Wat je even kwijt wilt #5

Ik heb mijn bachelor geneeskunde gehaald :two_hearts:

78 likes

Template aanpassen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja whattafuck waarom doen mensen dat? Heb ik ook een keer gehad bij een luxere drogisterij; of ik wel de goede gezichtsverzorging gebruikte (ik reageerde ook nog vriendelijk) en vervolgens dat ik misschien geen suiker zou moeten eten, plus de folder van de moeder van haar schoonzus’ beste vriendin ofzo die een praktijk voor ā€˜mijn soort huid had’. Doeiiii, wat een zure drogisterijmuts was dat hee. (En zo onzuiver is het nou óók weer niet, valt heel erg mee)

Iemand zin om vanavond uit te gaan in Tilburg?

1 like

Mijn MacBook liep vaak vast door Safari, kan het dat zijn? Sinds ik Chrome gebruik is het nooit meer gebeurd!

Ik kwam een kat tegen in het trappenhuis, en ik dacht die is vast verdwaald. Hij liep zo met me mee naar beneden en toen heb ik ā€˜m naar buiten gelaten. Maar toen dacht ik opeens wat als ie nou verdwaald is en daarom zo aanhankelijk deed tegen me :scream: en nu begint het te onweren en kan ik alleen maar denken aan dat arme katje die ik naar buiten heb gegooid. Kan iemand mij geruststellen en vertellen dat ik me verschrikkelijk aanstel?

Katten vinden wel een plekje om te schuilen hoor!

2 likes

Zal ik chips halen of niet? Zit deze week van alles naar binnen te kanen omdat ik ongesteld moet worden

Ik ben onderweg naar mijn vriend vanaf wie ik morgen overdag naar Utrecht vertrek, en ik heb al gezien dat het morgen de hele dag gaat plenzen dus ik heb een paraplu mee! Helemaal content met mijn eigen vooruitdenken

3 likes

Nee ga ik volgend jaar aan beginnen! Hihi

1 like

Je zou ook kunnen vragen als hij hem niet wil verkopen of je hem dan mag lenen tot hij hem zelf weer wil gebruiken. Kun je rustig op zoek naar een fiets!

1 like

Eerste werkdag vol vergaderingen gehad en daarna een paar uur met een vriend in de stad geweest. Nu thuis en moe maar als ik ga slapen ben ik vannacht al wakker.
Ik wil eigenlijk heel graag mijn kast opruimen, al heel lang, en dit is wel een goed moment. Ben alleen ook ā€˜uitgeput’ van deze dag. Weet niet wat ik nu wil en moet doen haha. Na het opruimen zou ik voldaan kunnen slapen maar het gaat lang duren en pff.

• Nu opruimen
  • Andere x opruimen

0 stemmers

Ik mag hem houden :blush::blush: en hij is mooi! Roze!

16 likes

Deze dag… een grote grap hqhahahaha.

Des te meer reden om dat hesje te houden toch?

1 like

ik heb het gehaald! Bonbon bloc is ook super lekker. Anders moet je hem even in de koelkast leggen

Zo, daar ben ik jaloers op!
Ik ken heel wat mensen die 10 jaar afgestudeerd zijn en nog steeds van school naar school gaan.

Dat hele pak zit nu in mijn tas… want ik moet het weer aan morgen…:slightly_smiling_face:

Heb wel van 3 tot 9 geen pauze gehad en moet zo nog eten. Pff

Heb je recht op huurtoeslag? Dat kan best schelen. Verder is 5 maanden wel te doen, als je tenminste een einddatum hebt (en denk aan die 3k!! Omg zo lekker #geldwolf)

Zupah chill!!