Wat je even kwijt wilt #5

Nu ik full-time werk wordt her bijlezem van dit topic steeds lastiger, haha. Misschien moet ik mijn vrijdagavond er maar vrij voor gaan houden.

5 likes

Wow, vriendin en ik hebben een oud project nieuw leven ingeblazen en vorige keer verschilde onze mening best erg, maar nu ging deel 1 van het project echt supervlot. Hopelijk de rest ook haha.

2 likes

Ik ben normaal helemaal niet super onzeker, maar voel me momenteel echt ff kut. Morgen gaan een vriendin en ik op Ibiza naar Ushuaia. Ik had al bedacht wat ik aan wilde vtv, maar ben strapless bh vergeten. En nu twijfel ik ook over de jurk. Voel me momenteel echt onzeker over mn buik. Kan wel janken. Waarom kan zoiets je zo verdrietig doen voelen. Slaat nergens op :cry:

2 likes

In Belgiƫ moet je als je de persoon niet kent een geen familienaam hebt starten met
Beste mevrouw, meneer

3 likes

Het is zo heet en ik zit in de trein in een 4 zits. Stappen er 2 bejaarden in dus ik vraag of ze misschien bij elkaar willen zitten dan zou ik wel een ander plekje zoeken. Zegt 1 zon vrouw ( waarvan ik dacht dat dat een man was maar goed geeft nie) Nee hoor… lange stilte… mag ik wel naast jou zitten??
Eh ja hele trein is leeg je kan tegen over me zitten ma goed jij bent vast zon iemand die sociale grenzen in het ov niet begrijpt, dus kom maar lekker tegen me aanplakken meit.

17 likes

Ik moet bij de gemeente zijn en heb al 6 afspraken gemaakt, waarvan ik bij 2 niet ben komen opdagen en de andere 4 geannuleerd heb. Maar morgen ga ik echt! En ik hoop niet dat die persoon aan de balie dit kan zien.

2 likes

Mijn vriend is binnenkort jarig en ik ga zijn cadeau niet direct aan hem geven maar iets heel anders inpakken met een briefje erin ā€œkijk maar in de woonkamerā€. Nu al zin in een half teleurgesteld hoofd als hij een groot pakje verwacht en ik een of ander licht nep pakje ga geven.

13 likes

Is er niet iemand in het complex waar je goed mee om gaat en die die dag toevallig vrij/thuis is. Dan kan die persoon misschien ook voor jou ā€˜thuis’ zijn zeg maar.

1 like

Hebben jullie een huisbaas of iets die dat regeld. Gewoon klaag mailtjes sturen hoor en blijven klagen tot er iets aan gedaan word.

1 like

Nee ik typ vaak heel snel en let niet op wat ik typ. Kijk het ook niet na ofzo. Denk achteraf wel vaak van hmm dat moest vast een d of een t zijn maar fack it ze snappen vast wat ik bedoel.

4 likes

Oh dan zou ik het ook niet doen/heel fijn vinden inderdaad.

1 like

Oh ik had het over het vuilnis sorry haha.

1 like

Ieck sal voortan letten op die spellieng foor jauw hehehe.

( oke zo verkeerd typen is nog best lastig)

7 likes

Ah wat gaaf!
Gefeliciteerd! :two_hearts:

1 like

Wat lief!!
Gefeliciteerd!! :gift_heart:

1 like

Gefeliciteerd!!!

1 like

Ik heb al 17.000 stappen gezet

5 likes

Wat stom! Zijn ā€œzeā€ de mensen van de gemeente? ( ofnja de vuilnismannen dan) echt raar dat het zo weinig geleegt word(hier hoort nog een t achter he oke komt tie T. En zo niet dan niet.) bij jullie.

2 likes

NOOOOOO de dagdienst meldt zich net ziek en die staat alleen. Hoe ga ik in hemelsnaam op dit tijdstip iemand fixen die over 2 uur kan beginnen? Ik zit midden in m’n nachtdienst reeks en zit er echt niet op te wachten om te moeten blijven…

Wat bijzonder zeg! Gefeliciteerd😘

1 like