor ik het heel graag! Nu mijn vakantie niet doorgaat wil ik zoiets wel graag doen voor wat afleiding en ik vind mensen ontmoeten wel tof.
Meer mensen mogen natuurlijk ook! Altijd leuk. Utrecht ofzo mag eigenlijk ook wel. Moet toch dagkaart fiksen dan.
Ik moet nog 35 posts voordat ik alle topics mag bekijken. Ik snap goed waarom dat zo is, maar ik vind het zo stom Ik zit al zeker 10 jaar op EGF, maar ik post gewoon niet zo snel. Meh.
Hah dit vond ik best een goede. Zo hey, welkom in de wereld van lelijkste huisaccesoires ooit. Is dit lelijk genoeg?
Jaa het was echt heerlijk herfstweer vannacht:fallen_leaf: kan daar altijd zo goed door slapen
Ja het is members only. Je mag me ook een privéberichtje sturen als je erover wil praten
Omdat ik op de bank vannacht in slaap gevallen was, ben ik nu al uur klaar wakker. Ik wou zo graag uitslapen!
Het is vandaag precies een jaar geleden dat ik de uitslag kreeg (uitslag, diagnose whatever).
Rare dag, zoveel gebeurd in een jaar…
Gelukkig ga ik vandaag wat leuks doen, zodat ik er niet de hele dag aan hoef te denken.
Heb je jezelf al eens laten testen op je suiker?
Ik zou een baan elders zoeken op je niveau.
Soms moet je de de gok gewoon wagen! En uit je bericht begrijp ik dat het wel bij dezelfde organisatie is? Dus je eventuele vaste contract neem je dan wel mee denk ik?
️