Heb ruim 8 uur aan een stuk geslapen, maar word niet uitgerust wakker… (al een jaar niet dus). Zou wel eens fijn zijn.
Wel weer zin in deze dag
Ben zo blij dat ik gewoon weer kan werken en mn eigen klasje heb. Zo leuk
Heb ruim 8 uur aan een stuk geslapen, maar word niet uitgerust wakker… (al een jaar niet dus). Zou wel eens fijn zijn.
Wel weer zin in deze dag
Ben zo blij dat ik gewoon weer kan werken en mn eigen klasje heb. Zo leuk
Had me verslapen dus moest rennen voor de bus, kom ik aan bij de halte heeft ie 8 min vertraging
Heel de bus is leeg en natuuuurlijk gaat er een vent met een gore rochelhoest precies achter me zitten
Baas niet te bereiken, Randstad kan niet leveren, collega’s slapen nog, oftewel; ik zit hier nog. Ben bloed chagrijnig
Vandaag is de allereerste keer dat ik op mijn verjaardag moet werken. Op school en tijdens het studeren viel mijn verjaardag altijd in de vakantie. Ik voel me nu extra volwassen
Gefeliciteerd!
@Rosemary Gefeliciteerd!!
Kan ik ooit een keer normaal fietsen? Ik heb weer veel te hard gefietst voor de trein, dus het zweet breekt mij uit. Whyyy
Als ik nu naar buiten kijk is het zo lekker donker en grijs, krijg er echt herfstfeelings bij:chipmunk: kan niet wachten erop haha
Dank je wel!
Voel me erg jarig. Heb net van mijn man tickets voor de Harry Potter studio tour gehad en vanavond komen mijn ouders en gaan we met zijn alle uit eten. Dus het wordt een top dag
Gefeliciteerd!
Vandaag weer werken tot 17u
Waarom smaken mijn frambozen naar grond
Haha, sinds wanneer heeft dyslectie te maken met het maken van d/t-fouten?
Dit. Ik heb geen dyslexie maar heb wel veel moeite met d/t woorden.
Omg over een uur naar de tandarts ben zenuwachtig heb ook zo geen zin in zijn preek
wil gewoon dat hij mijn gebit mooier maakt en wat betreft verstandskiezen en gaatjes gewoon doet wat moet maar geen gezeik
Jeej mag naar de dermatoloog voor mn gezicht
Ja helemaal nooit
Hoe is het nu? Ben je al thuis?
Ik heb voor m’n laatste dag wegens late check out een nieuwe kamer gekregen… onder het restaurant, ik hoef enkel de deur uit te lopen en de trap naar boven te nemen en daar is al het eten?
Gelukkig hoef ik hier niet te slapen want ook de keuken zit hier en ga ik zelf zo weer voor de laatste keer naar Rhodos stad dus heb er geen last van.