Wat je even kwijt wilt #5

Ik doe vaak gewoon sportkleding aan naar de fysio. Kan je lekker in bewegen en bij mij hoeft meestal niks uit dan

2 likes

Bij de grote AH komen gewoon busjes die allemaal fietsen inladen, dus het is gewoon erg hier. Had je hem wel aan iets van een paal ofzo vastgemaakt?

1 like

Ja bizar, ben nog steeds zo trots op mezelf dat ik niet ben geëxplodeerd.

1 like

Ik ben nieuwsgierig welke forum nu meer leden heeft… deze of wtf maar ik ben daar geen lid meer dus kan het niet zien. :sweat_smile: #hint

1 like

Ze hebben de hoop opgegeven denk ik want m’n vriend moest ze aan zijn buren met kinderen geven. Anders was ik er nooit achter gekomen.

1 like

Deze, ook veel meer activiteit. Zit daar ook, maar eigenlijk meer hier om die reden.

3 likes

Ik kijk nog weleens op wtf, maar er word weinig gepost vergeleken met ff

1 like

Totaal aantal leden is ongeveer gelijk (ongeveer 1500), maar hier wordt meer gepost (hier sinds het begin 208.0000 posts, daar 40.000).

6 likes

Oh yo dat is best wel een verschil in berichten haha.

Zo kut :frowning: nee

omg ik heb dit ook (’: ik ben nu benieuwd of we in hetzelfde complex wonen haha

1 like

Ik vind het ook heel leuk, wel onpopulaire mening denk ik als je naar de kijkcijfers kijkt haha :woman_facepalming:

Ik heb een paar uurtjes te overbruggen. Wat ga ik doen?

• Jacuzzi
  • Zwembad

0 stemmers

Zwembad is trouwens ongeveer 15 tot 18 m2 denk ik

Ik klikte verkeerd wilde beetje van beiden kiezen :disappointed:

1 like

Wat zal ik doen?
Zie spoiler

met vest of zonder?

• Met vest
  • Zonder vest

0 stemmers

Oh brr mijn kamer zit vol fruitvliegjes omdat ik melk heb uitgespuugd in een teiltje. Bah bah. Maar gelukkig werkt mijn azijn/afwasmiddel val.

Ik heb het altijd koud :stuck_out_tongue:
Maar nee, moet even naar de winkel en dan mijn werk. Dus stukje open lucht

1 like

Ik zou vest aandoen, ik was net blij dat ik een vest aan had buiten.

Het is echt koud!

Hmmm. Dan maar een jasje aan!