Wat je even kwijt wilt #5

Ik durf mensen niet snel te verbeteren als ze me verkeerd verstaan en nu drink ik een martini ipv een margarita :frowning_face:

18 likes

Haha oh zo ben ik ook :sob: en daarna balen van jezelf. Ik heb hierdoor ook heel vaak bier weggegooid, dan bestelde ik kir (van kir royale) en kreeg ik bier of besteldenik jillz en verstonden ze pils. Ik haat bier.
Hoop dat het je toch smaakt haha. En ik ben je gisteren gaan volgen op insta trouwens :slight_smile:

3 likes

Story of my life dit, ik liet gisteren ook bijna een brief versturen naar huisnummer 348 omdat die vrouw dat verstond ipv 448 en gelukkig bedacht ik me op tijd dat ik haar echt moest verbeteren omdat anders mijn brief niet zou aankomen hahaha

3 likes

Ohh nee en je had nog wel zo slim je locatie naar jezelf gestuurd. Echt een domper als je dan aankomt en hij is er niet meer :disappointed_relieved:

1 like

Bij voltooid deelwoorden gaat de tip van vervangen door lopen niet op, alleen bij onvoltooid tegenwoordige tijd (ik-, jij- of hij-vorm). Daar is het inderdaad een handige tip voor! Voor voltooid deelwoorden kan je ‘t kofschip (of het nieuwere kofschiptaxi) gebruiken.

3 likes

Yeey wat goed!
Heb je al een plan wanneer en hoe en wat?
Ik ben heel benieuwd!

Edit: Niet yeey wat goed dat je verstandskies eruit gesneden moet worden overigens, blegh!

@boemboem hahah ja gelukkig is ‘ie wel lekker, want ik had nog nooit een martini op, maar ga zo toch een margarita bestellen… Ik denk dat ik je nu terugvolg?
@onomatopee hahaha ja dat had mij kunnen gebeuren, dan zou ik eerder nadenken over hoe ik de brief kon onderscheppen dan even te zeggen dat het niet het juiste huisnummer is :roll_eyes:

1 like

Hahaha ik herken dit zo erg!
Mijn schoonmoeder haar eierstokken rammelen voor mij, zegmaar.
De mijne zitten weinig beweging in.

1 like

Ja :frowning: ik ben blijkbaar niet de enige, er zijn meer fietsen gestolen op die bepaalde plek, op professionele wijze, dus hopelijk kan de politie er wat mee.

Bij de bibliotheek in de stad

Nee, heb ook geen framenummer. Heb hem voor mn 16e verjaardag gekregen dus was ook geen gloednieuwe fiets, maar nog wel mooi en reed lekker. Ik hoorde wel dat er cameras hingen? We gaan het zien… ze belden me wel gelijk dus ik hoop dat ze het serieus nemen

Ik verwacht vandaag een pakketje dus elke keer als de bel gaat ren ik naar de deur
En dan is het vervolgens voor iemand anders :expressionless:
Dan kan ik al bijna niet meer weigeren dus nja leg maar neer, speel vandaag wel ff voor Pick Up Point

Maar heb nu dus al 3 verschillende pakketjes in huis van GLS, UPS en DHL, behalve m’n eigen van PostNL :’)

3 likes

Het is hier in NewYork nu 6 uur en ik ben klaar wakker

4 likes

Ik zag zag laatst voor de 2e keer de complete familie van mijn vriend van de kant van zijn moeder. We kregen toen serieus de vraag: ‘wanneer gaan jullie samenwonen? Want ja jullie zijn ook al midden in de twintig he?’
Nu is mijn vriend erg aardig op dat soort momenten maar ik niet dus mijn antwoord was simpel: ‘als pasen en pinksteren op één dag vallen.’

14 likes

Wat denken mensen die dat soort opmerkingen op zo’n moment in hemelsnaam?? Echt hoe kóm je erop?!

Maar sowieso verbaast het me enorm hoe mensen bovenop dit onderwerp duiken. Ik had tegen hele goede vriendinnen gezegd dat wij wel voorzichtig over kinderen beginnen te praten, en toen ik iets totaal anders en ongerelateerds zei in een andere appgroep kreeg ik meteen van hun ‘heb je ons iets te vertellen??? :scream::scream::scream:’ terwijl dat helemaal niet aan de orde is. ECht hou je in joh, je hoort het wel als ik wat te vertellen heb. En dit zijn dan dus jonge intelligente vrouwen en zelfs die doen te Hysterisch.

En wat naar @Knofje , misschien moet je het eens proberen zo’n opmerking, misschien lucht dat wat op op zo’n moment.

2 likes

Het AD is van slag. Ik kreeg net een pushmelding omdat een kerel van Boer Zoekt Vrouw een kindje verwacht. Echt belangrijk nieuws ja :thinking:

4 likes

Omg deze cijfers zijn nog heftiger. Weer even een reality check

ik heb een nieuwe guilty pleasure; house of talent

Ben zo blij dat ik niet de enige ben met die irritante vragen uit je omgeving. Had er laatst een discussie over met m’n vriend omdat ik er zo recalcitrant van word.

Kers op de taart: ik kwam er laatst achter dat mijn schoonouders 2 JAAR GELEDEN een fietsstoeltje hadden gekocht voor als er binnenkort kleinkinderen komen. 2 jaar geleden was ik 22 en nog ongeveer aan het begin van mijn studie.

24 likes

Hahahaha woow dat is wel extreem!