Wat je even kwijt wilt #5

Ik wil niet alle standaard clichés opratelen. Ik vind jou lief, leuk en mooi. En een dikke knuffel.

2 likes

Mijn persoonlijke advies is om het gewoon alleen met douchen te spoelen met warm water. Doe ik ook met mijn 4 nieuwe piercings, af en toe zit er een klein beetje troep en dat haal ik dan weg onder de douche en verder niks aan de hand. Alleen bij 1 forward helix zit er af en toe een mini vochtbultje maar piercing is ook net 3 maanden oud dus ik snap het wel en hij trekt steeds wel weer weg.

Maar goed je moet uiteindelijk doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk. :slight_smile: Op dit moment zien er ze er alle 4 uit alsof ze er al tijden inzitten.

Ben ik nog op tijd? In ieder geval, ik maak altijd het recept van Jeroen Meus (bekende kok in België) en ik krijg altijd mega enthousiaste reacties!

Brownies!

1 like

maar heeft hij de ander z’n naam wel drie keer genoemd?

8 likes

Ik herken heel goed wat je zegt maar het is gewoon echt zo dat ‘hij’ wel komt. Ik ben ook altijd doorgeefluik voor nummers van mijn vriendinnen en zelf super onzeker dus ik geloof het ook nooit als iemand interesse in me toont. Maar er is echt wel een man die goed bij je past en weet je, als hij er niet is dan is hij er niet en dan heeft het leven gewoon andere plannen voor je. Ik vind jou lief, leuk en mooi :heart:

6 likes

Ik heb een fiets! Een mooie roze. Hij staat nu bij de fietsenmaker voor een klein opknapbeurtje. Ik ben heel blij!

41 likes

Iemand dit wel eens gehad? En is het wat.

@fysicus ik weet niet goed wat ik wil zeggen (behalve dat ik je ook lief en leuk en mooi vind!), maar ik herken veel van wat je zegt! :heart:

Veel succes met je examens ook nog :four_leaf_clover:

1 like

Neeeeeeeeee afsluiten met hoiiii is de druppel :sleepy:

2 likes

:heart:

1 like

@Santeria Ik zou ook die zeep achterwege laten. Alleen schoonspoelen met warm water zou voldoende moeten zijn, je lichaam reinigt dat verder zelf voldoende. Zeep, zeezouten en alcohol etc is dus gewoon niet echt/echt niet nodig, gewoon goed schoon spoelen en droog deppen achteraf. En zo min mogelijk aanzitten verder, dus niet gaan draaien eraan etc.

1 like

ja die is echt top, maar ik vind alles met passievrucht en mango lekker haha

1 like

Vandaag een visum voor mijn vriend aangevraagd en hij mag gewoon werken terwijl de aanvraag loopt, zo blij mee! Heb er ook wel vertrouwen in dat het visum wordt toegekend. Bij het vorige bezoek aan de IND zeiden ze dat hij het land uit moest dus dit was echt een opluchting.

16 likes

Waarom is mijn collega zo heet, en waarom is hij met een andere collega aan het daten.
We moeten vaak zo’n overdracht naar elkaar schrijven en we zaten te kutten met deze meme hieronder en toen schreef hij ineens naar mij Heyyyy
:weary: what you doing to me
b65529274f763c614c8f44ea0fa04a37

18 likes

Ik zou haar even bellen of een appje sturen met de vraag hoe het gegaan is (of zoiets, dus dat je interesse toont) en daarbij dat je graag had willen komen maar dat het je niet lukte door (reden). Dat je de afwas nog moest doen zou ik niet zeggen, dat vat ze niet positief op denk ik. Maar ik denk dat ze het wel zal waarderen als je nog even contact opneemt :relaxed:

3 likes

ik ben er potverdorie al de hele dag heilig van overtuigd dat het vandaag donderdag is. dit voelt heel raar.

2 likes

@Pantalones
Ik zou vragen hoe de dienst was en dat je het vervelend vond dat je er niet bij kon zijn en je hoopt dat het een mooie dienst was. Zoiets.
En dan haar veel liefs wensen ofzo.

2 likes

Net liep ik met mijn vriend in de Decathlon en dan is het net een klein kind. Waar een bal is pakt hij en wilt het dan naar mij gooien. Dan lopen we langs andere attributen, moet hij daar weer aan hangen

2 likes

Bijna al mijn studiegenoten volgen elkaar al op instagram. Snap er niks van, bijna een generatiekloof joh

1 like

Nee ik heb heel de uitwissing van instagramprofielen gemist denk ik??

1 like